visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE ISPARTA'NIN MİLLETVEKİLLERİ

İŞTE ISPARTA'NIN MİLLETVEKİLLERİ
07 Haziran 2015 Pazar 20:53

İŞTE ISPARTA'NIN MİLLETVEKİLLERİ

2015 seçiminde Isparta'da oyların yüzde 97'si sayıldı. Sonuçlara göre geri kalan oyların sayımıyla değişmeyecek milletvekilleri de belli oldu. Buna göre AK Parti 2, MHP 1 ve CHP 1 milletvekili çıkardı.

AK Parti'den Süreyya Sadi Bilgiç, Recep Özel, MHP'den Nuri Okutan ve CHP'den İrfan Bakır Isparta'yı Ankara'da temsil edecek.



recep

ıspartalı
08 Haziran 2015 Pazartesi 21:48

recep vekilim olmasa bilgic zor recepvekilin oylarıyla

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

maaş

EMEKLİ
08 Haziran 2015 Pazartesi 21:46

emekli ye zam olmazsa işiniz zor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIKLAR OLSUN

YAZIKLAR OLSUN
08 Haziran 2015 Pazartesi 15:47

düne kadar tanımadığım ama seçim çalışmalarını dikkatle izlediğim İsmail Beye yapılan ve söylenenlere yazıklar olsun.adam Recebimi vekil yaptı dahada konuşuyorsunuz. ya arkadaş kendinizden faydalı olacak birini gördünüzmü hemen çelme takın siz hala

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

CcC

SenGetLi
08 Haziran 2015 Pazartesi 13:50

ıspartada mhp nin kaybetme sebebi yanlış adaylarla seçime girmesidir.sadece ıspartada değil çoğu ilde yanlış adaylarla seçime girdi.ben koyu bir mhp li olarak ıspartada 9 tane oyumu chp ye verdim ıspartanın halkın içinden vekili olması için.mhp yöneticileri istifa etmelidir ıspartada.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsmail Özdemir'e Yıldırım mı Çarptı?

Ahmet .....
08 Haziran 2015 Pazartesi 00:39

Ankara'da hak etmediği bir konuma gelerek,Ankara belediyesi EGO'da ak partililere her türlü tuzağı kuran ve solcu bir kadını daire başkanı yapan bu kişinin 3. s ıraya koyulması dahi Ak Partiye büyük hakaret idi.Neyse adalet tecelli etti ve Yüce Rabbim uğraştığı Milli Görüşlü Ak Partililerin bedduası ile kaybetti.Bir dahaki sefere mi?Sayın Başbakanımız ile görüşüm bu adamı bir daha sıramaya dahi koymamasını söyleyeceğim.Tepki için biraz geç kaldık,yoksa sıralamaya girmezdi.b

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık,oldu

Köylü
08 Haziran 2015 Pazartesi 00:30

Şarkikaraağaç,ı es geçen ve yanlış adaylar koyan MHP kendi,ipini çekti

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kaybeden

sağlıkçı
07 Haziran 2015 Pazar 23:55

MHP yanlış aday sayesinde seçimin kaybedenidir. Geçmiş olsun

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

aybatılıhaklı çıktı

aybatılı 3 yapardı
07 Haziran 2015 Pazar 23:30

rölantideki oylar ile ve bazı MHP li olduklarını bildiğim sandıklardan ya akp ye fazla oy çıkmış ya da MHP seçmeni sandık için gereken özeni göstermemiş. Ümitsizlik te etkili ama erken genel seçimde daha disiplinli olacaklardır.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Ispartalı
07 Haziran 2015 Pazar 22:55

Burada MHP kaybetmiştir. Yanlış adaylarla yola çıkmanın bedelini ödemiştir. Ayrıca İsa Yalçın da istifa etmelidir. Bu kadar uygun bir ortamda bu sonuçlar resmen bir yenilgidir.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAFTA DAHA

MÜBAREK İNSAN
07 Haziran 2015 Pazar 22:02

Severiz ya da sevmeyiz bu seçimde en çok çalışan Recep beydir. Gitmediği yer kalmadı. Gece gündüz koşturdu. Seçimler bir hafta sonra olsaydı inanın Ak Parti 3 vekil çıkarırdı Recep beyin sayesinde. Allah yolunu açık etsin.

10 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla