visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE TÜRCAN'IN İFADESİ

İŞTE TÜRCAN'IN İFADESİ
18 Ağustos 2016 Perşembe 16:44

İŞTE TÜRCAN'IN İFADESİ

Isparta 1. Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşma, sanık sayısının fazlalığı nedeniyle adliyenin konferans salonunda görüldü

Isparta’da devam eden paralel yapı davasının dün 4’üncü duruşması gerçekleştirildi. Duruşmaya Süleyman Demirel Üniversitesi eski Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Talip Türcan’ın açıklamaları damga vurdu.    

Türcan, üniversitedeki paralel yapı kadrolaşmasından operasyon öncesi ABD’ye kaçtığı iddia edilen Prof. Dr. Numan Tamer’i sorumlu tuttu.

17/25 öncesi bu yapı ile mücadele ettim. Bu yapının üniversitedeki adı Numan Tamer’dir ve kadrolaşmadan sorumludur. Bu yapının içinde olan birisi olsam Fetullah Gülen’e hakaret etmezdim.

Şimdiki Sağlık Kültür ve Spor(SKS) Dairesi Başkanı Ümit Yavuz’un daire başkanlığına atanması için Hasan İbicioğlu tarafından sorulduğu zaman bende Yavuz’a, ‘paralelci misin’ diye soruduğumda ‘hayır’ cevabını alınca atanmasında bir sorun görmedim. Afrika ve Mozambik ziyaretinde Isparta eski valisi Memduh Oğuz tarafından davetli olarak gittim, uçağa binene kadar heyette kim vardı bilmiyordum bile.

Amerika ziyaretinde de üniversitenin resmi görevlisi olarak gittim.

Başkan sordu: “paralel ile mücadele için geldim diyorsunuz,bu yapının üniversitedeki yöneticisi kim? Ne gibi faaliyetleri var?”

Bu yapı çok gizli bir yapı, ben bu yapının üniversitedeki en üstünde Numan Tamer olduğunu biliyorum. Başka kim var deşifre edemedim.Faaliyetlerini de çok gizli yürütüyorlardı

herkes suçsuzmuş

herkes suçsuzmuş
31 Ağustos 2016 Çarşamba 01:18

herkes suçsuzmuş ya. peki suçlu kim. bile bile o fakültedeki o kadar kadrolaşmayı yapan dedelerimizdi tabi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah görüyor

Gerçek
20 Ağustos 2016 Cumartesi 00:49

Bi insan -mı artık o da belli değil- iftira atacak kadar Nasıl düşebilir diliniz Nasıl gidiyor söylemeye hiç mi utanmanız sıkılmanız yok be. Allah belanızı verecek bekleyin siz Talip Hocaya hasetinizden ne yaptığınızı bilemiyorsunuz gün gelir her şey acığa çıkar o Zaman kaçacak delik arayın akrepler

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen de biliyorsun ki

hakikat bu!
19 Ağustos 2016 Cuma 18:27

devletin en üst kurumlarından en aşağısına kadar açığa alınmalar var. o kurumların başlarındakileri suçlayabiliyor musun? iyi niyet üzerinden her yere yerleşmişler. devlet senin çirkin kaprislerinin ötesinde bir bütün olarak bu problemle karşı karşıya. ancak sen bunu bile anlayabilecek düzeyde değilsin. bu, senin çirkin hırs ve emellerinden daha büyük bir problem. hatta bazı kurumların %90 ını ele geçirmişler. bunların başındakileri suçlamaya yüreğin yetiyor mu?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen ne yaptın?

söyle bakalım
19 Ağustos 2016 Cuma 18:08

senin derdin paralel falan değil, hocalık haysiyetine hiçbir zaman ulaşamayacaksın. Cemaat Türkiye'yi ****ürse de senin umrunda değil. senin derdin sadece Talip hocaya kinini ve nefretini kusmak. çakalların uluması hiçbir şeyi değiştirmez. açığa alınanlardan 2 tanesi senin anabilim dalında sen bir şey yaptın mı? yaklaşık 400 kişi açığa alındı bunlardan 9 kişi ilahiyatta. sen ne yaptın bunlarla ilgili. tüm yorumlarında sadece Talip hocaya nefretini kusmaktan başka bir şey yapmıyorsun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayrettin 2

öğrenci
19 Ağustos 2016 Cuma 17:01

bu 3 ü de yardımcı doçent olabilmiş. ben oradayken 3 tane de asistanı vardı. İki hoca da 2000 yılında dokt****arını bitirmiş. ama aradaki fark epey açılmış. sebebi açık görünüyıor. biri çalışırken diğeri ona iftira ile vakit geçirmise benziyo. Anlaşılan o ki kıskançlığından Talip hocanın önüne takoz olunca onu yavaşlatabilirim diye düşünüyo.Arada iyi niyet gibi bi fark var, bu açık zor kapanır.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayrettin 1

Öğrenci
19 Ağustos 2016 Cuma 16:55

Ben bu okuldan mezun oldum. geldiğimde herkezi hoca zannediyordum. bazılarının gerçek hoca olmadığını anlamak çok zaman almadı. bu okula gelenler sizin gibiler yüzünden arapca öğrenemiyo galiba. Bir öğrenci yetiştirdiğğinizi duymadım. fakültenin sitesindeki sayfalarınıza baktım. Nejdet hoca (yorumlarını okuduktan sonra artık hoca bile demek istemiyorum) danışmanlığında iki yüksek lisans öğrencissine tez bitirtmiş. Talip hocam 4 yüksek lisans 3 doktora öğrencisinin tezlerini savundurmuş.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu masum

O masum
19 Ağustos 2016 Cuma 16:01

Ya he he, O masum, bu masum. Herkes masum. Bu kadar kadrolaşmayı ninen yaptı. Suça sessiz kalmak da suçtur acar hukukçu. Döneri al sus, görme, duyma, üç maymunu oyna. Yükseklerin yalı bol oluyormuş, Ada'ma gücünün zirvesindeyim halüsinasyonları gösteriyormuş.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Küfürde zirvedesin

Adem Akil
19 Ağustos 2016 Cuma 15:40

Hem küfürde hemde yalanda zirvelere çıkılmış. Demekki ' gücün zirvesinden ' **** üstü düşünce böyle ağzı bozuluyor insanın. Ama beterin beteri var haberin olsun. Şükret.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakiki adam

Adem Akil
19 Ağustos 2016 Cuma 14:06

Talip hocaya iftira eden insan müsveddeleri, Talip hocanın tırnağı dahi olamayacak Nejdet denen insan kılıklı h....n, Alperen isimli kendini gizleyen şerefsiz timsali, sen çok köpeklik yapıp yaldan yedirttiler herhalde, bu Nasıl hoca diye yazan soysuz korkak seni de döverler diye mi ismini ****yorsun, Talip hocanın masum olduğunu herkes bildiği gibi siz de çok iyi biliyorsunuz,Allah herşeyi en kısa zamanda açığa çıkartacak, işte o zaman sizler hangi itin g.tüne gizlenelim diye yer bulamycksnz..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bluetooth

Kulak
19 Ağustos 2016 Cuma 13:27

Bluetooth kulaklık ile yds den yüksek not alıp universiteye giren Numan referanslilar vaaaarrrrrrr. Sizi gidi turkuculer.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mücadeleci

Acar
19 Ağustos 2016 Cuma 13:15

Paralelle mücadele ettim diyorsun. Soru: kimleri tespit ettin. Cevap bir tek Numan'ı tespit ettim. Biz gülmekten yorulduk. Eve bir kahkaha makinası alıp artık otamatiğe bağlayacağız. Gerçi size makinede fazla dayanamaz.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Peki babanız?

Dedeniskim
19 Ağustos 2016 Cuma 12:21

Hz Peygambere mecnun,kahin yakıştırması yapanve peygamberliğini inkar eden müşrikler bugün masum insanlara hemde kendileri kadar iyi tanıdıkları adamlara iftira atan şerefsizlerin dedeleridirAsıl vatan hainleri suçsuzları öfkelerine mahkum ederek suçluları saklayanlardırSenTalipin suçlu olduğunu söylüyorsan fetöcü vatan haininden başkası değilsinÇünkü bu ancak gerçek suçluları ve belkide kendi suçunu örtme çabasından başka birşey değilAynaya baktığında göreceğin şey bir şerefsiz silueti.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hoca

Bu Nasıl
19 Ağustos 2016 Cuma 11:15

Yav Nasıl bu Hoca ki kargaları güldürecek yalansallıyor. Yoksa koğuşta döveler diyemi korkuyor. El insaf Numandan başka paralelci bilmiyormuş. Bu kadar bilgisizin rektör yardımcısı bari olma. Paralelle mücadele etmişmiş. Çok ayıp çok.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sen çok yaşa

Talip hoca
19 Ağustos 2016 Cuma 10:36

Alanın da türkiyede tek olan bir adam gerçek paralellerin iftiralarıyla içerde yazık bu ülkenin adaletine ama hocam seni bütün öğrencilerin ,bütün ısparta ,devlet , millet en önemlisi de ALLAH biliyor sen merak etme sana iftira atanlarda anca burda böyle korkak it misali klavyenin arkasına sığınıyorlar Türkiye'nin senin gibi hocalara çok ihtiyacı var çünkü sen bu şerefsizlerle 17/25 aralıkta öncede sonrada Asistanlığında bile kariyerinin canının pahasına savaştın bunu kimse inkar edemez

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah kalplerdekini bilir

egeden
19 Ağustos 2016 Cuma 10:15

Talip hoca ile yaklaşık 6 yıldır zaman zaman oturma, dini konuları konuşma ve çay içme şansım oldu. hoca olaylara rasyonel açıdan bakan ve aynı oranda rasyonelliği öne çıkaran birisi idi. ilgili cemaate değil hiç bir cemaate tensip edilemeyecek kadar özgür düşünce sahibi idi. bu şehadeti yapmak benim için bir zorunluluktur. icraatlarını çalışma arkadaşları, kalbindekini Allah bilir.ve Allah hepimizin ne yaptığını ve içimizdekileri yine Allah bilir. Ve Allah müminlerinvelisidir.Her nefis rehindir

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

türlü

farewell
19 Ağustos 2016 Cuma 09:42

sen armut mu topluyodun rektör yardımcısı olarak? sekreterin bile paralelden sahte bel****le memur olmaktan içeride.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Siz adiit

Şeref
19 Ağustos 2016 Cuma 03:31

Bir zamanlar siz numanın önünde secdeye kapanırken iftira attığın Talip Türcan numanla kavga ediyordu, istemem gibi yapıp ibicioğlundan görev dilenen sen, konjonktür gereği sıkıntıya düşmüş bir insanın arkasından ürmeye devam ediyorsun. Ama seni çok iyi anlıyorum ve acıyorum sana ne yaparsan yap onun gibi olamayacaksın. Hayatın etrafını sarmış senden tiksinenlerle doluyken sen insanlık olarak da hocalık olarak da ona özenerek geçireceksin ömrünü. İftiracı geldin iftiracı gideceksin.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Amatör kiripto fetöş Alperen ve aşağıya yorum yazan ortaokul öğretmeni olamayacakken üniversiteye hoca yapılmış insan kılıklı.

Recep
19 Ağustos 2016 Cuma 03:13

Alperen güya adını değiştiriyorsun ama kim olduğun önceki yorumlarından çok net takip ediliyor..Ama sana kızamıyorum bile sen sadece ağzından salyalar akıtan kuduz bir köpeksin.Senin ve aşağıda yorum yapan hoca kılıklı adamın yapacağı birşey yok mayanız bozuk sizin,elinizden bu geliyor.Tüm okul sizden tiksiniyor ama iftira ettiğiniz bilim insanını da herkes biliyor, geberiyorsunuz hırsınızdan çünkü asla onun tırnağı olamayacaksınız biliyorsunuz.geberin ancak ahirette anlarsınız acınacak halinizi

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alperen ismi yerine iftiracı ve insan musveddesi ismini kullanırsan kendini daha iyi tanımlamış olursun

İnsaf be
19 Ağustos 2016 Cuma 02:28

Zerre kadar Haysiyetin varsa git mahkemeye bu isimleri bildir burdan gazel okumak kolay tabi talip hocanın fetonun isteği hilafina ne zorluklarla mücadele ederek dekan olduğunu bütün sdu biliyor aslında sende biliyorsun da bu dürüstlük sende ne arasın. senin şu pis ağzından çıkan pis sözler hiç talip hocanın temizliğini golgeleyebilir mi

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Atıp tutmak kolay, ispat etmek zor

Murat nallı
19 Ağustos 2016 Cuma 02:17

Talip Türcan mahkemede : " paralelcilerden somut olarak bilinen Numan ben de onu bilirim diğerleri algı düzeyinde vardır" demiştir. Adam bir hukukçununve dahi bir insanın verebileceği en makul yanıtı vermiştir. birileri gibi kendini kurtarmak için herkesi karalamaya alışık olanlar sıra sıra isim bekliyordu tabi ama adamcağız örgütün üyesi değilse nereden bilsin bilse bile nasıl emin olsun

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bizdenmisin değilmisin

Cemaattenmisin Değilmisin
19 Ağustos 2016 Cuma 00:47

Bizdenmisin değilmisin. Bizdensen ne olursan gel. Değilsen allem cihan olsan yerin yok. Asıl bölücülük bu.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haklısın Yalan ne bilmez

Nuri isimli adama
19 Ağustos 2016 Cuma 00:23

Bu adamı bende iyi tanıyorum gerçekten yalanla dolanla öyle hileyle işi olacak bi adam asla değil tanıdığım en riyasız adamlardan biridir buna kalıbımı basarım ki bu böyle ...ama şu an bi sınavda ve maalesef şu dünyadaki sınavı hayli zor ne diyeyim Rabbim Hz.Yusuf'un hapiste geçirdiği süreçteki sabrını Talip Hoca'ma versin ve diğer masumlara Amin...

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bence Masum

Akademisyen
19 Ağustos 2016 Cuma 00:17

Ben ilahiyattayım ve % 99 eminim bu adam masum boşu boşuna içerde tek suçu iyi niyeti boşuna dememişler iyi niyetten maraz doğar...tamamen dürüstlüğünün doğruluğunun kurbanı oldu umarım bir an önce gerçekler açığa çıkar

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah şaşırtmasın

Aklı Selim
18 Ağustos 2016 Perşembe 23:53

Paralelle mücadele etsin diye rektör yardımcısı atanan birinin yüzlerce paralelci olan bir kurumda sadece yurt dışına kaçmış olan Numanı tespit edebilmiş olması, gerçekten çok inandırıcı ve büyük başarı.Müthiş bir savunma. Hakimler de ikna olmuşlardır her halde.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla