visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE ISPARTA'YA YAPILAN HİZMETLER

İŞTE ISPARTA'YA YAPILAN HİZMETLER
10 Mayıs 2015 Pazar 17:11

Isparta bu iktidar döneminde en büyük hizmetleri gördü.

Eğitimden, spora, tarımdan, sağlığa, ekonominden, sosyal yardımlaşmaya ve daha bir çok alanda işte kalem kalem yapılan hizmetler

 

Hadi bakalım Ak gençler

Ak Ispartalı
11 Mayıs 2015 Pazartesi 20:14

Yorum yapıyorum beğenen olmuyor. Hep başka partililer mi yorum yazıyor. Siz niye yorum az yazıyorsunuz ak gençler. yazdıklarımıda beğenin lütfen. salı günü herkez meydanda . Ortalığı yıkcez. Diğer partiler az kişiyle toplanıyor.

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kırkbinkere Maşşalllah

Ak Ispartalı
11 Mayıs 2015 Pazartesi 18:45

Bu hükümet tüm hizmetleri yaptı. Diğer partiler hiçbişey yapmadı. Çocuklara tablet dağıttılar ne güzel. Bizim oğlan 2 senedir onu oynuyor. başbakan gelince sesim kısılıncaya kadar bağırırım. yaşa varol Tayyip Erdoğan

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

tablet

öğrenci
11 Mayıs 2015 Pazartesi 15:49

hepsini anlarımda şu tabletler hangi okulara dağıtıldı bi söylermisiniz

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir Çivi Çakandan

11 Mayıs 2015 Pazartesi 12:28

Allah Yapandan da Yaptıranda Razı Olsun. Şehrimize Bir Çivi Çakan Ispartalıların duasını alır. Teşekkürler.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı

11 Mayıs 2015 Pazartesi 11:00

Bu İcraların Hayata Geçirilmesinde Isparta Valimiz Sayın Vahdettin Özkan'nında çok büyük çabaları var. Allah Önce Valimizden, Milletvekillerimizden ve Başbakanımız ve En Önemlisi Sayın Cumhurbaşkanımızdan Razı Olsun

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allahta Sana Can Suyu Versin

11 Mayıs 2015 Pazartesi 08:44

Sayın Başbakanım Gönderdiğiniz 30 Milyon lira Çiftçi İçin bir Can suyu Olacak. Sen Çiftçiye Can suyu verdin Allahta sana can suyu versin. Salı Günü 10 Kişilik ekibi Köyden alıp Isparta'ya Geliyorum seni Kucaklamaya Başbakanım.

3 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çiçeği

KİRAZ
10 Mayıs 2015 Pazar 22:11

Kısa bir ğeçmişi hatırlamak yeterlidir.Allah emeği geçenlerden razı olsun.

6 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hoş geldin başbakanım

Fatma
10 Mayıs 2015 Pazar 20:02

Allah razı olsun bazıları konuşur ak hükümetimiz yapar. Salı günü kucaklaşmak üzere. Hadi Ispartam salı günü saat 14'de hükümet meydanına.

9 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla