visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE HDP BİNASININ SON HALİ!

İŞTE HDP BİNASININ SON HALİ!
08 Eylül 2015 Salı 14:38

Önceki gece resmen harabeye çevrilen HDP İl Başkanlığı, bugün gündüz gözüyle fotoğraflandı. İşte o fotoğraflar...

Dağlıca'dan gelen ardı ardına şehit haberleri, kamuoyunun tansiyonunu yükseltmiş, Türkiye'nin bir çok ilinde teröre lanet yürüyüşü düzenlenmişti. Bu bağlamdı Isparta'da da çok kalabalık bir grup, Valiliğin önünde Türk Bayrakları sallayıp, 'Şehitler ölmez, vatan bölünmez' slonganları attı.

O gruptan ayrılan yaklaşık 300 kişilik grup, HDP İl Başkanlığı'nın olduğu binanın önüne geldi. Grup içerisinden HDP İl ve İlçe Başkanlığı'nın olduğu daireye giren gençler, içeriyi resmen talan etti. HDP'ninbinadaki parti bayrağını indirip, Türk Bayrağını astılar.

DAİRE KİME AİT?

Öte yandan, dünkü HDP İl Başkanlığı'na düzenlenen protestodan sonra, gözler o dairenin kime ait olduğuna dair sorulara çevrilmişti. Fırıncılar Odası Başkanlığı, dairenin giriş kapısına, 'Bu ofis katının mülkiyeti odamıza aittir' diye yazdı. O yazıyı fotoğraflardan da görebilirsiniz.

FIRINCILAR ODASI BAŞKANI AÇIKLADI

 Fırıncılar Odası Başkanı Nuri Erdeğer, dairenin odaya ait olmadığını, daha önce ORMA'da Yönetim Kurulu Üyeliği yapmış, emekli Hasan Uysal isminde bir vatandaşa ait olduğunu söyledi.












Gönenli

Gönenli
09 Eylül 2015 Çarşamba 10:12

ali isimli fikrini yazan kişi;;; Yazdığın yazıdan anlaşıll,acağı gibi sen Ispartalı olamassın.Sen olsan.olsan ermeni gasteci öldürülünce; hepimiz ermeniyiz diyerek flama sallayan DALLAMARARDAN SIN. Bize Delikanlılığımı Öyreteceksin Yola Tonlarca Patlayıcığı döşeyip patlatan.Erkek gibi şavaşmayan Dallamalardansın Çünkü yazdığın yazıdan Belli.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖLSÜN MENFAATCİLER.....

ORMA ÇALIŞANLARI
08 Eylül 2015 Salı 20:44

ŞEHİT ANALARININ YÜREKLERİNE ATEŞ DÜŞÜREN HDP PARTİSİNİN ISPARTA OFİSİ YILLARCA ORMADAN EKMEK YEMİŞ VE HALEN DİRSEK TEMASI OLAN HASAN UYSAL DEĞİL ....HÜSEYİN UYSAL'SA AİT OLMASIN??? BEN BU İNSANLARA İNANAMIYORUM MENFAAT İÇİN YAPMIYACAKLARI YOK ISPARTADA BAŞKA KİRACIMI YOKTU ......HÜSEYİN UYSAL?????

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

isparta

zeki pehlivan
08 Eylül 2015 Salı 19:03

Ankarayida bakanliklari meclisin icindekileride yakinda once icerdeki mikroplari temizleyin

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

isparta

zeki pehlivan
08 Eylül 2015 Salı 18:59

Ankarayida bakanliklari meclisin icindekileride yakinda once icerdeki mikroplari temizleyin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HELAL SANA ISPARTA

KAHROLSUN HDP
08 Eylül 2015 Salı 17:51

HELAL OLSUN SIZE GENCLIK HELAL OLSUN ISPARTA. KESKE HER ILDE INDIRILSE O HAINLERIN SLOGANALARI KESKE HER ILDE YAKILIP YIKILSA HDP BİNALARI

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DELİKANLI ARKADAŞLAR ŞİMDİ POLİSE GİDİP BİZ YAKTIK DİYEBİLİYORMUSUNUZ?

Ali
08 Eylül 2015 Salı 16:13

Yaktınızda ne oldu? Pisliğiniz polisin sırtına bindi. Kalabalık için aptalca yaptığınız bu işi polis temizleyecek. Gözaltına alınanlar varmış, gidip biz yaktık bizi gözaltına alın diyebiliyormusunuz? Diyimiyorsanız sizin ülkeyle vatanla işiniz yok, aşağılık kompleksinizi kusmuşunuz demektir. DELİKANLI OLAN YAPTIĞI İŞİ MAHARET ZANNEDEN ARKADAŞLAR DELİKANLICA GİDİN POLİSE BİZ YAKTIK DİYE İFADE VERİN

8 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

ORMA YÖNETİM KURULU ÜYESİ HÜSEYİN UYSAL OLMASIN

ORMA ÇALIŞANI
08 Eylül 2015 Salı 15:24

ŞEHİT ANALARININ YÜREKLERİNE ATEŞ DÜŞÜREN HDP PARTİSİNİN HASAN UYSAL DEĞİL ....HÜSEYİN UYSAL'SA AİT OLMASIN???

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla