visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE KAMUDA FETÖ'DAN AÇIĞA ALINAN KİŞİ SAYISI

İŞTE KAMUDA FETÖ'DAN AÇIĞA ALINAN KİŞİ SAYISI
27 Eylül 2016 Salı 18:25

İŞTE KAMUDA FETÖ'DAN AÇIĞA ALINAN KİŞİ SAYISI

Isparta Valiliği, FETÖ soruşturması kapsamında Isparta açığa alınan kamu görevlilerin son durumunu kamuoyuyla paylaştı. Son listeye göre Isparta'da şuanda görevden uzaklaştırılan personel sayısı 916.

AKP fetö

Ispartalı
29 Eylül 2016 Perşembe 10:49

Pensilvanyada terörist elebaşı ile fotoğraf çektiren AKP milletvekilleri ne olacak. Ne halktan ne devletten ses çıkmıyor. Ayıp oluyor ama

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DİKKAT BOMBA32 AZ ÖNCEKİ YORUMUMDA DÜZELTME

BOMBA32 DÜZELTME
29 Eylül 2016 Perşembe 08:59

Bu fetöcülerin huyudur; din duygularını sömürmesini çok iyi bilirler. fetöcüler darbe sonrası alçakça bir savunma refleksi geliştirdi: iftira atılmış mağdur edebiyatı yaparak kendilerini aklamaya çalışmak. ASIL MAĞDURLAR TÜRKİYE HALKIDIR, İSLAM COĞRAFYASIDIR, 15 TEMMUZ GECESİ ŞEHİT OLAN HALKIMIZDIR VE HALA DEVLET İÇİNDE SAKLANIP DA ŞANLI HALKIMIZI APTAL YERİNE KOYMAYA ÇALIŞAN FETÖCÜLERİN ELİNDEN EZİYET ÇEKENLERDİR.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

UYAN TÜRKİYEM

Vatandaş
29 Eylül 2016 Perşembe 08:51

Bu fetöcülerin huyudur; din duygularını sömürmesini çok iyi bilirler. fetöcüler darbe sonrası alçakça bir savunma refleksi geliştirdi: iftira atılmış mağdur edebiyatı yaparak kendilerini aklamaya çalışmak. ASIL MAĞDURLAR TÜRKİYE HALKIDIR, İSLAM COĞRAFYASIDIR, 15 TEMMUZ GECESİ ŞEHİT OLAN HALKIMIZDIR VE HALA DEVLET İÇİNDE SAKLANIP DA ŞANLI HALKIMIZI APTAL YERİNE KOYMAYA ÇALIŞAN FETÖCÜLERDİR.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bakıyorum da

VatanSever
28 Eylül 2016 Çarşamba 18:35

Fetöcüler ağlamaya başlamış. Acınmayın beyler haydin size talimatları verip çeşitli programlar kullanarak talimat aldığınız fetö iş bulsun size bunları yaparken ve görevinizi kötüye kullanıp ben ne yapıyorum bu işin sonu nereye gidecek bunu yaparken düşünecektiniz hadi Yallahhh..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAMAMI GÖREVE GERİ DÖNECEK

Bekir
28 Eylül 2016 Çarşamba 09:55

Fetö iftirasıyla görevden atılan tüm memurlar belki 6 ayı bile bulmadan görevlerine geri dönecek (inşaallah). nedeni şu; Darbeyi Fetöcüler yapmadı, ülkeyi suriyeye ****k isteyen, PKK'ya yol açıp devletleşmesini sağlamak, içerdede içsavaş ve parçalanma isteyen hırsızların başı+Ergenekon(perinçek) yaptı. Tüm gerçek vatanseverler devletten uzaklaştırıldı, TC iyice zayıf duruma düştü. Tüm gerçekler net ortaya çıkacak, onlar kaçacak, sizlerde ne kadar mal olduğunuzu anlaycaksınız

22 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

kpss

mağdur
27 Eylül 2016 Salı 23:05

2008 KPSS ile atanan bir memur nasıl olur da 2010 Kpss gerekçesi ile açığa alınır aklım almıyor!!!

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö fotoğrafı

AKP
27 Eylül 2016 Salı 19:15

AKP milletvekilleri Fethullah Gülenle boy boy fotoğraf veriyor. Gazetelere düşüyor. Birşey olmuyor. Fetö ile alakası olmayan insanlar ya içeri atılıyor yada açığa alınıyor. Bu işe aklım ermedi.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla