visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE YENİ GÖLCÜK…

İŞTE YENİ GÖLCÜK…
22 Temmuz 2015 Çarşamba 02:57

MİLLİ PARK, TURİZMDEN SPORA BİR YAŞAM MERKEZİ OLACAK

Milli Parklar Bölge Müdürlüğü tarafından Gölcük Milli Parkına yeni bir proje yapılacak. 2016 yatırım programına alınan proje kapsamında Gölcük, futbol sahaları, tenis kortları, at çiftliği, macera parkı ve masal dünyası gibi aktivitelerin yapılabileceği bir yaşam merkezi haline getirilecek.

Çorba da Tuz Misali...!!!!

Ali Tunçbilek
26 Temmuz 2015 Pazar 17:07

Gölcük plan projenin bu hale gelmesinde ısp vekilimiz Sn: Recep Özelle Isparta Belediyedinden Vali liğe devredilmesin den itibaren Bolu Abant turizm ve kongre Spor ortamı oluşturmak için Fikir birliktelik yaparak Şahsi projesi olması için ****ret göstermesi konusunda takipçisi gibi hatırlatarak Kamudaki hızlandırdı. Recep vekilimin çok emeği geçmiştir.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bak Sen

zafer
22 Temmuz 2015 Çarşamba 13:18

Sahtekar bu orman ve su işleri bölge müdürlüğü ile milli parklar bölge müdürlüğü. İşlerine geldiği gibi hareket ediyorlar.Yazılı kanyona kepçe sokularak su boru hattı döşendi.Ses yok.Kanyona çadır kurarak kamp yapmak isteyene yasak hemşerim.Girişte 14 TL para al.Hiç bir hizmet verme.Oturacak yer yok.Tuvaletleri ve etrafı pislik ****ürsün.İşine geldiği gibi her tarafa mermer ocağı ruhsatı ver.Doğayı,suları,ormanı,dağı,taşı katlet..Yazıklar olsun.ADINIZA YAKIŞIR İŞLER YAPINNNN.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğirdir Kuş Gözlem Kulesi

Meryem İMAMZADEOĞLU
22 Temmuz 2015 Çarşamba 11:32

Orman ve Su İşleri Bölge Müdürüne Eğirdir Gölü kenarında kuş gözlem kulesi için gönderilen 150.000,00 TL ödeneği kullanamayıp niçin geri gitmesine neden oldu diye soran var mı.Abileri bir de bunu izah etseler iyi olur.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazılı Kanyon

Hüseyin AKCEYLAN
22 Temmuz 2015 Çarşamba 11:22

Orman ve Su İşleri Bölge Müdürlüğü Yazılı Kanyon Tabiat Parkı içinde ilgili kurullardan izin almadan ve doğayı korkunç tahrip ederek izinsiz döşenen devasa boruların işini ne yaptı acaba? Bilen var mı?

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hepbize.

zekii
22 Temmuz 2015 Çarşamba 11:10

Getirin bakalım. Nerede doğal bir yaşam alanı varsa yok edelim.Gelecek nesillere bi şey bırakmayalım.İnsan elinin değdiği her yerin anasını belliyor.Gölcüğü Pisliğimizi atarız, k****izasyonumuzu akıtırız.Her şey insan denen bizlerin rahatı için.Oradaki doğal yaşam önemli değil.Paşamasın insan harici hiç bir yaratık,canlı.Analarını b.....lim.Yaşasın insanoğlu....

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAKLAYALIM

AA
22 Temmuz 2015 Çarşamba 11:06

bu fotografı saklayabılır mıyız.. 3 yıl sonra bu foto ıle yenısı karşılaştıralım..

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ORMAN MÜDÜRÜ VE MİLLİ PARKLAR MÜDÜRÜ NE İŞ YAPAR?

MAHMUT AKSU
22 Temmuz 2015 Çarşamba 09:16

Yer Sütçüler ilçesi çandır köyü kırcazeytin mah. 2013 de tüm şikayetlere rağmen yok denilen mermer ocakları 2015 de bir bir hortluyor. böl****i bilmediği için önüne gelen kağıtları imzalayan milli parklar yine bir katliama izin veriyor. uluslararası sözleşmelerden Bern ve Cites e namusları ve şerefleri , deri koltukları üzerine nesli tükenen kızılakbaba, ****ik, dağ keçisi, kurt çakalların yaşam alanlarını koruyacağız diye imza atan ilgililer tamamen kanunsuz bir şekilde katliama izin vermişlerdi

7 Beğendim
4 Beğenmedim