visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 09:45

İŞTE O OPERASYONDA GÖZALTINA ALINAN İSİMLER

İşte O Operasyonda Gözaltına Alınan İsimler
14 Mart 2016 Pazartesi 10:23

İşte O Operasyonda Gözaltına Alınan İsimler

Sabahın erken saatlerinde Paralel Devlet Yapılanması kapsamında düzenlenen operasyonda 60'a yakın akademisyen ve işadamı gözaltına alınmıştı.

Operasyonda gözaltına alınan isimler de netleşmeye başladı.

Edinilen  bilgilere göre gözlatına alınan isimler arasında; Bedri A., Adem D., Abdullah N. Y., Özcan P., Cengiz K., Halil K., Rıza Ş., Süleyman S., Ali Y., Muammer G., Abdullah Ö., Tuğrul S., Fatih C., Mustafa A., Ahmet T. B.,

Öte yandan operasyon kapsamında SDÜ Eski Rektörü Hasan İbicioğlu'da Adana'daki ikametinden gözaltına alınmıştı.  

Hakkında gözaltı kararı bulunan Numan Tamer'in ise Amerika'da olduğu için gözlatına alınamadığı öğrenildi.

İYAŞ

A.MEHMET VAYVAY
14 Mart 2016 Pazartesi 12:29

BAKIN ALLAH NELERE KADİR İYAŞTA BİLE PARALELCİ ÇIKTI SANKİ YENİYMİŞ GİBİ YILLARDIR BUNLAR PARALELCİ BİRDE HEPSİDE

36 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
14 Mart 2016 Pazartesi 12:04

üniversite de eğitim devam ederken ibici denen herifin adanada ne işi var.işinşn başında olması gerekmezmiydi bunlar yattığı yerden para mı alıyorlar.

12 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla