visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE YENİ KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRÜ

İşte Yeni Kültür ve Turizm Müdürü
18 Mart 2015 Çarşamba 11:22

İşte Yeni Kültür ve Turizm Müdürü

Bilim, Sanayi ve Teknoloji, Çevre ve Şehircilik, Gıda, Tarım ve Hayvancılık, Kültür ve Turizm, Maliye, Milli Eğitim ile Orman ve Su İşleri bakanlıklarına ait atama kararları Resmi Gazete'ye yayımlandı.

 

Yayımlanan kararnameyle Isparta İl Kültür ve Turizm Müdürlüğüne ise Servet Olpak atandı.

Buna Şükür.

Mükerrem
22 Mart 2015 Pazar 23:56

Bu kuruma adı gecenlerden muhtemelen iyi biri. İlimizdeki bazı bürokratlar taaaaaaaaaaaaaaaaa 1000 km mesafeden buna göre tekrar şükür.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarınız

siyasiler
22 Mart 2015 Pazar 13:02

Görbe Ispartada AKP siyasetçisiyim diye etrafta dolaşan insanlar Isparta bürokrasisi içinde kaç tane Ispartadan müdür var veya siz burdura afyona kaç tane bürokratınızı müdür yaptınız.DSİ.de ne kadar müdür varsa hepsi burdurlu.AKPli sözüm ona yöneticiler ekrana çıktılarmı ağızlarına laf bulaştırmazlar.Vatandaş bunların hepsini görüyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bekleyin

Mustafa
19 Mart 2015 Perşembe 15:05

Arkadaşlar bekleyin, Burdur'a Ispartalı müdür atanacak, sonra yer değişikliği olacak. İl müdürlüklerinde kendi illerine kadrolu atama olmuyor

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALGI

SERDAL
19 Mart 2015 Perşembe 11:08

BİLİNMELİDİRKİ BAZI KURUMLARDA (ÖRN:EMNİYET, MİLLİ EĞİTİM, AİLE SOS.POL.İL MÜD. VB.)AYNI İLDEN MÜDÜR ATANAMAMAKTADIR.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BURDURLU

BURDURLU
19 Mart 2015 Perşembe 00:07

NEDEN HEP BURDURLU BU KURUMLARA ATANANLARIN HEPSİ BURDURLUYMUŞ DOGRUMU KAMU OYUNA AÇIKLAMA NEDEN YAPILMIYOR, İYİKİ BURDURLU YOKSA UZAK OLMASIN , NESİLLERİ TÜKENECEK YOKSA DİKUYRUK KUŞLARININ NESİLİ TÜKENMİYORMUŞ SAKIN HA KABAKCI OLMASIN HERALDE ISPARTALILARI YAKIŞTIRAMIYORLAR.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

aslı
18 Mart 2015 Çarşamba 19:32

kim len bu nerden çıktı geldi

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazıklar olsun.

m iletin sesi
18 Mart 2015 Çarşamba 15:18

Yetişmiş bürokratları türlü bahanelerle harcayıp Belediyesi kapanan başkanları koltuk verenlere Yazıklar olsun. Millet bunu hiçbir zaman affetmez.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YANLIŞLIKTAN DÖNÜLMÜŞ

Ak Partili
18 Mart 2015 Çarşamba 13:51

Daha önce ismi geçen arkadaşla ilgili milletin dediği şuydu. Hayret ilk defa doğru dürüst bir atama olmuştu. Ve millet şaşırmıştı. Ama yanlışlıktan erken dönülmüş. Aferin bizim büyüklerimize.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla