visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE MHPLİLERİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI

İŞTE MHPLİLERİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI
22 Aralık 2014 Pazartesi 17:06

İŞTE MHPLİLERİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISI

AK Parti Milletvekili Recep Özel, Belediye Meclisi’nin Davraz’daokul inşaatı için arsa tahsisine para istemesine sitem etti. AK PartiMilletvekili Recep Özel, partisinin 5. Olağan Merkez İlçe Kongresi’nde BelediyeMeclisi’nin geçen ayki toplantısında İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün Davraz’daokul arsası talebi kararına verdiği yanıtı eleştirdi. Hatırlanacağı gibiBelediye Meclisi, Davraz’da okul arsasını bedel karşılığında vereceği yönündeşart sunmuştu. Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın da, çarşı merkezinde okulaltlarına yapmayı planladıkları yer altı otoparklarına onay verirlerse ya da bedeliniöderlerse arsayı verebileceklerini açıklamıştı.

BU DURUM MHP’Lİ BELEDİYELERİN EĞİTİME BAKIŞ AÇISINIGÖSTERİYOR

Bunun üzerine Belediye Başkanı Günaydın’ı eleştiren Özel,“Biz okul yapacağız diyoruz okul için Milli Eğitim Müdürlüğü talepte bulunuyor,belediye başkanı okul yerinin parasını verin diyor. Hiçbir ilde okul yapılacak yerdebelediye, yerel yönetim arsa tahsisi için para ister mi? Isparta Belediyesi’ninalmış olduğu bu kararı gözden geçirmesini istiyoruz, arzuluyoruz. Eğitimebedelsiz devredilir bunlar. Bir şartla okul altına otopark yaparsam ya daparasını ödersiniz demesi Isparta’da MHP’li belediyelerin eğitime bakış açısınıgöstermektedir. Eğitime katkı da bulunmadıklarını göstermektedir” şeklindekonuştu.

BİZ ITKM’Yİ SÖYLEDİĞİMİZDE ÇEVRE YOLUNU GÜNDEME GETİRİYOR

Öte yandan Günaydın’ın geçtiğimiz hafta ‘çevre yolunubitiremediler. Bize devretsinler 2 ayda bitirelim’ açıklamasına da değinenÖzel, “Biz ITKM’yi ne zaman bitireceksin dediğimiz de hemen çevre yolunu gündemegetiriyor. Çevre yoluna çok güzel asfalt yapıldı. Biz orta refüjü sen ne zamandüzenli hale getireceksin diyoruz ama o yolu gündeme getiriyor” dedi.

dur.

yargıç
24 Aralık 2014 Çarşamba 18:41

sizlermi eğitim ve bakış açısı eleştiriyorsunuz eğitimin damına koydunuz kimi eleştiriyorsunuz. saman pazarına yolunuz düşmedikçe sapıttınız artık. yada arpanın kertameti.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz cami arsasının parasını alırken iyiydi

olmadı
23 Aralık 2014 Salı 01:26

Sn Vekil,sizin belediyeleriniz bırakın okul yerlerinin parasını almayı,camilerin parasını bile aldı.Üsküdardaki 40 yıllık caminin arsa parası belediye kasasına daha yakın zamanda aktarılmıştı.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

cami yada okul: arsa parasi ödenmezmi?

SECMEN
22 Aralık 2014 Pazartesi 22:53

NICIN BEDAVA VERILECEK! HALKIN VERGISI BELEDIYEDEMI KALIYOR YOKSA EGITIMDEN MILLIEGITIMBAKANLIGI DEGILDE YOKSA BELEDIYEMI SORUMLU ! SIZ NICIN OZAMAN DARI DERESINI BEDAVA VERMIYORSUNUZ BELEDIYEYE ! AYRICA YARIN VAKIFLARA VEYA TÜZEL YAHUT ÖZELE DEVRETMIYECEGINIZ NE MALUM BU OKULLARI !DÜN HASTANENIN YERINI ÖZELE BEDAVA VERDIRMEK ISTERSIN BUGÜN OKULUN YARIN KIMBILIR NEYIN SEN KIMIN VEKILISIN SAYIN VEKIL! MERKEZDE ISPARTANIN HAKLARINI KORUMAK VAZIFEN SAYIN VEKIL; MERKEZINKINI ISPARTADA DEGIL!

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AVM dememiş

DOBRA
22 Aralık 2014 Pazartesi 22:09

Sayın Günaydın Okul altlarına Isparta için gerekli olan otoparklar yapmak istiyor. Sizin gibi Market yada AVM istemiyor.O Isparta,nın mutlu olmasını istiyor, siz ille de rant diyorsunuz.Sayın Başkan sizin anlayacağınız tarzda tepki koyuyor. Bunun Eğitime bakış açısıyla ne ilgisi var?

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla