visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE GÖZALTINA ALINAN İSİM LİSTESİ

İŞTE GÖZALTINA ALINAN İSİM LİSTESİ
13 Ekim 2016 Perşembe 09:49

İŞTE GÖZALTINA ALINAN İSİM LİSTESİ

İŞTE GÖZALTINA ALINAN İSİM LİSTESİ

DETAYLAR GELİYOR

 

CEKEMIYEN ATMISTIR BIR IFTIRA!

vatandas
14 Ekim 2016 Cuma 11:55

IYAS´IN ÖYLE COK CEKEMIYENI VARKI! BAZI TEKEL MENFEAT GRUPLARININ HIC ISINE GELMEDI HALKIN SERMAYESI! IYAS´IN KENDI MÜSTERILERINE SUNDUGU ÜCRETSIZ TASIMA HIZMETINI BILE YARGIYA TASIYAN TAKSICILER OLDUGU DÜSÜNÜLÜRSE! ADAM SÜTCÜLERDEN ISTANBULA ; SONRA YOK ISTANBUL KÖPRÜSÜNDEN HISSE, YOK ISPARTA HATTINDAN HAT ALMIS, YOK TAKSI DURAGI VARMIS, AMA DOYMUYOR; MILLETIN OLUSTURDUGU KOOPARATIFIN ÜCRETSIZ TASIMA HIZMETINI MAHKEMEYE VERMIS! HEPSI ONLARIN OLMALI; MILLET YA ONLARA SÖMRÜLMELI YADA SÜRÜNMELI!

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şayibeli çekilşler

bir bilen
14 Ekim 2016 Cuma 02:09

ıyaşın çekilşleri de şayibeli adam arabayı kendi parasıyla alıyor çekilişte araba o adama çıkıyor ıyaştan çıkmış gibi görünen arabanın parası himmete onun bunun cebine giriyor heryerleri yalan dolan

0 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

bahattin

fikri
14 Ekim 2016 Cuma 00:56

1-bahattinden ne kötülük gördünüz diyenler var.yazalım bakalım. Iyaş avm ye sürekli ek binalar yapılıyor hepside çekme mesafesinde ve imar dışı, mado,gloria jeans gibi bunlar hep bu bahattinin evlatlarına ait. Devam edelim avm de iyi iş yapan bir firma oldumu direk işletmeciyi zora sokup ele geçiriyor örnekmi hemen vereyim, koton mağazası. İşletmecisi çıkarıldı yandaki turkuaz çıkarıldı mağaza büyütüldü bahattin bayiliği aldı.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISIN UCU HEP BASKALARINA EVRILMEYE CALISILIYOR!

MILLET BUNU GÖRÜYOR!
13 Ekim 2016 Perşembe 23:17

IYAS HER ZAMAN KATILIMCILARINA KAR PAYI VERMISTIR! KAR PAYI ORTAKLIK; TABIKI BANKA FAIZLERI GIBI OLMAZ! ASIL SIZ ÖZELLIKLE AVRUPADA CAMILERDE ORTAK TOPLIYAN SIRKETLERE BAKIN! HALKIN NASIL ILIGINI KEMIGINI EMDIKLERINI! O SAHTEKAR YESIL SIRKETLERDEN HISSE ALIP INTIHAR EDENIMI ARARSINIZ; YOK AKLINI BOZANIMI; ÜZÜNTÜDEN FELC OLANINIMI? SAYIN SENOL SIZ FETÖCÜ OLACAGINIZA INANMIYORUZ; AMA ALLAHIN HARAM KILDIGI SU CEKILIS OLAYINI KALDIRINIZKI ALLAH SIZINLE OLSUN!

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

12 den vurmuş savcı

B. Y
13 Ekim 2016 Perşembe 21:07

Bahaeddin şenol un fetocu olduğunu iyaş yoluyla insanların paralarını iç edip pensilvanya ile ortak aniden nasıl zengin olduğunu çocuklar bile biliyor. Ayşe Ali yi seviyor.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler bomba 32

Mehmet kurt
13 Ekim 2016 Perşembe 20:37

Tarkan bey şu yaşanan olaylarda nasıl yanlı haber yapılır on numara gösteriyorsunuz..Bahattin beyin lehine yorumları sildirmissiniz..bu nasıl bir ahlaktır.bu devran döner merak etmeyin

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Mağdur
13 Ekim 2016 Perşembe 20:36

Özellikle tedaş turktelekom ve ptt ye son 10 yılda işe girenler araştırılsın. Fetocuların referansıyla girenler atılsın.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

13

13
13 Ekim 2016 Perşembe 20:15

Bomba32.yaptigi olaganustu habercilik bagimsiz objectify tarafsiz tutumundan splaying kutluyor basarilar diliyorum

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Göz Altına Alınanlarla İlgili

Beşiktaş1903
13 Ekim 2016 Perşembe 19:51

Onlar Zorlu Testlerden Geçiyor Ama FETÖ Bunu Mahfediyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Göz Altına Alınanlarla İlgili

Beşiktaş1903
13 Ekim 2016 Perşembe 19:50

Herkes Sınavlardan Geçmek İçin Çalışıyor Ama Fetö cüler İşi mahvediyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şşş

kaan
13 Ekim 2016 Perşembe 18:50

nasıl birden zengin olunuyor bu olaylardan sonra görmüş olduk rabbim cümlemize az veya cok helalinden versin bahattin şenol u tanıyorum ıyas kurulum asamasında millet bilezigini bozdurup yemesınden içmesinden arttırdıgı parayla buradan hisse aldı ve bu arkadas bu insanları merdiven olarak kullanıp zırveye cıktı yedigi hurmalar ..

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

SALLA

selo
13 Ekim 2016 Perşembe 15:53

liste harika ama eksik ...biraz içimiz soğudu ama alınmayan diğerleri hemen alınmalı ortalıkta baba parasıyla işadamı taklidi yapmaya devam ediyorlar.

11 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizliğe devam

ufuk
13 Ekim 2016 Perşembe 13:49

nerede her kim devlet düşmanlarıyla işbirliği halinde olduysa, ve bu sayede bedavadan zengin olduysa Allah hepsinin ayağına dolasın. Haydi devletim temizliğe devam..

24 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sevmeyen

BAATTİN
13 Ekim 2016 Perşembe 13:48

bahattin şenol amma çok sevmiyenin varmış! yediğin hurmalar birgün gelir tırmalar

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEPSİNİN ALLAH BELASINI VERSİN

iNŞALLAH
13 Ekim 2016 Perşembe 13:14

yazzıklar olsun hepsinede.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

13

13
13 Ekim 2016 Perşembe 12:55

14kişinin adı. Niye yok

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

hain

vatandaş
13 Ekim 2016 Perşembe 12:33

Ah ah senol nerden nereye, vatan haini seni hergün nobete gidince unutulurum mu sandın.çek cezanı.yetti saltanatın.o celloyuda tutuklasınlar oda fetocü

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bahattin

Fikri
13 Ekim 2016 Perşembe 11:26

Sürün Bahattin Şenol. Çok ah aldın. Ziya Günaydın fetoculara karşı çıktım diyordu otoparklari yapmakta olan müteahhit fetodan alındı. İlginç bi durum.

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla