visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE MHP'DE KONGRE TARİHİ BELLİ OLDU

İŞTE  MHP'DE KONGRE TARİHİ BELLİ OLDU
19 Nisan 2016 Salı 11:26

MHP'de olağanüstü kongre, 15 Mayıs 2016 Pazar günü yapılacak. Yeri sonra belirlenecek kongre, ilk toplantıda çoğunluk sağlanamazsa 22 Mayıs'ta tekrar toplanacak. Isparta’dan en çok oyun hangi adaya çıkacağı ise merak konusu oldu. 10 delegeden 5’i Merak Akşener için oy kullanacağı öğrenilirken, 5 delegenin ise mevcut Genel Başkan Devlet Bahçeli için oy kullanacağı biliniyor

MHP Çağrı Heyeti üyeleri Ali Sağır, Ayhan Erel ve Mehmet Bilgiç, dün gerçekleştirdikleri ve yaklaşık 10 saat süren toplantının ardından aldıkları kararlara ilişkin yazılı açıklama yaptı.

Ankara 12. Sulh Hukuk Mahkemesi'nin 8 Nisan'daki ilamı gereğince, Milliyetçi Hareket Partisi Olağanüstü Büyük Kongresi'nin toplantıya çağrılması ve gerekli işlemlerin icrası hususunda kendilerine Çağrı Heyeti sıfatıyla yetki verildiğini anımsatan Sağır, Erel ve Bilgiç, şunları ifade etti:

"Söz konusu kararın verdiği yetki ile MHP Parti Tüzüğü'nün ilgili hükümleri gereği olağanüstü büyük kongrenin yerine getirilmesi amacıyla gerekli iş ve işlemler başlatılmıştır. Süreç, Çağrı Heyeti sıfatıyla tarafımızca yürütülecek olup, ilk olağanüstü toplantının 15 Mayıs 2016 tarihi saat 10.00'da, gerekli çoğunluğun sağlanamaması halinde ise ikinci olağanüstü genel kurul toplantısının aynı yerde ve saat 10.00'da, 22 Mayıs 2016 tarihinde yapılacağı hususunda karar alınmıştır."

Açıklamada, kongrenin yeri ile ilgili kamuoyunun bilahare bilgilendirileceğine işaret edilerek, kongre süreci ile ilgili başkaca açıklama ve ifadelere itibar edilmemesi istendi.

Olumsuz Yorum Yazanlar

Teşhiz
20 Nisan 2016 Çarşamba 08:22

Meral Akşener il ilgili olumsuz yazanların tamamı AKP li. Neden mi? Korku.... Korkunun ecele faydası yok kardeş....

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz

olmaz
20 Nisan 2016 Çarşamba 00:04

Bu isin icinde ramazan pala varsa olmaz tuttugu dali kurutur

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

?

ali
19 Nisan 2016 Salı 20:29

Benim anlam veremediğim MHP nin aldığı oy % 11,9 ama MHP ye oy veren % 11,9 dan daha çok geriye kalan % 88,1 partinin iç işleri ile daha çok ilgileniyor. size ne kim gelirse gelir.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçek güç halktır

Gerçek güç halktır
19 Nisan 2016 Salı 19:37

İyide kardeşim bu kadar oyun var git Tansu ile beraber 2002 de baraj altında bıraktığın DYP de siyaset yap. Ne işin var MHP de? Madem bu kadar güçlüsün. İlkeli olsan Dr Devlet Bahçelinin altında siyaset yapmazdın. 2007,2011 ve 2015 haziran seçiminde bahçelinin listesindeydin. Mhp ozaman başarışımıydı? Yoksa sen sinsi bir şekilde MHP nin güç kaybettiği uygun zamanımı bekliyordun? Burası Bozkurtların partisi yani sinsi insanlara yer yok. Anla artık!

2 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla