visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 15:48

İŞTE SON FOTOĞRAF!

İŞTE SON FOTOĞRAF!
12 Mayıs 2016 Perşembe 09:56

İş adamı Şevket Demirel, Pazartesi günü sabaha karşı İstanbul'da yaşlılığa bağlı hastalıklardan dolayı tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirmişti. Dokuzuncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'in vefat eden kardeşi işadamı 90 yaşındaki Şevket Demirel, memleketi Isparta'nın Atabey İlçesi'ne bağlı İslamköy'de toprağa verildi.

İş adamı Şevket Demirel, Pazartesi günü sabaha karşı İstanbul'da yaşlılığa bağlı hastalıklardan dolayı tedavi gördüğü hastanede yaşamını yitirmişti. Dokuzuncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'in vefat eden kardeşi işadamı 90 yaşındaki Şevket Demirel, memleketi Isparta'nın Atabey İlçesi'ne bağlı İslamköy'de toprağa verildi.

GÜLLERLE DONATILDI

İşadamı Şevket Demirel'in öğle vakti kılınan cenaze namazı sonrası güllerle donatılan tabutu cenaze aracına taşındı. Taşıma sırasında tabutun üzerine gülsuyu serpildi. Ve aile kabristanlığına defin işlemi yapıldı.Demirel’in mezarı güllerle donatılırken, mezarına karanfiller dikildi.

 

Olum ve hayat

Vatandaş olarak
13 Mayıs 2016 Cuma 05:50

Gül dalinda guzeldir koparmayin.ustune atmayin. Rahat uysun. Allah hayrelesin gerekyok reklama

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ağamız

Burak
12 Mayıs 2016 Perşembe 21:20

Yüce yaratıcı gani gani rahmet eylesin. Ispartanın iftiharlarıydı isl****öylü demireller. Sizleri asla unutmayacak Isparta Halkı

0 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırdır

Vatandaş
12 Mayıs 2016 Perşembe 15:06

Israrla yaşlılığa bağlı hastalıktan deyip duruyorsunuz. Hayırdır kardeşim **** saklı bir şey mi var?? Cümle alem biliyor Şevket Ağanın neden öldüğünü yada ölemediğini.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla