visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:31

İŞTE GÖREVDEN UZAKLAŞTIRILAN KAMU PERSONELİ SAYISI

İŞTE GÖREVDEN UZAKLAŞTIRILAN KAMU PERSONELİ SAYISI
13 Ekim 2016 Perşembe 17:11

İŞTE GÖREVDEN UZAKLAŞTIRILAN KAMU PERSONELİ SAYISI

Isparta’da bin 35 kamu çalışanı görevden uzaklaştırıldı

15 Temmuz darbe girişiminin ardından başlatılan soruşturma kapsamında kamu kurum ve kuruluşlarından açığa alınanların bilançosunu Isparta Valiliği yaptığı resmi açıklamayla duyurdu. Buna göre Isparta’da bin 35 kamu personeli görevinden uzaklaştırıldı.

FETÖ/PDY’nin 15 Temmuz darbe girişiminin ardından Isparta’da başlatılan soruşturma kapsamında kamu personellerine yönelik soruşturmalar devam ediyor.  Bu doğrultuda Isparta Valiliği, kamu kurum ve kuruluşlarından açığa alınan kamu personellerinin bilançosunu bugün yaptığı yazılı açıklamayla kamuoyuna duyurdu. Daha önce 1015 olarak açıklanan rakam bugün bin 35’e yükseldi.


 

dsm

vırt zırt
15 Ekim 2016 Cumartesi 00:42

denetimli serbestlik müdürlüğü altı kişi değil 2 kişi yanlış olmuş daha sayıyı bilmiyorsunuz otlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ptt Tedaş Turktelekom

Eksik kurumlar var
14 Ekim 2016 Cuma 11:19

2007 yılından sonra bu kurumlarda işe baslayan insanlari arastirirsaniz daha fazla bilgiye ulaşabilirsiniz. Hatta Turktelekomu Feto satin aldi diye yaygara kopmustu ve turktelekom da çalışıp o tarihlerde zaman gazetesi dagitanlar vardi. Arastirilsin ıyas yonetim kurulu arastirilsin. Belediye ihalesine giren inşaat sirketleri arastirilsin zaten otopark yapan firma gözaltına alindi bile eğer darbe olsaydi kimse kimseye acimiyacakti.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bomba32.com yönetimine

Vatandaş
14 Ekim 2016 Cuma 09:11

Açığa alınan kamu personellerinin isimlerini -fetöden mağdur olanların yüreklerine su serpmek için- yayınlamanızı istiyorum.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Xxx

Melaike
13 Ekim 2016 Perşembe 23:03

Hocam ulusal haber siteleri 2800 ogretmen açığa alındı diye başlık attılar son dakika olarak.İspartada varmı acaba listede

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neyin adaleti

Adalet ha
13 Ekim 2016 Perşembe 22:40

Biraz mantıklı olun. Adaleti bu ülkede kimden bekleyeceksiniz. Saray herşeyi ele almış. Mantık biraz.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdu ye cevap

Sdu ye cevap
13 Ekim 2016 Perşembe 22:02

Omsureci sende yasa kolay mi gor bole konusmasi hakli oldugun halde ole durumlarla ugrasmak tabiki heryere dilekce yazdik haklym adalete de guvenyrm

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak partili

Eğitimbirsen
13 Ekim 2016 Perşembe 21:04

Egitimbirsen yönetiminde daha dün ali murtazanin yaninda dolasan yalakalik yapan kansizlar şimdi akpartili olup bizim partimizi kirletiyorlar. Ahlak yoksunu hadsizler.Bunlarin hesabi sorulmali..

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet e cevap

SDÜ
13 Ekim 2016 Perşembe 20:15

Adalet rumuzlu kardeş. Eğer ilgin alakan yoksa yazarsın YÖK e, savcılığa, cumhurbaşkanlığına şikayet dilekçeni. Haksızlık yapandan merhamet beklenmez. Bedel ödetilir.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet e cevap

SDÜ
13 Ekim 2016 Perşembe 20:14

Adalet rumuzlu kardeş. Eğer ilgin alakan yoksa yazarsın YÖK e, savcılığa, cumhurbaşkanlığına şikayet dilekçeni. Haksızlık yapandan merhamet beklenmez. Bedel ödetilir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Akbaba
13 Ekim 2016 Perşembe 20:12

Leşleri gözleyen akbabalar gibi birileri atılsa da yerine girsek diye fırsat kollayanlar. Karakter yoksunusunuz. Hakkınızla bir işe girin. Birilerin mağduriyeti sizi sevindirmesin. Ağlayanın nalı gülene yaramaz

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Milli Egt

Gul
13 Ekim 2016 Perşembe 19:23

Millli mudurlugu Altinbasakta ve korfezde 17 25 ten sonra cocuk okutanlari alsaydi sayi fazla olurdu. Neden almiyor bunlari mem. Sorgulamak lazim.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla