visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRÜ

İŞTE İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRÜ
25 Nisan 2016 Pazartesi 12:10

ISPARTA’da uzun süredir boş kalan İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’ne Şarkikaraağaç İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Göçer’in atanmasına kesi gözüyle bakılıyor.

Isparta İl Kültür Turizm Müdürlüğü’ne atama gerçekleşiyor. Şarkikaraağaç İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Göçer’in, uzun süredir boş kalan İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’ne atanacağı bekleniyor. Ataması yazısının ise önümüzdeki günlerde resmi gazetede yayınlanacağı öğrenildi. 

İşte Şakir Aksöz'ün akrabası

Mahmut Kısaeroğlu
27 Nisan 2016 Çarşamba 11:04

Eski Kültür Turizm Müdürünü 2 yıldır televizyon ve gazete haberleri ile yıpratan Şakir Aksöz bu atama ile hedefine ulaşmış bulunuyor. Yeni gelecek müdür Şakir Aksöz'ün öz be öz halasının oğlu. Amaç ve hedef gazete/tv haberleri ile karalama yap, indir koltuktan, istediğini akrabanı atattır. Ne diyelim; çamur siyaset ve politika gazetecilerin elinde Isparta'da sahne almaya devam ediyor!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Partili mi yoksa hizmet mi arıyoruz?

Bağrıyanık
25 Nisan 2016 Pazartesi 21:53

Ülke nasıl kaybeder?İş yapacak adam değil de,liyakatsız da olsa partili ararsa kaybeder.Siyasi otoritenin elbette istek ve önerileri olabilir ama asla dikte etmemelidir.Hizmeti müdür ve ekibi mi yapacak AKP parti teşkilatı mı?Yabancı dil bilmek artıdıdır.Ancak,Isparta ya ve problemlerine yabancı insan da yaramaz.Çakma'cı yorumcuya söylüyorum;Acaba Çakma olacaklarını bile bile ''HAS PARTİ''yi bırakanlar yanlış mı yaptı?

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yerinde

Güzel
25 Nisan 2016 Pazartesi 21:23

Som dönemlerin en yerinde ataması. Ali Göçer vizyonu ve çalışkanlığı ile kısa sürede farkını ortaya koyar. Tebrikler...

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yabanci dil

Karagaacli
25 Nisan 2016 Pazartesi 20:51

Tayyip erdogan yabanci dil bildigi icin mi bukadar basarili cekemeyenlere duyurulur karaagacta canak anten kampanyasi basladi gelin takalim

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakediyor mu??????

Ispartalı
25 Nisan 2016 Pazartesi 19:50

İlçe Milli Eğitim Müdürü olmayı ne kadar hak etti. Ya da ilçe milli eğitim mürünü olarak ne yaptı, ve kaç yabancı dili,kaç projesi varda bu makama atayacaksınız

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Liyakat

Karaagacli
25 Nisan 2016 Pazartesi 18:15

Cakma akp li diyen sahis 2002 den once akp mi vardi guya hakiki akp li olan lari da gorduk dune kadar akp liyim diyenlerin cogu paralelci cikmadi mi size oyleleri lazim aslinda ali gocer adam gibi adam idareci gibi idareci dir sabrederseniz gorursunuz KARAAĞAÇLI olarak cok sevindik oturdugu koltuktan guc alan degil koltugun hakkini veren insandir allah yar ve yardimcisi olsun

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hiç

Vatandaş
25 Nisan 2016 Pazartesi 18:06

Bu işten anlayan,yabancıdil bilen adam bulamadınızmı ?

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla