visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE ISPARTA'DA BEKLENEN O TARİH

İŞTE  ISPARTA'DA BEKLENEN   O TARİH
27 Ocak 2017 Cuma 09:25

İŞTE ISPARTA'DA BEKLENEN O TARİH

Cumhuriyet tarihinde Isparta’ya yapılan en büyük yatırım olarak gösterilen Şehir Hastanesinde çalışmalar son aşamaya geldi. Hastanede ilk olarak simülasyon çalışması yapıldı. Şehir Hastanesinin 13 Şubat’ta Ispartalıların hizmetine açılması bekleniyor.

hedef

sağlıkçı
27 Ocak 2017 Cuma 14:33

hedef 2023,hastaneyi görmeden yorum yapmayın. Isparta'ya 100 yıl çok rahat yetecek. otelcilik hizmetleri çok üst düzey olacak. Eski hastaneler adı üstünde, eski hastane. hastane dışı başka bir hizmet olarak kullanılacak.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dr
27 Ocak 2017 Cuma 13:19

Muayenen için doktor bulursanız hadi buldunuz diyelim sıranız gelirse dua edin sekreterler olmucak çünkü o yüklenip laf söyleyip yüklendiğiniz mumla Arıcaksınız

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tatlı sert
27 Ocak 2017 Cuma 13:17

Tatlı sert arkadaş sen memursun heraldeki taşerona saldırıyorsun bence elin boşta olabilirsin ama önce o hor gördüğün. bağıran adam neden bağırıyor ona sorucan ilk aradan almadı işini görmedi diyedir belki bu gazabın sonra yüklenicen adam gibi işini yaptığı halde yaranamayan arkadaşlarımızda var oyuzden genelleme yapmadan konuşsaymışsın daha iyi olurdu

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mükafat mı? Ceza mı?

Objektif
27 Ocak 2017 Cuma 13:13

Bilen varsa sormak istiyorum, Şehir hastanesi açılınca Devlet Hastanesi, Gülkent devlet hastanesi, Askeri Hastane, Doğum evi, bu hastaneler ne olacak kapanacağı söyleniyor; kapanacak mı? Eğer kapanacaksa Ispartadaki yatak sayısı yarıya düşüyor. Cevap vermek isteyen var mı? Ispartaya cezamı verdiniz mükafatmı anlamadık.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla