visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE DARIDERESİ GERÇEĞİ....

İŞTE DARIDERESİ GERÇEĞİ....
16 Nisan 2015 Perşembe 21:38

DSİ Bölge Müdürü Coşkun: Isparta Belediyesi üzerine düşeni yapmıyor

Isparta kamuoyunda zaman zaman AK Parti Milletvekilleriyle Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’ı karşı karşıya getiren Darıderesi Göletiyle ilgili bugün flaş bir açıklama geldi. Açıklamanın sahibi DSİ 18. Bölge Müdürü Adem Coşkun. Belediye’nin Darıdaresi göleti 1’i hala teslim almadığını söyleyen Coşkun, “Gölet devir alınmazsa su verilmez maddesi var ama uygulamayacağız” dedi.



afyon

adama bak
17 Nisan 2015 Cuma 22:26

Afyondan haber ver Afyondan.Ispartalı olmayan 2 gün sonra çekip gidecek bir adam ikbal uğruna Ispartanın öz evladına çakmaya çalışıyor.Senin boyunu aşar bu işler Müdür.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adil ol

ali koç
17 Nisan 2015 Cuma 16:40

SAYIN BÖLGE MÜDÜRÜ AYNI KURALLAR AFYOKARAHİSARDA GEÇERLİ OLDUMU AÇIKLA DEĞİLSE EFENDİCE DUR

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ULA GELİRSEM YANINA

EFGAN ALA
17 Nisan 2015 Cuma 12:33

Sen kimsin? Sen kimsin? Kimsin sen? :)

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

UYUMA KALK BU GÜN CUMA

7 HAZİRAN
17 Nisan 2015 Cuma 10:19

ŞÖYLE YORUMLARA OKUYORUM.. YA KARDEŞİM ISPARTA BELEDİYESİNE BAYAĞI TEPKİ VAR..TAM SEÇİM ÖNCESİ BU KADAR DİK BAŞLI DURMAK HELAL OLSUN AMA ISPARTA HALKI MHP YE NEDEN OY VERİP SN ZİYA GÜNAYDIN I SEÇTİ.ISPARTA BELEDİYE SİN DEN HİZMET BEKLEDİĞİ İÇİN AMA GÜZEL ISPARTAM UMDUĞUNU BULAMADIĞI GİBİ HÜSRANA UĞRADI.

97 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜL ATEŞ

GÜL ATEŞ
17 Nisan 2015 Cuma 10:18

BELEDİYE SUYUN TADINI KAÇIRDI ARTIK 4 TON SU KULLANIYORUM 20 LİRA FATURA GELİYOR.SABREDİN ISPARTA SEÇİM E AZ KALDI SEÇİM GÜNÜ BELEDİYENİN NOTUNU VERME ZAMANI…….

43 Beğendim
26 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA

ISPARTA
17 Nisan 2015 Cuma 10:17

BU BARAJI BELEDİYE MECBUR ALACAK ÖY LE VEYA BÖYLE GEREKSİZ HARCAMALAR YAPACAK EE ISPARTANIN SUYUNA GELİN CE PARA YOK BU NASIL MİLLİYETÇİLİK BU NASIL ÜLKÜCÜLÜK HAA ZATEN ISPARTA BELEDİYESİ ŞEHİR İÇİ TRAFİĞİNİ GETİRDİĞİ NOKTA BELLİ ALLAK BULAK OLDU.SORDUĞUN ZAMAN DA BİZDE ŞUÇ YOK ISPARTA DAKİ ARAÇ SAYISI ÇOĞALDI. DİYORLAR HADİYA İNANDIK

40 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUHATTAB BELEDİYEDİR......YORUMUN DEVAMI..................

NEVİZADE 2
17 Nisan 2015 Cuma 10:16

GÖKKUBBENİN HEMEN KARŞISINA DEVLET NE GÜZEL KAPALI SPOR SALONU YAPTI.9 AY İÇİNDE BİTİRDİ.HİZMETE BİLE GİRDİ.GÖKKUBBE YARIM KALDI.BİTSE BİLE NE İŞE YARAYACAĞINI KİMSE BİLMİYOR.BEN OLSAN SEÇİNLERE AZ KALDI. İNSANLARIN SEÇMENLERİN TEPKİSİNİ ALMAMAK İÇİN GÜVEN KAZANMAK İÇİN HİÇ BİR ENGEL KOYMAM DEĞİLSEKİ BAĞLI OLDUĞUM PARTİ DE ZARAR GÖREBİLİR.

46 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUHATTAB BELEDİYEDİR............................................

NEVİZADE
17 Nisan 2015 Cuma 10:14

BURADA MUHATTAB BELEDİYEDİR. MÜDÜR BEY DOĞRU KONUŞMUŞ NE DESİN ALİ KÖY MUHTARLIĞIMI SORUMLU DESİN..BUNU ISPARTA BİLİYOR ZATEN BELEDİYE HER ZAMAN Kİ GİBİ İKTİDARIN YAPMAK İSTEDİĞİ İŞLERE HEP ENGEL OLMAYA ÇALIŞIYOR.MESELA BÖLGE HATANESİ..NEYMİŞ KAÇAK YAPI OLARAK GEÇİYORMUŞ..YA KARDEŞİM ZORLUK ÇIKARMA KOLAYLAŞTIR.HAA BİDE ŞU VAR.IŞIKKENT MAH.YAPILAMAYAN ITKM GİBİ YARIM KALAN NE ZAMAN BİTECEĞİ BİLİNMEYEN MEŞHUR GÖKKUBBE YE HARCANAN PARA VARYA DÖRT TANE DARIDERESİ YAPAR DİYORLAR.GERİSİNİ SİZ DÜŞÜNÜN

50 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

EGEMENLIK KAYITSI SARTSIZ KIMIN OLUYOR?????

ISPARTA HALKI!
17 Nisan 2015 Cuma 09:51

AFYONDA AYNI SARTLAR UYGULANDIMI? YANDAS BELEDIYELERE AYRIMCILIKMI VAR? TÜRGEV NICIN BU KADAR ZENGINLESTI? DIYANET NICIN TAPULARINI VERMIYEN CEMIYETLERE YURT DISINDA BASKI YAPIYOR? IKTIDAR HER SEYI ÖZELLESTIRIP SATMADIMI ? ARINC ISRAF ETMESEYDIK SIZDEN VERGI ALMAMIZA GEREK YOKTU DEDI! YARIIN BU CAMILERINDE ÖZELLESTIRME ADI ALTINDA SATILMIYACAGININ GARANTISIMI VAR! VEKILLERDEN HIC ITIRAZ ETMEYIP HER SEYE TABIII EFENDIM PEKIII EFENDIM DIYENLER TEKRAR LISTELERE KONULMUS? ÜLKEYI NEREYE GÖTÜRÜYORLAR?

17 Beğendim
55 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartanın değilmiki

sadece vatandaş
17 Nisan 2015 Cuma 09:35

darıderesi ıspartanın değilde yunanistanınmı yoksa

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEM SUYU SAT HEMDE KURUMUN KURALLARINA UYMA

SAYIN MÜDÜRÜM DOGRUYU SÖYLEMİŞ
17 Nisan 2015 Cuma 09:27

SUYU SATIYORSUN PARALARI KİMSEYE SORMADAN BELEDİYENİN ALTINI EŞİYORSUN KAMU OYUNA SORDUNMU BOŞA HARCANAN PARALARI NEDEN İÇME SU BORULARINI DEGİŞTİRMİYORSUN, DARI DERESİ SUYU OLMASA NE GELİRİN VAR HALA GÖRMÜYORSUN, TESLİM ALMIYORSUN DEMEZLERMİ SUYUNUDA SATMA DİYE, DARI DERE 2 BAŞLAYACAK SEN HALA 1 ALMADIN DERDİN NE DİYE, BASKAN ISPARTA MENFAATİ İÇİN SAGLIGI İÇİN BİR ADIM AT DA GÖRELİM YAZIN SULARI HİÇ KİMSE İÇEMİYOR HABERİN VARMI

80 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

kamu kaynaklarının peşkeşi olabilirmi?

mahmut aksu
17 Nisan 2015 Cuma 08:53

Müdür bey siz önce sütçüler ilçesi çandır köyü karakilise köyüne yapacak olduğunuz göleti bir inceleyin. a4 kağıdına 2 satır yazı ile bu gölete nasıl izin verdiğinizi anlatın. sulanacak 1 m2 toprak ve sulayacak 1 tane insan olmamasına rağmen bu göleti kime peşkeş çektiğinizi hz ömer adeletini ağzından düşürmeyen sizler gidin rezilliği, pisliği bir görün. yüreğiniz yetiyorsa böl****e bir de değerli ısparta basınını ****ürün. belki utanır da vazgeçersiniz.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haddini bilmelisin

recep baysal
16 Nisan 2015 Perşembe 23:56

Sen siyasetçi misin bürokrat mısın?Senin haddine mi düştü Isparta halkının suyunu kesmek?Senin haddine mi düştü Isparta'nın yarısından fazlasının oyunu almış bir adama atıp tutmak?Hem kelsin hem fodulsun müdür.

9 Beğendim
88 Beğenmedim
 
Yanıtla