24 Kasım 2017 Cuma

  • 3,949 TL
  • 4,687 TL
  • 163,42 TL
  • 104.549
ISPARTA
TURAL’DAN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

TURAL’DAN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

BAŞDEĞİRMEN’DEN ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLAMASI

BAŞDEĞİRMEN’DEN ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLAMASI

BAŞKAN GÜNAYDIN'DAN 24 KASIM ÖĞRETMEN GÜNÜ MESAJI

BAŞKAN GÜNAYDIN'DAN 24 KASIM ÖĞRETMEN GÜNÜ MESAJI

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'TEN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'TEN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

İŞTE ISPARTA'DA LİSANSI İPTAL EDİLEN ÖĞRETMENLERİN LİSTESİ

İŞTE ISPARTA'DA LİSANSI İPTAL EDİLEN ÖĞRETMENLERİN LİSTESİ

Isparta

İŞTE ISPARTA'DA LİSANSI İPTAL EDİLEN ÖĞRETMENLERİN LİSTESİ

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Abdullah Abdullayew

19 Ocak 2017 Perşembe 21:13

Hirsizlarin hakim oldugu yerlerde polisler mahpus olur.

gurbetci

03 Eylül 2016 Cumartesi 14:51

Vatandas Riza kardesim milli egitimde 560 kisi aciga alinmis ve 560 kiside ihrac edildi sorugulanma ayitlanma bumuustune basarak soyleyorum devlet alayinda calisan varsa cezasini ceksin ama sorun sorusturun yazik vallahi yazik sucsuzlari ekmeginden etmeyinha

Vatandaş Riza

03 Eylül 2016 Cumartesi 10:09

550 kişiden 300 kişi meslekten atıldığına göre demek ki inceleme yapilmis. Rastgele atilmamis bu insanlar

Gurbetci

03 Eylül 2016 Cumartesi 10:00

bakin il meclis uyesi akp serbes biraktilar turkiyede adalet bumu sorgusuz sualsin sen bu kadar milleti memurluktan at yazik vallahi yazik sor sorustur ondan sonra sucu varsa at cezasinida ver simdi bunlari sen fetocu diyemi memurluktan atdin memurluktan atilinca fetocu olmayacakmi sen bunlari asman lazim veya kursuna cizmen lazim ki fetocularin kokunu kazimak icin sayin hukumet siz ne yin pesindesiniz amaciniz ne bu kadar masumu yakmayin

gurbetci

03 Eylül 2016 Cumartesi 09:54

ya bu isimlerdeki kisileri hepsini taniyormusunuz bu ogretmenlerde cocuklariniz kardesleriniz okumadi gidin sorun hangi okularda okutuyorlarsa devleti alayinda hic bir talebelerine ne demis sorun sorusturun ondan sonra konusun ayip ya devletin kurdu ozelikle akp kurdugu sendikaya uye olmak bunlarmi tererus olunuyor bunlarin cogu karinlarini zor doyuruyor nasil amarikadaki fotoya yardim etsinlerayip inanin su yorumlari okuyorum ispartalimi yazmis diye hayret ediyorum

Anlamadım

02 Eylül 2016 Cuma 18:40

İyide bu listede kopyacı hainleri göremiyorum.

murat

02 Eylül 2016 Cuma 18:26

insanlar ilkönce dürüst olmalı biz atalarımızdan dürüstlüğü öğrendik dürüş olmayanlar pensilvanyada bizim gibi enayilerin paralarını harcıyorlar.bizim gibi enayiler olmasa sahtakarları kim bakacak.syg

Gariban

02 Eylül 2016 Cuma 17:28

Soru çalmadan hakkıyla yıllardır öğretmenlik akademisyenlik yapıp sadece devletin yadal bankasına para yatırmakla görevinden alınan ve ailesi perişan olanların ahını da fetöcülük diyecek var mı? Nasıl olsa meydan boş salla gitsin değil mi?

adalet

02 Eylül 2016 Cuma 17:11

İdari soruşturma yapılmadan memuriyet ten atmak suçtur. Dolayısıyla yapılan İhraç lar yüksek mahkemelerden dönecek ve devlet, ciddi miktarlarda tazminat ödemeye mahkum olacaktır. Yani kaybeden her Halikarda vatandaşımız yani biz olacağız. Yazık ki çok yazık.

Abdullah Aras

02 Eylül 2016 Cuma 14:30

Kardeşim, çıkan khk yi okumayı beceremediniz mi? Lisans iptali de nerden çıktı. Ehliyet mi bu,? Vatandaşı galeta getirmeyi lütfen.

Mustafa Dündar

02 Eylül 2016 Cuma 14:25

İdari soruşturma yapılmadan memuriyet ten atmak suçtur. Dolayısıyla yapılan İhraç lar yüksek mahkemelerden dönecek ve devlet, ciddi miktarlarda tazminat ödemeye mahkum olacaktır. Yani kaybeden her Halikarda vatandaşımız yani biz olacağız. Yazık ki çok yazık.

elif

02 Eylül 2016 Cuma 15:15

ülke OHAL kapsamında olduğu için bu sebeple mahkemeye baş vurulamaz, OHAL durumunda hükümet herhangi bir sey belirtmeden dilediğini yapar diye biliyorum, yanlış mı ??

.........

02 Eylül 2016 Cuma 12:21

Gördüğüm kadar liste tam değil......

vicdan

02 Eylül 2016 Cuma 11:56

Herkesin kendi içinde vicdanı rahatsa problem yoktur. Bu sebeble yorumlarimizi yazarken önce kendi vicdanimizi dinleyelim. Yazdıktan sonra acaba demeyelim

BU LİSTE EKSİK

02 Eylül 2016 Cuma 11:46

BU LİSTE EKSİK DAHA FAZLASI http://www.ntv.com.tr/galeri/turkiye/yeni-khk-ile-lisansi-iptal-edilen-ogretmenler,2M6oEOwaX0qNcJqvwtG4Wg/2QL01P7aPkaQ8tYiJWNXEg

Biri

02 Eylül 2016 Cuma 11:25

Onlar baskalari nin hakkini yemisler ama butun haklarimiz haram olsun

Mülayim Sert

02 Eylül 2016 Cuma 11:11

Devletten aldığın maaşla devletine kafa tutulmaz.

noktali virgul

02 Eylül 2016 Cuma 11:05

Sorulari calip ögretmen olurken kimin hakki gözetildi ...

Mustafa

02 Eylül 2016 Cuma 11:01

kopyacı olduğu kesin olan adamlar atılmamış. demekki bilgi yetersizliği var.

adalet

02 Eylül 2016 Cuma 10:57

yazıktır gunahtır mahkeme yok hak yok adalet yok yazık ettınız ınsanlara bırde cuma gunu yapıyorsunuz hayırlı mubarek gun

Selim

02 Eylül 2016 Cuma 11:06

kopyacılar bizim hakkımız yediğinde de aynı tepkiyi verdinmi?

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR