visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:44

İŞTE SEÇİM YASAĞI ÖNCESİ SON ANKET: AKP YÜZDE 42.6, HDP YÜZDE 10.6

İşte seçim yasağı öncesi son anket: AKP yüzde 42.6, HDP yüzde 10.6
27 Mayıs 2015 Çarşamba 23:27

Son seçim anketi sonuçları yarın başlayacak olan anket yayınlama yasağından önce Aksoy Araştırma şirketinden geldi.


2015 genel seçimleri için seçim yasakları aşamalı olarak başlıyor. Aksoy Araştırma, yarın başlayacak anket yasağı öncesi son çalışmasını kamuoyu ile paylaştı.

Aksoy Araştırma'nın anketinden çıkan sonuçlara göre; AKP yüzde 42.6, HDP yüzde 10.6 çıktı.

AK Parti’ye yakın şirketten 7 Haziran öncesi sürpriz seçim anketi... 


"ÇATI GÖRÜŞME" YÖNTEMİYLE YAPTILAR

Aksoy anketinde, çatı görüşme yöntemi ile gerçekleştirilen araştırmada 2011 genel seçimlerinde oy verilen parti, il ve cinsiyet kotaları uygulandı.

Araştırma Türkiye genelini en yüksek oranda temsil edebilmesini mümkün kılmak adına 81 ilde gerçekleştirildi. 4 bin örneklem ile gerçekleştirilen araştırmanın yüzde 95 güven aralığına ve yüzde 2 hata payına sahip olduğu belirtildi.

Aksoy Araştırma'nın yaptığı ankete göre kararsızlar dağıtıldıktan sonra seçim tahmini şöyle gerçekleşiyor;

AKP yüzde 42,6,

CHP yüzde 26,2,

MHP yüzde 16,2,

HDP ise yüzde 10,6,

SP-BBP ittifakı yüzde 2,4,

Diğer partiler ise yüzde 1,8.

Kime hizmet

Niyazi
28 Mayıs 2015 Perşembe 23:03

Siz kime ve hangi amaca hizmet ediyorsunuz. Bu şirketin partiye yakınlığını nereden biliyorsunuz? Ayrıca hangi seçimde başarısı olmuş??

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BDP HAYRANLIĞI

Kemal SÜNTÜR
28 Mayıs 2015 Perşembe 21:27

Mhp li kardeşlerimizin Bdp hayranlığı nereden geliyor, yoksa bu projenin amacı mhp yi tam bitirmekmidir.

1 Beğendim
30 Beğenmedim
 
Yanıtla

bU toto tutmaz

% 2 HATA PAYININ OLASIĞI % KAÇ?
28 Mayıs 2015 Perşembe 20:11

Ama Türkiye'nin PAPA'sının Mercedes için kullandığı İBRETİ ALEM OLSUN lafı ile kasazadenin ÇEREZ PARASI lafı daha çok tuttu. Öyleki HDP ye barajı aştıracak kadar tuttu. Hedefi büyütüp koalisyon ortağı olma hesapları yapıyorlar. MHP+CHP+BAĞIMSIZ toplamı 292 tahmin ediliyor da. Hayırlısı.

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla