visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE GÖZALTINA ALINANLARIN TAM LİSTESİ

İŞTE GÖZALTINA ALINANLARIN TAM LİSTESİ
26 Nisan 2016 Salı 12:09

Isparta’da bu sabah düzenlenen FETÖ/PDY operasyonu kapsamanın da Hukukcu ve avukatlardan alınan bilgilere göre 23 şüphelinin gözaltına alındığı bildirildi.

SDÜ merkezli düzenlenen operasyonda üniversite eski rektör yardımcıları, eski genel sekreter, profesör ve öğretim üyelerinin olduğu öğrenildi.


İŞTE GÖZALTINA ALINANLAR

 

Eski Rektör yardımcıları Prof. Dr. Talip TÜRCAN ve Prof. Dr. Şakir ŞAHİN,

 

SDÜ eski genel sekreterleri Hikmet ŞAHİN ve Mustafa DİRİ,


İş Adamı Aliihsan ALTINOK,

 

Prof. Dr. Zekirya AKMAN,

 

Prof. Dr. Mustafa Kelen,

 

Yusuf DEMİR,

 

Doç. Dr. Efkan UZ,

 

SDÜ Eski Rektörü Hasan İBİCİOĞLU’nun eski özel kalem müdürü Yasemin TARCAN,

 

Doç. Dr. Yakup UMUCU ve  Doç. Dr. Erdal DİKMEN

 

Mustafa TEKELİ, Ali ŞAHİN, Mehmet Eşref ARMAĞAN,

 

Osman ÖZDEMİR, Said SAYGIN, Mehmet OKYAR, Bilal GÜLTEKİN,

 

Yunus MAKAS, İbrahim AK ve Hüseyin Murat CEYLAN.

FETÖ/PDY aracılığı ile SDÜ'den Amerikaya misafir öğretim üyesi adı altında gönderilen Metin Topçuoğlu ve Aysel Topçuoğlu hakkında ihbardır(3)

SDÜ'lü Hukukçu
23 Temmuz 2016 Cumartesi 02:00

Adı geçen Metin TOPÇUĞLU, Numan Tamer'in ön ayak olmasıyla 2014 yaz ayında SDÜ Arş. Uyg. hastanesinde çalışan eşi Aysel Topçuoğlu ile birlikte Amerikaya gönderilmiş (İstanbul Atatürk Havalimanı giriş ve çıkış kayıtları ve pasaport mühürleri subuti delildir) orada FETÖ'nün kurumlarıyla irtibatlı olarak 3 ay kalmışlardır. İncelenmesi saygıyla arz olunur.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖ/PDY aracılığı ile SDÜ'den Amerikaya misafir öğretim üyesi adı altında gönderilen Metin Topçuoğlu ve Aysel Topçuoğlu hakkında ihbardır(3)

SDÜ'lü Hukukçu
23 Temmuz 2016 Cumartesi 01:44

Adı geçen Metin TOPÇUĞLU, Numan Tamer'in ön ayak olmasıyla 2014 yaz ayında SDÜ Arş. Uyg. hastanesinde çalışan eşi Aysel Topçuoğlu ile birlikte Amerikaya gönderilmiş (İstanbul Atatürk Havalimanı giriş ve çıkış kayıtları ve pasaport mühürleri subuti delildir) orada FETÖ'nün kurumlarıyla irtibatlı olarak 3 ay kalmışlardır. İncelenmesi saygıyla arz olunur.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖ/PDY aracılığı ile SDÜ'den Amerikaya misafir öğretim üyesi adı altında gönderilen Metin Topçuoğlu ve Aysel Topçuoğlu hakkında ihbardır(2)

SDÜ'lü Hukukçu
23 Temmuz 2016 Cumartesi 01:43

Söz konusu dönemde Hasan İbicioğlu'nun yasa dışı uygulamalarına muhalif olan öğretim üyelerine hak ettiği halde (yard. doç, doçent ve prof) kadroları verilmezken ve başka üniversitelere ayrılarak (mobbing nedeniyle) gitmek zorunda kalan öğretim üyeleri varken, söz konusu kişiye Hasan İbicioğlu yönetimi yandaşı olmasından ötürü SDÜ'deki FETÖ mensuplarının marifetiyle ve tavassutuyla profesör unvanı verilmiştir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖ/PDY aracılığı ile SDÜ'den Amerikaya misafir öğretim üyesi adı altında gönderilen Metin Topçuoğlu ve Aysel Topçuoğlu hakkında ihbardır(1)

SDÜ'lü Hukukçu
23 Temmuz 2016 Cumartesi 01:41

Sayın, Isparta Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Kemal ÇOKDİNÇ beyefendi'ye Sayın Savcım, Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Metin TOPÇUOĞLU FETÖ/PDY operasyonundan tutuklu bulunan sabık Rektör Hasan İbicioğlu zamanında hakkında arama kararı bulunan Numan Tamer'in aracılığı ile hızlı bir şekilde Prof. kadrosuna alınmıştır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eşsiz benzersiz bilim adamı, yeryüzünün tek hukukçusu, allamei cihan talip

ıspartalı
27 Nisan 2016 Çarşamba 14:06

talipin ve kardeşinin etrafındaki hayranları yazıyor besbelli. kerameti kendinden menkul zat sizi de inandırmış bilim adamı olduğuna. bilim adına ne yaptığını inanın duymadık. am 7/24 dedikodu yaptıklarını, selam veren, odasına giren her allah kulunun ardından söven, hakir gören, dedikodusunu yapan, kendini yeryüzünün biricik allamesi zanneden, menfaate tapan prof. ünvanlı zavallı insancıklar onlar. inanın o okuldaki herkes ama herkes biliyor dedikoducu olduklarını...

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yok

ziyaretci
27 Nisan 2016 Çarşamba 13:29

tam liste diyorlar rintintin yok

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fuatavanak!

Fatih
27 Nisan 2016 Çarşamba 10:18

Ah keşke şu yök gerçekten tezleri incelese de görseniz. Kendi tezlerinizin esamesi kalıyor mu. Toz duman olursunuz yavrum. Senin o adını zikrettiğin Adam ile uzaktan yakından ilişkili olan tüm tezler incelense gerçekten. Ortaya çıksın bakalım kim hoca kim değil kim akademisyen kim değil kim biliminsanı kim değil kim bu ülke için çabalıyor kim parelel. Ah keşke fuatavanakcığım.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İftiracılara

Öğrenci
27 Nisan 2016 Çarşamba 10:02

Ben Sdü ilahiyat mezunuyum ve paralelin evlerinde kalıyordum. O dönemde henüz paralel değil cemaatti. Talip Hoca bana taa o zaman; oğlum sen iyi bir çocuksun. Kafanda basıyor. Cemaatte yine kalacaksan kal ama fazla kaptırma kendini. İşine gücüne bak, derslerine çalış diyordu.Şimdi taa o zaman bu cümleleri kuran adama bugün her şey alenen ortada iken paralel iftirasını atanlar, bugün olmazsa yarın belalarını bulurlar. Türkiye'de işler eğer her yerde bu şekilde işliyorsa vay haline memleketimin

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalıya

vatandaş
27 Nisan 2016 Çarşamba 09:51

Bilmeden yorum yapanlar... Her şeyi bildiğini zanneden ama şahsi kıskançlık ve hırslarından hakikati hazmedemeyenler... İspatsız konuşup gerçekmiş gibi lanse edenler... Anlamak istedikleri gibi anlayanlar... Kendi fırıldak olduğundan Talibi de öyle zannedenler... Allah da biliyor Talibi onu tanıyanlar da...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Talip hoca

Fuatavni
27 Nisan 2016 Çarşamba 09:17

Talip ve hala yerlerinde duran avanesi herkes ilahiyattaki kadrolaşmayı çok iyi biliyor,ne haltlar yediğinizide bu dönem ilahiyat dr tezlerini ve hali hazırda yapılan tezleri konularını başlıklarını YÖK incelesin kimlerin hazır tez ve ödevleri kopyala yapıştır yaparak ünvanlar aldığını jürilerini önceden nasıl belirlendiğini ahbapçavuş ve başka ilişkileri görsün jüri belirleme muhakkak YÖK el atmalı dr jürilerini tamamı başka ünv.lerden oluşmalı danışman jüride olmamalı paralel biraz engellenir

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hoca

Cansel
27 Nisan 2016 Çarşamba 01:23

:) siz üniversite hocasısınız hee. Güldürmeyin adamı. Bu nasıl bir ülke arkadaş asıl hoca bu ülkenin yetiştirdiği sayılı hukukçulardan Talip Türcan hoca gözaltında. Onun kendi okuluna eleman alırken parelelcileri istediğini söyleyerek iftira ediyorsunuz. Bu ülkede Talip Türcan hoca gibi kafalara ender rastlanıyor. Onu da biliyoruz dersimize geldiği için sizi de. Slaytı dayayın bize ders anlattığınızı söyleyin. Geçin bu ayakları :) hocacıklar sizi gidiiiii

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oradaydı.

Muhsin
27 Nisan 2016 Çarşamba 01:02

İlahiyat personelini şahit gösteren sözde ıspartalı! oradaydı canım ilahiyat personeli oradaydı ve senin iddialarının hiç birinin en ufak bir doğruluğunun olmadığını bilerek hala orada.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı!!!

Asıl Ispartalı
27 Nisan 2016 Çarşamba 00:48

Herkes kendi içinden biliyor ki Talip Türcan paralel değil, hiç olmadı. Sen de biliyorsun bunu. Çamur at izi kalsın. Bugün çamur sana bulaşmıyorsa bu, çamur çamura bulaşmadığı içindir. Talip Türcan'ın kim olduğu ortada. Adam gibi adam. Bir de resmi evrak diyerek kamuoyunu yanıltmaya çalışıyorsun. Allah'tan bu toplumun vicdanı var. Siz ilahiyatçılar oluşturmuyorAllah'tan bu toplumu. Gün geçer adalet yerini bulur. Hak ortaya çıkar. Allah var, ahiret var ARKADAŞIM...

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

doçprof

ne oldu
27 Nisan 2016 Çarşamba 00:33

yakalananların yök tarafından tekrar yeterliliklerine bakılmalı eğer haksız yere kadro almış hocalar varsa tekrar sınava sokulmalı geçemeyenlerden maaşlarının tamamı geri alınmalı.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

savunan kişiye

ıspartalı
27 Nisan 2016 Çarşamba 00:10

Talibin pensilvanyaya gidip 15 gün kaldığı resim evraklarda var. giriş çıkışı gümrüklerde ve pasaportunda. Paralelcileri ilahiyata alan oydu. hiç paralelci olmayan ilahiyata 13 paralelciyi talip aldı. o fakülteye elemana ihtiyacımız var dedeğimizde bize şartlardan birinin paralelci olması gerektiğini ima yollu söyleyen de talip efendiydi. o ahsettiğin işleri yaparken ilahiyat personeli oradaydı. binbir türlü fırıldak çeviren talibi savunduğuna utanacaksın arkadaşım...

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halka ne oluyor

Can G.
27 Nisan 2016 Çarşamba 00:00

Yorum yapanlar sizin vicdanınıza ne oldu. Bu adamların içlerinde masum olanlar var. Nasıl bu kadar insafsızlaşabiliyorsunuz? Bu milletin iyi niyetine ne oldu? Talip hocanın işi olmaz fetö ile. Bunu herkes bilir. Bu zamanda atılabilecek en kötü iftirayı atanlar ALLAH'tan korkun

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Adil Güven
26 Nisan 2016 Salı 23:25

Adalet er ya da geç tecelli edecektir.Unutmayınız, insan zulmeder, kader adalet eder.Bu hep böyle olmuştur. Şimdi Ergenekonu AKlayanlar düşünsün.Kendi kazdıkları kuyulara kendileri düşecekler.Çıkardıkları tüm yasalar,yönetmelikler aleyhlerinde kullanılacak.Biz hangi ara çıkarmıştık bu yasayı diyecekler.Dövünecekler.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim

ağababaları
26 Nisan 2016 Salı 23:10

bunların mütevelli üstü ağababalarımı abilerimi her kimse asıl onlar da alınmalı. yani piramitin en tepesi ile bu tutuklananların arasındaki **** akıl hocaları olanlar. bunlara şurdan alışveriş et yurtdışına şuraya şu parayı ****ür diyenler

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iftiracı acizler

samatyalı
26 Nisan 2016 Salı 20:48

Birde paralelci olmayan insanlara paralelci diye iftira atan acizler var piyasada

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Masumlar var

Kırçıl Tom
26 Nisan 2016 Salı 20:32

İsimlere baktım önceki yönetime ters düşen ve bu yüzden sıkıntı çeken milletçi kişileri de gördüm. Musa Bey'in suçsuzluğu umarım en kısa sürede ortaya çıkar.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksızlıklari görmezden gelmek

Hakkaniyet
26 Nisan 2016 Salı 19:35

Kim suçludur kim suçsuzdur ancak Allah bilir. Ama sözde cemaatin veya her hangi bir zalimin zulumlerine goz yuman, hırsızin hirsizliklarina canak tutan kim olursa olsun mutlaka Hakk Taalanin gazabina duçar olacaktir. Ne gelirse Haktan. Gaflettesin ey Adem oğlu seytan senden daha caliskan. Zulüm,haksızlık ve hırsızlık yapilirken suskun kalanlar bu suçları işleyenlerden farksizdirlar. Allah'i unutanlari Allah da kendilerini unutturur.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

fatura ödeme zamanı

Müslim
26 Nisan 2016 Salı 18:52

Makam, mevki ve para kapma zamanı fethullahçının kralı.Fatura ödeme zamanı fethullahçılarla alakası yok. Fethullahçı kadrolaşma yaptın mı? Yaptın. Fethullahçıların borusunu öttürdün mü? Öttürdün.Son ana kadar Hasanı rektör etmek için biyerlerini yırttın mı? Yırttın.Ver şimdi hesabını. Kıblesi belli olmayanın sonu budur.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

haksizlik

ispartali
26 Nisan 2016 Salı 18:44

Bunların usulsuzce kadroya aldıkları yandaşlar işten çıkarılsın ödenen maaşlar geri alınsın bunların yerinede bu vatana ihanet etmeyen namuslu insanlari ise alin

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

türlü türlü

talip türlü
26 Nisan 2016 Salı 17:47

İbicinin ardına düşüp yemediğin şey bırakmadın talip. daha geçen hafta millete alınanların dosyasına baktım diyordun. kendi dosyanı ihmal etmişsin. noldum delisi olmayıp ibiciden uzak dursaydın keşke. ya da iyi oldu beter ol

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İBR...

HAKKI
26 Nisan 2016 Salı 17:16

SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZ DAN ALLAH RAZI OLSUN..BANKALARADA EL ATILSA İYİ OLACAK...BARİZ HALADA FETÖ YE YAKIN OLANLAR VARMİŞ MALUM..DUYUYORUZ.ONLAR KENDİLERİNİ BİLİYOR.ÇARŞI K...ŞUBESİNDE.. BUNLARIN TEMİZLENMESİ LAZIM..İNANIYORUZ Kİ TEMİZLENECEKTİR.

142 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla