visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE GELENDOST'TAN İLK FOTOĞRAFLAR

İŞTE GELENDOST'TAN İLK FOTOĞRAFLAR
01 Ocak 2017 Pazar 15:40

İŞTE GELENDOST'TAN İLK FOTOĞRAFLAR

ISPARTA’nın Gelendost ilçesinde yaklaşık 4 gün önce dağa avlanmak için giden avcılar yoğun kar yağışı nedeniyle mahsur kaldılar.Kendilerinden halen haber alınamazken, AFAD ekipleri ise arama çalışmalarını sürdürüyor.

AFAD, Jandarma, 112 Acil Servis ambulans ekipleri yolaçıktı.

ARAMA KURTARMADAN İLK FOTOĞRAFLAR







Yardım

Yusuf ERDOĞAN
02 Ocak 2017 Pazartesi 10:54

Yanlış anlamadıysam, başlık yardım için yola çıkılıyor ve güzel bir habermiş gibi algı sergileniyor.Bugün 5'nci gün yanlış okumadıysam. Eğer barınacak yer ve gıdaları yoksa sonuç malum. Hangi devirdeyiz beyler? Yıllar önce Kartalkaya da kaybolan Amerikalıyı bulan devletim nerede? Uludağ da, başka yerlerde, TSK da yamaha,skidoo kar kızakları, skidozerler dolu. Yani bunlar kar üstünde giden araçlar. yazılacak çok şey var ama üzülüyorum. Kayıpların 5'nci günü yola çıkılıyor diye reklam yapılıyor???

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğayı Rahat Bırakın

Doğayı Rahat Bırakın
02 Ocak 2017 Pazartesi 02:35

Zavallı hayvanlar zaten karda kışta yaşam mücadelesi verirken, bir de spor olsun diye kendilerini katletmeye gelen insanlarla mücadele ediyorlar. AVCILIK SPOR DEĞİL, HAYVAN KATLİAMIDIR.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayşe
02 Ocak 2017 Pazartesi 01:55

Ne kadar garip..doğada tüm savaşları çıkaran....öldüren asan kesen... biz kadınlar hakkında bile kanun yazan...kısaca savunmasız halde buldu mu...Hep yok eden " insan türünden erkek cinsi"...hayvanların canına kıymaya gitmişsiniz ışte....Ne dicemi bilemiyorum...

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Avcılık yasaklansın
01 Ocak 2017 Pazar 19:03

Kış günü zavallı hayvanları zevk için öldürmeyin arkadaşlar, bu hayvanların bedduası tutuyor. Allah tez kurtulmalarını nasip etsin.

17 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla