visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE HALK ADAMI UÇMAN

İŞTE HALK ADAMI UÇMAN
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:33

Milletvekili Aday Adaylığı sürecinde adından sıkça söz ettiren ve en aktif olarak bu süreyi en iyi şekilde geçiren İş Adamı Hüseyin Uçman, 7 Nisan'da listelerin açıklanmasının ardından yer bulamamıştı. Ancak, Uçman Genel Merkezin takdiri diyerek önce adaylara başarılar diledi ve onlarla birlikte seçim çalışmalarına başladı.

Milletvekili Aday Adayı olan ancak listeye giremeyen İş Adamı Hüseyin Uçman, bugün MHP Milletvekili Adayları tanıtım töreninde en dikkat çeken isim oldu. Uçman, aday tanıtım toplantısında en ön safta yer alarak gerçek bir halk adamı olduğunu bir kez daha gösterdi. 

 

istikrar

nuri esen
16 Nisan 2015 Perşembe 16:34

AKP yandeşleri habire istikrar deyip duru. Essahtan bunlar 13 yıldır istikrarlı bi şekilde devleti soyup kutuları dolduruverdiler.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bundan sonra MHP

Bundan sonra MHP
16 Nisan 2015 Perşembe 10:05

Bu güne kadar boş beleş adaylara-partilere oy verdim. Memleketi ne hale getirdiler. Bundan böyle MHP.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

soğan çüçüğü olmaz

ali
16 Nisan 2015 Perşembe 08:21

zaten hep mhp chp ne var ne yok ısp adam yokmuş gibi yaban ilin valisini aday göeteriyorlar 3 dönem hep aynııı haaa ben mhp oy verecem ama yine olmaz

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kemal

Kabakçı
16 Nisan 2015 Perşembe 01:11

Ya hu arkadaş memleket de adaymı kalmadıda bunları getirdiniz ben yıllarca MHP oy verdim insan bu halkı düşünmez mi bu insanlar Isparta'ya ne kazandıra bilir biri daha vekil olmadan angus olayı ortaya çıktı yazık bu MHP ye bizleri düşünmeden karar veriyor demek ki yine ikdidar bu işi ****ürecek gibi gözüküyor hiç olmazsa vekillerinin geçmişi temiz ülkenin istikdiktarır bozulmaması adına bu işi bu ülkede en iyi yapan ak parti ona verecek sin MHP benden Söyllemesi

7 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayal

Salih mert
15 Nisan 2015 Çarşamba 23:26

Ucman hatira fotorafi cektirmeye devam,,Ucman gibi cahiller,,,mhp ye oy kazandirmaz,,,kaybettiririr.vali beye de ulasilmaz,,halka inecegini zannetmiyorum,,mhp ye verecek oy yok,,, akp vekilleri iki gene cikaririr,,,

6 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAHISA DEGIL ,ISPARTA KAMUSUNA HIZMET!

SECMEN!
15 Nisan 2015 Çarşamba 22:39

GENEL MERKEZE DEGIL ISPARTAYA CALISACAK VEKILLER LAZIM! YOKSA PARTININ BIZIM ICIN BIR ÖNEMI YOK! GALIBA BU DÖNEM IHTIMALDIRKI MHP YE OY VERMEMIZ LAKIN YZG GIBI ISPARTAYA HIZMET GETIRSINLER DIYE! AKSI TAKDIRDE BIZDEN BIR DAHA OY ALAMAZ MHP! YANI TANISMANIN DEDIGI GIBI OGLUNA IS , KIZINA ES, ANKARA´YA YOLU DÜSENLERE MISAFIRHANELIK YAPMAK DEGIL VEKILIN GÖREVI ! BU TIP CIKARCILARDA DÜSSÜNLER BIZIM SECTIGIMIZ VEKILLERIN YAKASINDANDA; ISPARTAYA HIZMET ETMEYE ZAMANLARI KALSIN SECILEN VEKILLERIN!

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla