visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE YENİ OTOGAR

İşte yeni otogar
09 Aralık 2015 Çarşamba 10:23

İşte yeni otogar

Çünür Mahallesinde otogar alanı olarak ayrılan 197 bin metre kare alanın kamulaştırması devam ediyor. Kamulaştırmanın bugüne kadar dükkanlar hariç yüzde 60’ını tamamlayan Isparta Belediyesi, ilk kazmayı da ilkbahar aylarında vurmayı hedefliyor. Yeni otogar projesini Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın ilk kez anlattı.

otogar gerekl ama .....

bilal özkan
11 Aralık 2015 Cuma 23:45

sayın başkan otogarı çünüre değilde askeri hastanenin eğirdirden tarafındaki boş araziye veya migros kavşağına yapsanız daha iyi olmazmı acaba çünkü çünür tarafında sdü var ve otogarda oraya giderse ****arı bayağı kalabalıklaşacak inşallah önerilerimiz dikkate alınır .

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş

mustafa
09 Aralık 2015 Çarşamba 14:50

Ototgarın Migros civarına veya eğirdir yolu tarafına yapılması gerekiyor.. Çünür tarafı en uygunsuz yer..

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKLIN YOLU

VELİ
09 Aralık 2015 Çarşamba 13:54

BENCEDE OTOGARIN MİGROS KAVSAĞI CİVARLARINDA OLMASI MANTIKLI. DIŞARI İLLERDEN GELENLERİN YOLU O BÖLGEDE KESİŞİR. SANIRIM FAZLA SÖZEDE GEREK YOK

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Böyle olmaz Başkan

Su soygunu
09 Aralık 2015 Çarşamba 12:01

önceden taş çatlasın 10 lira su ödüyordum. Şimdi Çtv, kdv, katı atık bilmem ne atık aklınıza gelen her atığı yazmışssınız faturaya zaten sizin yüzünüzden ev, kira fiyatları tavan yaptı. bide dünyanın su parasını ödüyoruz. Hakkım haram olsun ahirette bu vatandaşın iki eli yakanızda olacak. Yeter artık bıktık sizden.

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

oraya otogarmı olur

mert
09 Aralık 2015 Çarşamba 11:36

toki civarı yapılması lazımdıkonya civarından antalyaya giden firmalarzorunlu olmadıkça gitmez orayamigros yolundan devam ederler

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaşı soyarak yapılan icraat istemiyoruz!

Ispartalı
09 Aralık 2015 Çarşamba 11:31

başkan 7 TL'lik su ücreti vergilerle birlikte nasıl 19 TL oluyor bunun hesabını hala vermedin? atık su+sabit hizmet bedeli+çevre temizlik bedeli+KDV+evsel katı atık bedeli nedir yahu? Allahın kitabın yokmu be vicdansız!!!

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan senle olmaz

Bu ne la
09 Aralık 2015 Çarşamba 10:46

Bu başkanla iş olmaz artık ihtiyarlamış. Daha çarşıda ki kültür merkezini bitiremedi. Koskoca belediye bi binayı yapamıyor. Otogarada 2023 e ancak yapar tabi yaşı buna izin verirse. Malum ihtiyarlaşmış artık. Bir dahaki seçime bastonla gider.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla