visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE MHP'NİN ADAY ADAYLARI

İşte MHP'nin Aday Adayları
13 Eylül 2015 Pazar 23:11

İşte MHP'nin Aday Adayları

1 Kasım'da yapılacak olan erken seçimde MHP'ye 10 isim adaylık için başvurdu.

 

İşte MHP'ye Başvuran İsimler;

Nuri Okutan

Ülkem Baş

Hakan Demirtaş

Ahmet Ziya Nuhoğlu

Derya Kasalak

İbrahim Yıldırım

İsmail Bacak

Mücahit Mustanoğlu



Sami Noğay

Nejat Abdullah Resuloğlu

 

Hakan Demirtaş


Ahmet Ziya Nuhoğlu


İbrahim Yıldırım


İsmail Bacak


Nuri Okutan


Ülkem Baş


aday

hüsamettin
15 Eylül 2015 Salı 14:05

Ulan Sayın Vali Nuri OKUTAN Beyin saçının teli, ayak serçr parmağının tırnağı olamıycak zavallılar!! Böyle bir Vatan Millet sevdalısı memleketin yetiştirdiği güzide şahsiyeti ne kadar tanıyorsunuz da yorum yapıyorsunuz? Ispartalı bir insan Samsun, Giresun, Sinop, vb. illerde ne kadar yaşarsa, ne kadar ne yaparsa yapsın aday olabilirmi bi düşünün?? Nuri Beye karşı çıkmak Ispartaya ihanettir...............

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

liste

abuzittin
15 Eylül 2015 Salı 13:59

1-hakan demirtaş, 2-hakan demirtaş, 3-hakan demirtaş, 4-hakan demirtaş. liste böyle olursa MHP ıspartada 200 000 (ikiyüzbin) oy alarak 4 - 0 yapar! inanmazsanız bi deneyin. bu kardeşimize siyaset için ısparta çoookk küçük geliyor haberiniz olsun. MHP li yöneticiler akıllı ve dikkatli olun. bu kardeşimizin kıymetini bilin. sonra dizlerinizi çoookk döversiniz haberiniz olsun!!!!!!!!!!!!!!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz

Nuri
15 Eylül 2015 Salı 07:17

kendini beğenmiş validen MHP' ye bir fayda olmaz. Say'ın Devlet Bahçeli ve yöneticiler lütfen ilk sıraya sevilen bir Şahs-ı koyalım. Yoksa bu seçimden de bir sonuç alamayacağız. Lütfeeeeennnnnn......

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanliş

Esnaf
14 Eylül 2015 Pazartesi 21:20

ibrahim Yıldırım Hakan Demirtaş smail Bacak sayın genel başkan hata yapma bunlar sevilen katro valıden olmaz

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yes

nevzat
14 Eylül 2015 Pazartesi 19:46

nuhoğlu ıspartayı şahlandırır. tüm teşkilatı tanır ve sevilir

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÜRKÜCÜ

ezik mi kesik mi
14 Eylül 2015 Pazartesi 17:31

Bakıyorum türkücüler türkü çağırmaya başlamış.Sen ezik!HERALDE EZİK OLDUĞUN İÇİN BURAYA BÖYLE YAZMIŞSIN.EZİKLERİN NERDE OLDUĞUNU GERÇEK ÜLKÜCÜLER BİLİYOR.SEN GİT 400 VER.GERİSİ SENİ ALAKADAR ETMEZ.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
14 Eylül 2015 Pazartesi 14:06

Desenizki siz Allah bir dir. Bunu siz söyledinizki yalandır. Sizin inandığınız allah bir olmaz. AKP ye baston dıgıdık milliyetçiliği. Hele hele bu adaylarla.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla