visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE IYAŞPARK DÜĞÜN SARAYI

İŞTE IYAŞPARK DÜĞÜN SARAYI
02 Mayıs 2016 Pazartesi 00:05

Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait olan Süleyman Demirel Kongre ve Sergi Sarayı IYAŞ tarafından adeta bir saraya çevrildi.

Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait olan Süleyman Demirel Kongre ve Sergi Sarayı IYAŞ tarafından adeta bir saraya çevrildi. Daha önce tel tel dökülen bina bugünlerde ise muhteşem bir görüntüye kavuştu. Yapımı tamamlanmak üzere olan kongre ve sergi sarayı ilk kez kapılarını Kanal 32 Haber’e açtı.


salon

sengetli
03 Mayıs 2016 Salı 08:45

ıyaşpark düğün salonuda ne ya.oranın adı süleyman demirel kongre merkezidir.sayın şenol çok ayıp.buranın adının değiştirilmesi.derhal bu yanlışdan dönülmelidir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

9. Cumhurbaşkanımıza Ayıp

oğuzhan
03 Mayıs 2016 Salı 08:23

Süleyman Demirel Kongre Merkezi adıyla bildiğimiz yerin 9. Cumhurbaşkanımızın isminin kaldırılıp yerine ıyaşpark düğün salonu olması Ispartamıza yakışmadı. Iyaş yetkililerini ve İl Özel idaresi Genel Sekreterimizi bu konuda hassasiyet göstermelerini gerektiğini düşünüyorum.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ah bayittin

Yalıveçliler
03 Mayıs 2016 Salı 02:25

Yapma etme kibirlenme az mütevazi ol paralelci bayittin

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

makyaj

usta
02 Mayıs 2016 Pazartesi 19:28

ben inşaatçıyım bu iş neye benziyor biliyormusun vatandaş kayserilinin anasını boyayıpta babasına sattıgına benziyor parelelciler hep böyle vatandaşın gözünü boyarlar yönetim kurulu üyeleride siyah gözlük arkasına saklanırlar çünkü yüzleri yok iyaş ihalelerinide hep yabancıya verirler

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜZEL AMA

SADECE BEN
02 Mayıs 2016 Pazartesi 13:30

ADAM, İYİ HİZMETLERDEN BAHSEDİYOR AMA BU NE EGO ARKADAŞ.KİBİRİNDEN YANINA YAKLAŞILMIYOR.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadeceee hazır susleme sanatı var tadilat falan yapılmamışş

vedat
02 Mayıs 2016 Pazartesi 12:36

gecende proğramda ordaydım arkadaş ne sarayı sadeece içini dekor yapılmış başkada orda yapılan birşey yok hazır duvar dekorlarından yapıştırıp gecmişler bir kacta aksesuar hiç bir guclendirme ve tadilat göremedikk yazıktır bu devletin malzemelrinee

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AMME HİZMETİ

AHMET ERSOY
02 Mayıs 2016 Pazartesi 12:11

Doğru söylüyorsunuzda orası konum itibarı ile altın.Oradan ne kadar kazanç elde edecekler onuda belirtseydiniz sevinirdi Ispartalılar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralelin başı

Avnifuat
02 Mayıs 2016 Pazartesi 11:59

Tereyağından kıl çeker gibi her işten sıyrılır paralelin köşe taşlarındandır,milletin parası ile kurulan iyaş ta ayak oyunlarını tezgahla hissedarları mağdur eden,gurur ve kibirden yanına varılacak,aşağıdakilerden hangisidir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla