visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:51

İŞTE EMNİYET'TE YENİ MÜDÜR YARDIMCILARI

İŞTE EMNİYET'TE YENİ MÜDÜR YARDIMCILARI
02 Ocak 2017 Pazartesi 17:55

İŞTE EMNİYET'TE YENİ MÜDÜR YARDIMCILARI

Isparta Emniyet Müdürlüğü'nde Müdür Yardımcıları değişti.Emniyet Müdür Yardımcısı ve Asayiş Şube Müdürlüğü’nden sorumlu Alper Aygül,Keçiborlu Emniyet Müdürlüğü’ne, Özel Kalem Müdürü olarak görev yapan Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürü Yılmaz Tamtürk Yenişarbademli İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne, Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü Emniyet Müdür Yardımcısı olanTarık Korucu ise Yalvaç İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne atandı.

İŞTE YENİ EMNİYET MÜDÜR YARDIMCILARI

Yeni Emniyet Müdür Yardımcıları ise şu şekilde atandı: Enis Bilir, Kamuran Koç ve Cengiz Sağlam.

 

Vatandaş
03 Ocak 2017 Salı 21:19

Bu yorumları yazanların çoğu polis ve keçiborlu emniyet personeli yeni yılınız kutlu olsun

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğrularısöyleyen
03 Ocak 2017 Salı 13:41

15 Temmuz gecesi Emniyet Müdür Vekili olan Alper AYGÜL Türkiyedeki işgal girişimine direnen üst düzey yöneticilerden birisidir.Onun telsize yansıyan bu emri Vali veriyor.Bu emri ben veriyorum.Otobüsleri yakın,vurun.Mukavemet olursa misli ile karşılık verin talimatları ile kahramanca mücadelesini göstermiştir.Mükafat beklerken onur kırıcı bir tayine maruz kalmıştır.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alpercik
03 Ocak 2017 Salı 02:12

Onun bunun oyuncağı olup selpak gibi kullanılıp atılan zaat trol hesaplar açtırıp kendini aklamaya çalışıyor...Japon atasözü derki .......

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

beray
03 Ocak 2017 Salı 01:41

başımız döndü bu yer değiştirmelerden...nedir bu ülkenin hali..

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abdurrahman
03 Ocak 2017 Salı 00:56

Başta Cengiz müdürüm olmak üzere herkeze hayırlı uğurlu olsun

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hak Yolu
02 Ocak 2017 Pazartesi 23:53

15 Temmuz gecesi aldığı İl emniyet müdürü ve istihbarat müdürü görevinin başında yokken kaçakken aldığı duyumlar neticesinde Kellesini ortaya koyan Alper Müdüre bu yapılan adilik asla yanınıza kar kalmayacak.Bu yapılanları bizzat Cumhurbaşkanımıza aktaracağım.

5 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun

Serdar
02 Ocak 2017 Pazartesi 23:39

Kan değişimi her zaman iyidir ,hiç kimse değişmez ve vazgeçilmez değildir ,atama nakil ve yer değiştirmeler belli işlevler sonucu gerçekleşir,Hayırlı olsun ,yeni görevlerinde aynı başarıları göstereceklerine inanıyorum.

6 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

VatanseverVatandaş
02 Ocak 2017 Pazartesi 23:31

Davasında hiçbir zaman koltuk sevdası olmayan,her zaman Vatan sevdası,Vatan aşkı bulunan ve 15 Temmuz Darbe gecesi İl Emniyet Müdür Vekili olarak görevli ilken Eğirdir'de Vali'yi durumdan haberdar edip oradan çıkmasını sağlayan,göstermiş olduğu kahramanca mücadele ve müdahaleleri ile darbenin seyrini değiştiren Alper Müdürü birileri pasifize ve demolerize etmeye çalışıyor.Fakat bu kişiler sahte kahramanlar.Bizler vatandaş olarak her şeyin farkındayız.

8 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

Masum
02 Ocak 2017 Pazartesi 23:22

Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste Allah ıma şükürler olsun

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

adil
02 Ocak 2017 Pazartesi 22:34

bir zamanlar milletin el pençe divan durduğu fetöcülerin karşısında direnen, ceza alan, sürülen, devlet herkesin üstündedir diyen Cengiz müdürüm hoşgeldin.

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Enes bilmez
02 Ocak 2017 Pazartesi 21:44

Keçiborlu emniyet personeli tuvalette ekmek mı yediniz la

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anti darbe, anti senaryo darbe
02 Ocak 2017 Pazartesi 21:40

15 temmuz senaryo değil de gerçek bir darbe olsaydı Isparta emniyette ilk kamuflajı Alper giyerdi

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Darbe gecesi

Asayiş
02 Ocak 2017 Pazartesi 21:04

15 Temmuz'da olan olayları Sayın Valimiz Sehmus Günaydın, yakından takip eden ve bire bir talimatları veren kişidir. O gün araçları yakın talimatı verdiğinizde Emniyet Müdür Yardımcısı ve Müdür Vekili Alper Aygül'ün ne derece stratejik emirler veren, talimatları yerine getirmeyen ve Fetöcü komutanlardan korktuğu için iş makinaları ile Dağ Komando'nun girişini kapatmayan Eğirdir Belediye Başkanı Ömer Şengöl'e baskı kurup iş makinalarını çıkartan kişinin de Aygül olduğunu unutmadınız demi?

10 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta'da asayiş

Asayiş
02 Ocak 2017 Pazartesi 20:55

Isparta'da son zamanların en büyük operasyonlarına imza atan ilçelerde unutulan güvenliği tekrardan sağlayan Alper Aygül ve Tarık Korucu'ya yapılanlar haksızlıktır. Bu insanlar göreve geldiklerinden bu yana gece/gündüz demeden görevlerinin başında durdular. Sayın valimiz Şehmuz Günaydın'ın bu değişiklere nasıl onay verdiğini hayret ederek izliyorum.

6 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla