16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:42

İŞTE ISPARTA'DA ATATÜRK SEVGİSİ

İŞTE ISPARTA'DA ATATÜRK SEVGİSİ
04 Ağustos 2017 Cuma 17:23

İŞTE ISPARTA'DA ATATÜRK SEVGİSİ

Günaydın'ın özel olarak yaptırıp, Özkanlar Kavşağı üzerine koydurduğu Atatürk-Ülkü heykeli büyük beğeni topladı. Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın Atatürk sevgisi herkes tarafından bilinir. Hatta bu sevgi söylemlerin ötesinde bazı projelere ve prestijli eserlere de yansıyor.İşte onlardan birisi: Atatürk-Ülkü heykeli. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Isparta'nın birçok yerinde prestijli, dikkat çeken, ihtişamlı heykeli var.Ancak son heykeli bugüne kadar yapılan heykellerin içerisinde en iyisi, şehre yakışanı. Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Afyonkarahisarlı bir ressama özel olarak yaptırdığı Atatürk-Ülkü heykeli, Özkanlar Kavşağı'ndaki yeri ile şehre girenlerin dikkatini çekiyor. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün manevi kızı Ülkü'nün elini tuttuğu heykel, büyük beğeni topluyor.


atma ziyaaa

yusuf
07 Ağustos 2017 Pazartesi 16:55

Seneye kalmaz yine söker başka bişey diker.O adam oraya taktı Rahmetli Hasan Balaban yaptı diye söküp söküp dikiyor, nihayetinde geçit yıkılacak ondan sonra muradına erecek Sayın YÜKSEK ? mimarımız.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ycbd
05 Ağustos 2017 Cumartesi 12:39

Cunurlu gözünü toprak doyursun, hiç bir yere bir şey yapılmadı. Otogar geldi doymadiniz

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

aa

aa
05 Ağustos 2017 Cumartesi 12:06

oyum sana baskan

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖZKANLAR KAVŞAGINA YAKIŞMIŞ

mehmet boyacı
05 Ağustos 2017 Cumartesi 11:45

SAYIN BAŞKANIM COK GÜZEL OLMUŞ NE YAPILIYORSA SABIRLA BEKLIYELIM SONUNDA MUTLAK BIR ESER CIKAR

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
05 Ağustos 2017 Cumartesi 02:56

Yapılan eykel çok güzel fakat her yıl şehirdeki neredeyse tüm heykelleri sökülüp yeniden yapılıyor. Bu da vataandaşın cebinden amaçsız yere cıkan vergiler demek oluor.Negün bu alışkanlığı bırakırda yapılan heykelin en azımdan biraz eskimesi hemde şehrin sembolü haline gelmesini beklerse o gün daha büyük övgüyü hakedecektir.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
04 Ağustos 2017 Cuma 23:15

Başkanı bazı durumlarda eleştiriyoruz ama bu eserden dolayı

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

nil
04 Ağustos 2017 Cuma 23:10

Bu belediye ve belediye başkanına laf etmek büyük haksızlık. .mutlaka mük****l değildir ama ****et başarılı ve doğru islere destek verdiği kesin..çok güzel bir isparta inşa etti bence

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hido
04 Ağustos 2017 Cuma 20:07

Başkanımızı tebrik ediyorum fakat haber manşetini anlayamadım,önceki bir habere mi ithaf ediyor?

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla