visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE YENİ BARLA O PROJE İLK KEZ

İŞTE YENİ BARLA O PROJE İLK KEZ
15 Ekim 2016 Cumartesi 19:16

O PROJE İLK KEZ KANAL 32 HABER’DE

İnanç turizmi açısından büyük önem taşıyan Barla’nın kentsel tasarımı görücüye çıktı. İlk kez Kanal 32 Haber’de ekranlara gelecek proje için TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç’in girişimleriyle 6 milyon liralık ek bütçe ayrıldı.



MAKAM KADIYA MÜLK DEGILDIR!

fani
16 Ekim 2016 Pazar 23:44

BÜTÜN MAKAMLAR VE GÖREVLER FANIDIR!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

EMANETE HIYANET EDEMEZ KIMSE!

vatandas
16 Ekim 2016 Pazar 23:43

DEVLETIN MAKAM VE MAL VARLIKLARI BU MILLETIN SIZE EMANETIDIR! TÜYÜ BITMEDIK YETIMIN VE BU VATAN ICIN TOPRAGA DÜSENLERINDIR! KIMSE SU VEYA BU CEMAATA YANA YANDASA PESKES CEKEMEZ " NE ISTEDILERDE VERMEDIK!" DIYEMEZ . CEMAAT SIYASETE GIRMEZ DIYORSUNUZ; SIYASETTE CEMEATLERDEN ELINI ETEGINI CEKMELI! CEMEAT VEYA YANI YANDASI KAYIRMAKTAN , IMTIYAZDAN VAZGECINIZ! ZIRA ILAHI ADALET HEM BU DÜNYADA HEMDE AHIRETTE YERINI BULUR! ZIRA HER INANCA MENSUB BÜTÜN VATANDASA ESIT OLMAK ZORUNDA EMANETTEN SORUMLULAR!

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
16 Ekim 2016 Pazar 20:58

Bir milletin öksüz yetim hakkı trilyonları bir delinin masallarına yatıranın allah belasını verir.. Hiç utanmadan övünç duyanlara sorarım. Dağın başındaki çobanın çocuğunun yüzüne nasıl bakıcaksınız suratınız gön değilse. Bundan mutluluk duyan cemaat varsa o cemaatin itikatının küfürle sorgulanması gerek. Onların allah dedikleri bunu kabullenirmi.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasırga

fırtına
16 Ekim 2016 Pazar 20:57

Bir milletin öksüz yetim hakkı trilyonları bir delinin masallarına yatıranın allah belasını verir.. Hiç utanmadan övünç duyanlara sorarım. Dağın başındaki çobanın çocuğunun yüzüne nasıl bakıcaksınız suratınız gön değilse. Bundan mutluluk duyan cemaat varsa o cemaatin itikatının küfürle sorgulanması gerek. Onların allah dedikleri bunu kabullenirmi.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kasırga

fırtına
16 Ekim 2016 Pazar 20:29

Bu dünyayı bir kemik uğruna yaşıyan canlılar vardır. Bunların tercihleri değerleri bugün fetoş yarın said nursuz öbürgün menzil vs. Çünkü bizler bunlara tasma takmadık sorun bizde...

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Inanc degil rant

Xxx
16 Ekim 2016 Pazar 13:33

Neyin inancı..bizim inancımız tekdir.allah la aramıza saidi kurdu giremez.bunlarında yarın obur gün dar ba yapmayacağını ve "ALDATMAYACAGINI" kim garanti edebilir.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eyyy okuyucular yazıcılar

menzil
16 Ekim 2016 Pazar 13:30

17 araliktan sonra cemaat siyasete girmemeliydi diyordunuz ve siyasete girmemeyi de üstad ın söylediğini soyluyordunuz, doğru, doğru ama siz girtlaginiza kadar siyasete battiniz

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

nursuzlar

gavs
16 Ekim 2016 Pazar 13:24

Allah aşkına hiç birinin sıfatta nur var mı

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Barla vekili

Ali
16 Ekim 2016 Pazar 13:12

Bizim vekil said bey isparta degil barla vekili sanki..ispartayla ilgili en ufak bir ilgisi bilgisi var mi..varsa yoksa barla

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyi olacak

Vatandas
16 Ekim 2016 Pazar 12:24

Hala anlayamadınız mi said nursi ye devlet sahip çıkıyor cemaatlerin tekelinden kurtarıyor ... eserlerini devlet eliyle basiyor ... Tarihe mal olmuş hala yerli yabancı bir çok kişinin etkilendiği bir düşünür,islam alımi, fetoyu kurgulayanlar onun kurandan gelen kitleleri etkileyici tesirini kullanmış... artık devlet kullanacak ....

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Xxx

Melaike
16 Ekim 2016 Pazar 11:48

Bi işyeri açıp üç beş garibana iş verseler olmuyomu

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Barla

Barla barla
16 Ekim 2016 Pazar 10:31

?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şirk

Smmtr
16 Ekim 2016 Pazar 09:04

Ne cok seviyorsunuz putlastirmayi bazi seyleri.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nurettin vakıf

Nurettin vakıf
16 Ekim 2016 Pazar 06:18

Barları Sait 90 sene önce cemaat siyaset yapmamalı demiş.90 sene anlayamadınız ve eleştirdiniz. Şu anda devletin başından dibine kadar herkes Bediüzzaman'ın cuma siyaset yapmamalı sözüne katılıyor. Biraz geç kalmadınız mı. Bu konuda geç kaldınız . Bari diğer konuda da geç kalmayın. Bu millet Kurani meshep sizilerin peşinden gitmez...

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Barla

Mustafa
16 Ekim 2016 Pazar 05:47

Dünya Türkiye'ye, Türkiye IspRtaya, ısparta Barla'ya bakıyor. Said Nursi. Uyanın Ispartalılar takıntılarınızdan.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Barla esnafını cok iyi tanırı AÇ KALSİNLAR

Açlar
16 Ekim 2016 Pazar 03:41

barlaya giden yok artık esnaf aç valla açkalmalarına çok seviniyorum sonuçta onlar paralelcileri istememislerdi paralelciler de artık gidemiyor barlaya güzel oldu barlaya

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

üstadın kemikleri sızlar

ne gerek var
16 Ekim 2016 Pazar 00:43

herkes işsizlikten kırılırken esnaf kirasını bağkur primini zor öderken türkiye savaş ortamında askerlerimiz şehit olurken kanaat önderlerinin çocukları para kazansın birileri zengin olsun diye 6 milyonluk ödeme çıkarılıyor üstad sağ olsaydı bunu asla kabul etmezdi bir lokma bir hırka yaşayan üstadın yolundan gittiğini söyleyenlerin bile dini imanı para olmuş yazıklar olsun

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ders çıkarmak lazım

barla !!!
15 Ekim 2016 Cumartesi 23:37

Barlalıların kendi aralarında kendileri için kullandıkları bir deyiş vardır, aynen şöyle derler;"Alışveriş etme Ispartanın Barlasından Cin ekersin şeytan çıkar tarlasından"Ben söylemiş olayım :)

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nur şeytanın başına bela olur

M serkan
15 Ekim 2016 Cumartesi 23:07

Nurdan şeytan zarar görür. Barla dinsiz batının başına bela olduğundan, batı fetöyü ülkenin başına bela etti. Ateş ile Nur birbirine benzer ama arada yüzde yüz fark vardır

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vali memduk

Fetocu
15 Ekim 2016 Cumartesi 23:06

Memduh Oğuz hani şu feto dan tutuklanan Isparta valisi kaç para ödenekten yardım etmişti barlaya 1 trilyonmuydu .

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tek çatı

Proje
15 Ekim 2016 Cumartesi 22:57

Nurculuk olacaksa onu da biz yaparız. Kendine Nurcu diyenler ne zaman uyanacaksınız. Tektipleştiremediklerimizdenmisiniz. İşte yeni türkiye

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yaman

hakan
15 Ekim 2016 Cumartesi 22:48

ALLAH SONUMUZU HAYIRLI ETSİN İNŞAALLAH OLAN YİNE VATANDAŞA OLUYOR

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

A

A
15 Ekim 2016 Cumartesi 22:27

Çok Laz'ım sanki ...peygamber efendimiz yeter gerisi tırt

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

İsparta
15 Ekim 2016 Cumartesi 21:50

Anadoluda bir laf var kürtten evliya koyma avluya diye seyh sayit ,sayit kurdi vs.sayitlerden cok cekti bu millet bir gun o tapinak kulube yıkılır insallah.Allaha sirkin adı inanc turizmi olmus.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU NE PERHIZ; BU NE RANT TURSUSU!

vatandas
15 Ekim 2016 Cumartesi 21:29

BARLA= SAIDI NURSI & KÜRDI ! FETÖCÜLERINDE BIR ICRAATLARI ÜMREYE GÖTÜRMEK MILLETI ; ÖBÜR ISLERIDE BARLAYA TOPLU ZIYARET GRUPLARI! HALA DAHA NE ISLER PESINDELER! YARINDA DERLER YANILMISIZ KANDIRILMISIZ!

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla