visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE DP'NİN MİLLETVEKİLİ ADAYLARI

İşte DP'nin Milletvekili Adayları
07 Nisan 2015 Salı 10:55

İşte DP'nin Milletvekili Adayları

Demokrat Parti Isparta milletvekili adayları listesinin kesinleştiği öğrenildi.

Kulislerden sızan bilgilere göre Demokrat Parti'de ilk sıra milletvekili adayının daha önce Belediye Başkan adayı olan Ömer Levent olduğu belirtilirken, ikinci sırada ise MHP saflarından Demokrat Partiye geçen Ispartaspor eski yöneticilerinden Ercan Turan, üçüncü sırada ise Yalvaçlı Durmuş Ali Garip'in milletvekili adayı olarak gösterileceği belirtiliyor.

Saadet Partisi ve Büyük Birlik Partisi Isparta’da daseçimlere ittifakla girecek

7 Haziranda yapılacak milletvekilliği seçimlerinde Saadet Partisi ve Büyük Birlik Partisi ittifak kararı aldı.  Partiler Isparta adaylarını da ittifakla belirlerken, Isparta’da ittifakın birinci sıra milletvekili adayının Cevat Gencay olacağı kesinleşti. İkinci sıradaki adayın ise BBP’den bir isim olacağı  öğrenildi

her seçim?

naru
08 Nisan 2015 Çarşamba 12:13

cevat gencay her sene her seçime aday olmuyormuydu ben mi yanlış hatırlıyorum belediye de aday değilmiydi ? (napıon amca sen her seçim nasreddin hocanın hesap ya tutarsa mı? )

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aday hakk.

sengetli
08 Nisan 2015 Çarşamba 08:51

ya sayın gencay yeter artık olmaz olmaz.bırak artık her seçim aday olmaktan.bari başka birisi olsun aday.sayın gencay yeter.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı olsun

halktan biri
08 Nisan 2015 Çarşamba 08:16

Cevat gencay yolun açık olsun.Allah yardımcınız olsun

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİRLİK

BİRLİK
07 Nisan 2015 Salı 23:55

ARKADAŞLAR CEVAT BAŞKANIM ÇOK KALİTELİ BİR ŞAHSİYETTİR KENDİSİNİ SEVERİZ SAYARIZ. AMA BARAJI AŞAMAYACAK BİR PARTİYE OY VERMEK AKP YE OY VERMEK GİBİDİR. OYLAR BÖLÜNMESİN ...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YORUM YOKK.

YALNIZ KURT
07 Nisan 2015 Salı 21:09

YORUM YOKK.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadeee

kazım
07 Nisan 2015 Salı 14:25

cevat şu siyaseti ya öğren yada git işine bak.her seçimde rezil olmak için elinden geleni yapıyosun.karizmatik başkan adayın nerde bu arada süslü sülo

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SELAM VE DUA İLE...

BASKAN GULCAN
07 Nisan 2015 Salı 14:00

DUAMIZ SİZLERLE GÜZEL İNSANLAR....İMAN VARSA İMKANDA VARDIR.ÖLÜMÜ BURDAYIZ... YANINIZDAYIZ....

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

fff

fg
07 Nisan 2015 Salı 11:46

cevat yine adaylıktan çakılır.hep rezillik hep rezillik.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla