21 Ocak 2020 Salı

ISPARTA
ISPARTA'DA KAZADA 2 KİŞİ YARALANDI

ISPARTA'DA KAZADA 2 KİŞİ YARALANDI

O SALDIRGAN YAKALANDI

O SALDIRGAN YAKALANDI

AĞAÇTAN ÇOCUĞUN ÜZERİNE KEDİ ATLADI!

AĞAÇTAN ÇOCUĞUN ÜZERİNE KEDİ ATLADI!

ISPARTA'DA FETÖ OPERASYONUNDA 13 TUTUKLAMA

ISPARTA'DA FETÖ OPERASYONUNDA 13 TUTUKLAMA

İŞTE ISPARTA İL ÖZEL İDARE YATIRIMLARI!

İŞTE ISPARTA İL ÖZEL İDARE YATIRIMLARI!

Isparta

İŞTE ISPARTA İL ÖZEL İDARE YATIRIMLARI!

 

 

 

 

 

ISPARTA Valiliği İl Özel İdaresi 2017 yılında toplamda 336 projeyi hayata geçirdi. Projelerin toplam maliyeti ise 98 Milyon 518 Bin TL olarak açıklandı.

İŞTE O HİZMETLER

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Doğru söyler

05 Ocak 2020 Pazar 22:30

Birde personel alımında senin benim adamım diye değilde insan olduğu için alsanız çok güzel olur

Murat Doğru

24 Aralık 2019 Salı 09:48

Sayın Valim, Sayın Belediye başkanım; gençliğimizin Alkollü pislik yuvalarında eriyip gitmesine nasıl seyirci kalıyorsunuz ben bir vatandaş olarak yüreğim sızlarken siz neden bir önlem almıyorsunuz? Hangi baba çocuğunun gece 2-3 lere kadar clup barda olmasını ister siz burda yaşayan gençlerin hem annesi hem babasısınız bunun bilinciyle hareket edip alkollü mekanları en geç 24:00 de kapatalım lütfen gençliğimiz elden gidiyor güzel ıspartama yazık etmeyin. Sürçü lisan olduysa özür dilerim.

Nedim

02 Temmuz 2019 Salı 20:22

Isparta’ya gelen hayran kalıyor. Geri gitmek istemiyor. Buraya yerleşiyor

Isparta Sevdalisi

02 Temmuz 2019 Salı 20:17

Yatırımlar Ispartamızı çok güzelleştirdiği. Gerçekten yaşanabilir şehirler arasında ilk sırada yer almayı hak ediyor. Havası, doğası, suyu, insanı... Memleketim çok güzel :)

Umutlu

02 Temmuz 2019 Salı 20:13

Trafik kazalarının ve buna bağlı ölümlerin olmadığı bir şehir diliyorum

İspartali

02 Temmuz 2019 Salı 20:10

Yakında Ispartamıza tramway da gelir inşallah

Belediyeci

02 Temmuz 2019 Salı 20:08

İl Özel idaresi ve Belediye el ele nice hizmetlere inşallah

Güzel günlere

02 Temmuz 2019 Salı 20:06

Ispartamız çok değişti, çok gelişti. Kuşkusuz bunda Özel idaresinin ve çalışanlarının emeği çok. Allah hepsinden razı olsun.

İsimsiz

02 Temmuz 2019 Salı 20:04

Ispartamız en iyisine layık

Ispartalı

20 Haziran 2019 Perşembe 19:00

Çalışmaları arasında B*ayram Ay**demir’in kızı ve damadını il özel idaresine almakta var. Bunu da ekleyin

Can

17 Haziran 2019 Pazartesi 00:53

Allah icin o otogarı egirdir kuleonune taşısanız daha dogru olmaz mı yanlis üstüne yanlis yaptınız

Yeni otogar

19 Mayıs 2019 Pazar 01:59

Sn Belediye Başkanımız yeni Otogarı açacağım sözünü Çünüre vermiştir.Isparta Çünür yeni Otogarı daha da güzelleştirip açacağından hiç şüphemiz yoktur.

Ispartalı

20 Haziran 2018 Çarşamba 13:58

Isparta'da zengin daha da zenginleşti. Fakir de daha fazla fakirleşti. Aradaki makas açıldı uçurum oldu. Yani önceden kapitalisttiniz. Şimdi ultra vahşi kapitalist oldunuz.

hasan

30 Nisan 2018 Pazartesi 10:30

Allah hayrınızı kabul etsin ıspartalı kardeşlerim, bu sizin paralarınız ve size geri döndü.Maalesef eskiden bazı kişilerin cebine giriyordu.

uğur

27 Nisan 2018 Cuma 14:02

Tüm emeği geçenlerden Allah razı olsun

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR