visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE SON SEÇİM ANKETİ!

İŞTE SON SEÇİM ANKETİ!
19 Eylül 2015 Cumartesi 22:33

Konsensus Araştırma Şirketi'nin, Türkiye'nin 81 ilinde gerçekleştirdiği anket sonuçlarına göre bu pazar seçim olsa Ak Parti yüzde 43,3 CHP yüzde 27,6 MHP yüzde 13,8 HDP ise yüzde 12,6 oranında oy olması tahmin ediliyor.

1 Kasım 2015'te yapılacak seçimlere sayıla günler kala anket şirketleri seçmenlerin bugünkü siyasi tercihlerinin nabzını tutmaya başladı.

Son olarak Konsensus Araştırma Şirketi, 5-13 tarihleri arasında 1500 kişiyle yaptığı anket sonuçlarını yayınladı.

Yapılan anket sonucunda bu Pazar bir genel seçim olsa AK Parti'nin %43,3, CHP'nin %27,6, MHP'nin %13,8, HDP'nin %12,6 ve diğer partilerin toplamda %2,7 oy oranlarına ulaşması bekleniyor.

AK Parti olmasa hangi partiye oy verirsiniz?

Bu Pazar seçim olsa oyunu AK Parti'ye vereceğini söyleyen seçmenlerin %38'i eğer AK Parti olmasa oy kullanmaya gitmeyeceğini ve 13'ü ise geçersiz oy kullanacağını belirtmiştir. AK Part i seçmenlerinin %26'sı, AK parti olmasa, oyunu MHP'ye, %15'i Diğer bir partiye, %8'i CHP'ye ve %1'i ise HDP'ye vereceğini belirtmiştir.

CHP olmasa hangi partiye oy verirsiniz?

Bu Pazar seçim olsa oyunu CHP'ye vereceğini söyleyen seçmenlerin %25'i eğer CHP olmasa oy kullanmaya gitmeyeceğini ve %10'u ise geçersiz oy kullanacağını belirtmiştir. CHP seçmenlerinin %38'i , CHP olmasa oyunu MHP'ye, %15'i HDP'ye, %10'u Diğer bir partiye ve %2'i ise AK Parti'ye vereceğini belirtmiştir.

MHP olmasa hangi partiye oy verirsiniz?

Bu Pazar seçim olsa oyunu MHP'ye vereceğini söyleyen seçmenlerin %20'si eğer MHP olmasa oy kullanmaya gitmeyeceğini ve %12'si ise geçersiz oy kullanacağını belirtmiştir. MHP seçmenlerinin %34'ü , MHP olmasa oyunu CHP'ye, %21'i partiye, %12'si AK Partiye ve %1'i ise HDP'ye vereceğini belirtmiştir.

HDP olmasa hangi partiye oy verirsiniz?

Bu Pazar seçim olsa oyunu HDP'ye vereceğini söyleyen seçmenlerin %28'i eğer HDP olmasa oy kullanmaya gitmeyeceğini ve %19'u ise geçersiz oy kullanacağını belirtmiştir. HDP seçmenlerinin %51'i , HDP olmasa oyunu CHP'ye, %1'i Diğer bir partiye ve %1'i AK Parti'ye vereceğini HDP seçmenleri içerisinde MHP'yi ikinci partisi olarak belirten olmamıştır.

Demekki akp iyice bitti

He he he
21 Eylül 2015 Pazartesi 17:13

Siz oyle sanin.kuyruğunu zu kıvrıp yine mhpnin kapisinda bekliyeceksiniz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sen öyle olmasını isityorsunda ondan........?????????????

Babamda Öyle Diyo.......?
20 Eylül 2015 Pazar 21:34

Gönlünden geçenleri gerçekmiş gibi zannediyorsun... bu saatten sonra bu milletin gözünün içine baka baka kazık atmak yok teröristin ayağına ****ürüp çadır mahkemesi kur ve serbest bırak, siyasi geleceğim adına deyip MEGRİ MEGRİ söylettir sonra sadece soy isim benzerliği olan kişileri transfer piyasasında uçur, ondan sonra başka partiyi suçla insanın akılı izanı varsa, vicdan sahibi ise ............ insaf bu miilet zannettiğiniz kadar SAF DEĞİL.... anladınızmı ????????????

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

:-)

ISPARTALI
20 Eylül 2015 Pazar 18:54

AÇ TAVUK KENDİNİ BUĞDAY AMBARINDA ZANNEDERMİŞ.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
20 Eylül 2015 Pazar 18:30

öyle degil: Oslo görüşmeleri. Sınır davul zurna halay. Şehit kelle. Al ananıda git. Türban konusu mhp ye atılan kazık. vs. Bunları yapan AKP ye tek baston MHP idi.Seçimden sonraki süreç. HDP ile vekil maaşlarına zama imza atan MHP. Hükümet kurulması noktasında her konuda ayır. gelen şehitler meclis baş. AKP den seçtirmenizin eseri. PKK katil MHP nin eseridir. Ocakın önünde kürt döver. Çinli diye koreli kız döver. Dıgıdık milliyetçileri.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖYLE DEĞİL

MUSTAN ÖZEK
20 Eylül 2015 Pazar 14:06

CHP Lİ OLDUĞUN ANLAŞILAN CAFER BEY KARDEŞİM 7 HAZİRANDAN SONRAKİ KOALİSYON SÜRECİ BOYUNCA AKP İLE HÜKÜMET KURABİLMEK İÇİN 35 GÜN GÖRÜŞTÜNÜZ VE NEREDEYSE HER ŞARTI KABUL ETTİNİZ HATTA GENEL BAŞKANINIZ ÇOK ÜZÜLDÜM DİYE ORTAKLIĞA CAN ATTIĞINI GÖSTERDİ.BAHÇELİ İSE OLMAZSA OLMAZ 4 ŞARTINDAN TAVİZ VERMEDİ.AKP YE KİMİN PAYANDA OLDUĞUNU HERKES GÖRDÜ.ZATEN TAYYİP ERDOĞANI MECLİSE TAŞIYIP BAŞBAKAN YAPAN KİM.SON TERÖR OLAYLARINDAN SONRA AKP LİLERDE İTİRAF EDİP BAHÇELİNİN SÖYLEDİKLERİNE GELMEDİLERMİ.

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAHÇELİYE VERİLEN OY

CAFER
20 Eylül 2015 Pazar 11:32

BAHÇELİYE VERİLEN HER OY TAYİP ERDOĞAN HANESİNE YAZILAN OY DEMEKTİR HA AKP HA MHP NE FARK EDER

5 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

anketlet

mehmet çelik
20 Eylül 2015 Pazar 11:26

ülkemizde anketlerin nasıl yapıldığını bilmeyen mi var.her araştırma şirketinin sonuçları farklı neden acaba.kamuoyunu yönlerdirme yeni moda kelime ile algı operosyonu.son bir ayda milletimiz gerçekleri daha iyi görmeye ve anlamaya başladı.bir kasımda çok şey değişecek gibi görünüyor.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla