visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİNİN YENİ DEKANI

İŞTE DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİNİN YENİ DEKANI
09 Haziran 2015 Salı 00:00

SDÜ Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hakan Türkkahraman görevinden ayrılmasının ardından Dekanlık görevine Prof. Dr. Timuçin Baykul görevlendirildi.

SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, Hakan Türkkahraman'dan boşalan SDÜ Diş Hekimliği Fakültesi Dekanlığı görevine Prof. Dr. Timuçin Baykul'u getirdi.

2- SDÜ Diş Fakültesinde neler oluyor?

Insider Dentist-2
16 Eylül 2015 Çarşamba 13:33

SDÜ Diş Hek. Fakültesinde asistan tarafından k**** tedavisi yapılan bir seansta asistan aynen şöyle: Altında tekerlekli iskemle, elinde frez, oturduğu yerden hastaya mesafeli bir şekilde dişi habire oyuyor. Çürük, temiz ne varsa dişi kazan gibi açıyor, yan çeperler zayıf, dişe basıyor dolguyu, dolgu genişliyor, üç ay sonra diş ikiye ayrılıyor. İşte diş kaybı. Rektörüm sen babanı, anneni, hanımını, çoçuğunu bunlara emanet eder misin? SDÜ Dişteki bu uğursuzluğu kaldırmanız dileğiyle.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

1- SDÜ Diş Fakültesinde neler oluyor?

Insider Dentist-1
16 Eylül 2015 Çarşamba 13:31

Diş hekimliğinden biri olarak bu bilgiyi size aktarıyorum. Beyaz önlük giydirilmiş öğrenciler aralarında anlaşmışlar, birbirlerine "doktorum" diye hitap ediyorlar, ta ki saf anadolu insanı anlamasın öğrenci olduklarını. Asistanlar ise tam bir felaket. Hasta soru soramaz, tedavi aşamalarında bilgilendirme yok, otur koltuğa aç ağzını, kalk git.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ Diş Fakültesinde neler oluyor?

Insider Dentist
16 Eylül 2015 Çarşamba 13:29

SDÜ Diş Hekimliği fakültesi gittikçe kalitesizleşiyor. Öğrenci ve asistanlar polikliniklerde hatalı işler yapıyorlar. Başlarında hoca yok, hocalar mı, odalarında oturuyor. Başında hocası olmayan asistanların yaptıkları işler diş kaybıyla sonuçlanıyor, 6 ay içerisinde aynı dişten diş hekimliğine gelindiğinde ücret alınıyor. Yani önce hatalı tedavi yapılıyor sonra hastanın kısa bir süre içerisinde hastaneye yeniden gelmesi sağlanarak döner sermayeyi güçlendirme politikası uygulanıyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden?

Yorumcu
13 Haziran 2015 Cumartesi 08:39

İlker hocam bu dekanı atadınız artık kolay gelsin de, şöyle bir durum dikkati çekiyor. Bir önceki dekan Ispartalı , arkadaşınız okuldan, bu da arkadaşınız. Onlar da kankaydı . Hepiniz Ispartalısınız. Kadrolar hep Isparta lılara veriliyor. Ne değişti ne değişecek. Birbirinizi ağırlamaya devam. Oldu olacak bir yasa çıkarılsın da insanlar kadrolara doğum yerlerine göre yerleştirilsin. Zaten kadro verilen yardımcı doçentler de hep Ispartalı bu fakültede.ya cemaatçi olacaksın ya da ıspartalı. Umutsuz

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Değişim rüzgarı

eriş olmaya gerek yok
11 Haziran 2015 Perşembe 09:30

Aynı düşündeki insanları getirmek, nasıl bir değişim rüzgarı olacakmış?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla