visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:40

İŞTE SAĞLIKTA AÇIĞA ALINANLARIN İSİM LİSTESİ

İŞTE SAĞLIKTA AÇIĞA ALINANLARIN İSİM LİSTESİ
28 Temmuz 2016 Perşembe 15:06

İŞTE SAĞLIKTA AÇIĞA ALINANLARIN İSİM LİSTESİ

Isparta sağlıkta kimler açığa alındı

İŞTE İSİM LİSTESİ

tam temizlik

darbeci hainler
06 Ağustos 2016 Cumartesi 16:37

sosyal hizmetlerde tutuklanmayı bekleyenler açığa bile alınmamış.araştırma tam yapılmalı hainler temizlensin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAKLI HAKSIZ AYRILSIN

AYSE
05 Ağustos 2016 Cuma 14:31

“Kamu çalışanları bazı soruşturmalar çerçevesinde açığa alınıyor. Malum bankada sadece hesap açtırdığı için açığa alınanlar var. Bu olayların çok yönlü ve başka delillerle de desteklenmesi gerekir ki işten atılabilsinler. Bu bankaya birçok sebeple hesap açtıranlar var. Mesela faize karşı olduğu için ya da banka kar payı ödediği için hesap açtıranlar var. Başka delillerde de bunlar birleşirse, gereği yapılmalıdır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Göstermelik işler

Dağ fare doğurdu
29 Temmuz 2016 Cuma 11:44

Dağ fare doğurdu. Yönetim kadrosu nerede? Bunların içinde masumlar da varsa vebal kimin?

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakkı tavsiye?

Halim Selim
29 Temmuz 2016 Cuma 11:29

Bu memurların suçlarının delili nerede? Enam 116 :Eğer yeryüzündekilerin çoğuna uyarsan seni Allah yolundan saptırırlar. Onlar ancak zanna uyuyorlar ve onlar sadece yalan uyduruyorlar.Unutmayın bilinçsiz kalabalıklar muktedirler tarafından istedikleri gibi yönlendirilirler!Hiç mi içinizde hakkı tavsiye eden yok? Bu adamlara olan kininiz sizi felakete sürüklüyor farkında değilsiniz! Maide 8:Ey iman edenler! Allah için hakkı titizlikle ayakta tutan, adalet ile şahitlik eden kimseler

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENİRKENTTE DAHA ÇOK VAR

GENÇ SENİRKENTLİ
29 Temmuz 2016 Cuma 08:16

BANA GÖRE HATTA VATANDAŞA GÖRE SENİRKENTTE DAHA ÇOK VAR FETÖCÜ TEMİZLENMESİ GEREKEN.. SOHBETLERE GİDEN YURTLARLA İLGİLENEN PARA TOPLAYAN EKİP BAYAN ERKEK HALA ÇALIŞANLAR VAR İŞ DAİRE AMİRLERİNDE BİTİYOR .. PERSONELE SORSUNLAR HERKES İSİM VERİR.. TOPTAN TEMİZLİK YAPILSIN

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerede?

Aslan Avcı
29 Temmuz 2016 Cuma 01:51

Nerede kolej kapatılana kadar çocuklarını okutanlar? Nerede dernek başkanları? Nerede maddi yardım yapanlar? Nerede üniversiteden kaçan hocaların sağ kolları? Nerede koltuğunu kaybetme pahasına çocuğunu kolejden almayanlar? Nerede sohbetlere son günlere kadar devam edenler? Bunlar ucundan kıyısından bulaşmış insanlar, nerede sohbetlere davet edenler? Nerede kolej hocalarının sık sık ziyaret ettiği doktorlar?

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hastane

sertan
29 Temmuz 2016 Cuma 00:30

bilğim kadarı ile bunlar halk sağlığı ve sağlık müdürlüğü...kamu hastaner birliği hastaneler yok...

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde elebaşları?

Adam Sende
28 Temmuz 2016 Perşembe 22:47

Dernek başkanları nerede? At koşturanlar nerede? Kapatılana kadar çocuklarını altınbaşaktan almayanlar nerede? Eski başhekimler nerede? Başhekim yardımcıları nerede? Dişçiliğin eski başhekimleri nerede? Bunun en az 3 katı daha var aktif görevde. Sorun söyleyelim kimmiş necilermiş herkes biliyor kim olduklarını.

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İskenderpaşa

Bilir Kişi
28 Temmuz 2016 Perşembe 21:09

İskenderpaşa ve altınolukculara dikkat etmek gerekiyor

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

darbeci şerefsizler

mahoni
28 Temmuz 2016 Perşembe 19:40

babamın oğluda olsa cezasını çeksin

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralele savaş

mahoni
28 Temmuz 2016 Perşembe 19:38

kesilikle sonuna kadar temizlik

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlk dalga

K.A
28 Temmuz 2016 Perşembe 18:43

Arkadaşlar,Bu en alt kesim ilk dalga yani ikinci dalga üst kısımlara geliyor,"oh be biz yokuz"diyenler fazla sevinmesin.lütfen biraz beklesin,

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Xxx

Melaike
28 Temmuz 2016 Perşembe 17:25

Hocam Baska dini cemaat aralarina sizma var.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MASKELİLER

Dadaş
28 Temmuz 2016 Perşembe 17:24

vatanseverlik, milliyetçilik başka şey karaktersizlik başka şeydir. Karaktersizliğimizi milliyetçi pozlarla maskelemeyelim. Fetullah 30 yıldır bu ülkede kan emiyordu kene gibi, insanları yükselmek için fetullaha mecbur bıraktılar. üç yıl evveline kadar fetullah muhterem hoca efendi idi, şimdi terörist oldu. benim yıllar önce gördüğüm pisliklerini devlet erkanı görmüyormuydu. şimdi başkalarına çamur atmayı bırakın mide bulandırmayın. yoksa sizin onlardan bir farkınız kalmayacak. Bırakın devlet G

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı.

ısparta da trol yoktur,AK PARTİLİ VARDIR !!!
28 Temmuz 2016 Perşembe 17:24

mahpeyker hanımefendi:milleti geren falan yok,gerilen var mı?buraya isim yazmak yakışmaz ve kanunen suçtur !!! sanırım bilmiyorsunuz!!!

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

trollere dikkat

mahpeyker
28 Temmuz 2016 Perşembe 17:02

İhbar edelim rumuzlu şahıs.Madem kimin ne olduğunu biliyorsun yazsana o zaman isimlerini tek tek buraya.Değilse boş lafla milleti germe.

5 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK PARTİ İÇİNDEKİ PARALELCİLER

DERİN DEVLET
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:51

AK PARTİ İL VE İLÇE TEŞKİLATLARI,BELEDİYE MECLİSİ ÜYESİ,İL GENEL MECLİSİ ÜYESİ OLAN PARELELCİLER NE ZAMAN ALINACAK

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İHBAR EDELİM!!!

meslekten ihraç edilsinler...
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:28

ısparta devlet hastanesinde fetocuların elebaşısı-militan olan hemşireler var.bu hemşireleri doktorlar,sağlık memurları,hasta personeli ve tüm hemşireler biliyor.bu elebaşısı olan fetocu hemşireler listede yok,bunları koruyan mı var??? bu elebaşları sohbet düzenliyor,himmet topluyor,zekat,fitre topluyor, milletin parasına ortakçı oluyordu.bu hemşireleri hastanede herkes bildiği halde listede isimleri yok!!!Bu elebaşı -militan fetocu hemşireleri tlf.la 140 a-150 ye 155 e , EMNİYET MD.ne bildirin

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İHBAR EDELİM!!!!

FETOCULARI HEMEN İHBAR EDELİM!!!
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:25

ısparta devlet hastanesinde fetocuların elebaşısı-militan olan hemşireler var.bu hemşireleri doktorlar,sağlık memurları,hasta personeli ve tüm hemşireler biliyor.bu elebaşısı olan fetocu hemşireler listede yok,bunları koruyan mı var??? bu elebaşları sohbet düzenliyor,himmet topluyor,zekat,fitre topluyor, milletin parasına ortakçı oluyordu.bu hemşireleri hastanede herkes bildiği halde listede isimleri yok!!!Bu elebaşı -militan fetocu hemşireleri tlf.la 140 a-150 ye 155 e , EMNİYET MD.ne bildirin

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizlik zamanı.

temizeller operasyonuna devam edilsin.
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:15

ısparta devlet hastanesinde fetocuların elebaşısı-militan olan hemşireler var.bu hemşireleri doktorlar,sağlık memurları,hasta personeli ve tüm hemşireler biliyor.bu elebaşısı olan fetocu hemşireler listede yok,bunları koruyan mı var??? bu elebaşları sohbet düzenliyor,himmet topluyor,zekat,fitre topluyor, milletin parasına ortakçı oluyordu.bu hemşireleri hastanede herkes bildiği halde listede isimleri yok!!!Bu elebaşı -militan fetocu hemşireleri tlf.la 140 a-150 ye 155 e , EMNİYET MD.ne bildirin

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocu hemşire militanlar listeye neden eklenmemiş????

liste çok eksik!!
28 Temmuz 2016 Perşembe 16:12

ısparta devlet hastanesinde fetocuların elebaşısı-militan olan hemşireler var.bu hemşireleri doktorlar,sağlık memurları,hasta personeli ve tüm hemşireler biliyor.bu elebaşısı olan fetocu hemşireler listede yok,bunları koruyan mı var??? bu elebaşları sohbet düzenliyor,himmet topluyor,zekat,fitre topluyor, milletin parasına ortakçı oluyordu.bu hemşireleri hastanede herkes bildiği halde listede isimleri yok!!!Bu elebaşı -militan fetocu hemşireleri tlf.la 140 a-150 ye 155 e , EMNİYET MD.ne bildirin

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müdürlük

Sağlıkcı
28 Temmuz 2016 Perşembe 15:49

Listenin eksik olduğunu düşünüyorum.yönetici ismi hiç yok nedense ? Listeyi kendilerimi hazırladı acaba? Ee sen kendi adını yazarmısın hiç?

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esnaflara sıra ne zaman gelecek

Furkan
28 Temmuz 2016 Perşembe 15:40

Maliye denetimlerini önceden bilgi alan esnaflar bu bilgiyi sızdıranlar, yaptığı inşaatları düşük fiyat gösterip, her ödemesinde karşı tarafa şu kadarını Himmet (hayır) yapalım diyen Şevik inşaat İsmail Şevik , Onu finanse eden doktorlara ne zaman dokunacaklar.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetöcü temizliği yapılsın!!!

vatandaşım.
28 Temmuz 2016 Perşembe 15:38

ısparta merkezindeki her okulda 10-15-20- tane fetöcü öğretmn var ,bu fetöcüler ihbar edilmediği sürece; vatanımız için,milletimiz için,devletimiz için ve AK PARTİ için çok büyük tehlike!!!bu fetöcüleri telefonla 140-147-150 veya155nolu telefonlara ihbar ediniz!!! çocuklarımızı fetöcü öğretmenlerde okutmayalım!!!

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAMUFLAJ OLANLAR VE KENDİNİ GİZLEYENLER

GENÇ SENİRKENTLİ
28 Temmuz 2016 Perşembe 15:36

KAMUFLAJ OLAN VE KENDİNİ SON DURUMA GÖRE GİZLEYENLER VAR HERKES BİLİYOR BUNLARIN KİM OLDUĞUNU BUNLARIDA TESPİT ETSİNLER GÖREVDEN ALSINLAR HAK ETMİYORLAR İHANET ETTİKLERİ DEVLETİN MAAŞINI ALMAYA !!

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla