visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 01:55

İŞTE ZAMLI SİGARA FİYATLARI

İŞTE ZAMLI SİGARA FİYATLARI
04 Aralık 2016 Pazar 22:14

İŞTE ZAMLI SİGARA FİYATLARI

Alkollü içkiler ile tütün ürünlerinden alınan Özel Tüketim Vergisi’ne zam geldi.

 

Resmi gazetede yayımlanan karara göre, alkollü içkilerin ÖTV'si yüzde 10, tütün ürünlerinin ÖTV'si de yüzde 27,5 oranında artırıldı.

 

PAKET BAŞINA 1 LİRA ZAM YAPTI

 

Üreticiler paket başına 1'er lira zam yaptı. Yeni zamlı satışlar 5 Aralık'tan itibaren yürürlüğe girecek.

 

9 TL'lik sigara 10 TL'ye, 10 TL'lik sigaralar da 11 TL'ye yükseldi

Artik sigaranin dumani icenlerin gercekten de burnundan gelecek.

Duman Tuter
05 Aralık 2016 Pazartesi 19:27

Artik sigaranin dumani icenlerin gercekten de burnundan gelecek.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

elwşöş

ekjqlwş
05 Aralık 2016 Pazartesi 16:15

sigarayı fakir içer zaten birde burdan mı vuruyonuz

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alemci
05 Aralık 2016 Pazartesi 15:13

Adamlar yol yaptı. Gerekirse yosun içeriz istikrar sürsün!!!!

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla