visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE BU SUÇLARDAN YARGILANACAKLAR

İŞTE BU SUÇLARDAN YARGILANACAKLAR
01 Temmuz 2016 Cuma 16:33

İŞTE BU SUÇLARDAN YARGILANACAKLAR

ISPARTA Cumhuriyet Başsavcılığı’nca Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanmasına (FETÖ/PDY) silahlı terör örgütüne yönelikolarak Isparta ilinde ve Süleyman Demirel Üniversitesi’nde,

-         Silahlı terör örgütü kurma ve yönetme

-         Silahlı terör örgütüne üye olma

-         Şantaj

-         Hukuka aykırı kişisel veriler kayıt etme

-         Resmi belgede sahtecilik

-         Zimmet

-         İcbar sureti ile irtikap

-         Görev kötüyü kullanma

6415 sayılı terörizmfinansmanının önlenmesi hakkındaki kanuna muhalefet etmek

Kişisel verilerin hukuka aykıraolarak ele geçirmek ve yaymak suçları ile ilgili olarak FETÖ/PDY Silahlı TerörÖrgütü lideri ve yöneticisi F.G. ve diğer şüpheliler hakkında Toplam 130şüpheli, 51’i tutuklu, 18 kişi adli kontrolle serbest, 7 kişi hakkında yakalamaçıkartılmıştır.

Isparta 2. Ağır Ceza Mahkemesineaçılan davanın iddianamesi (256) sayfa mahkeme tarafından 01/07/2016 tarihindekabul edilerek yargılanmasına başlanılmıştır

Akşınıza geldi

gulyabani
03 Temmuz 2016 Pazar 08:58

Utanmadan ağzınıza alıp Allah'tan korkun diyebiliyorsunuz. Utanmaz yüzsüz ve asalaklar milletin parasın çalarken, haksız yere kadroları alırken, ekmeğini yediğniz milletin teknesini diğer ülkelere ispoyonlarken, hayır yapmak için topladığınız paraları elebaşınıza gönderip kiliselere dağıtırken, ezandan peygamberimiz adını çıkarırken, cebraile bile inanmayı reddederken daha neleri ... Allahdan korkma aklınıza gelmezken şimdi kuyruğunuza basılınca Allah korkusu mu aklınıza geldi!?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çevir kazı yanmasın

tülay
02 Temmuz 2016 Cumartesi 22:49

Syn " bilir kişi " yorumunuza hayran kaldım:) hayatta her meseleyi böyle yorumluyorsanız vay halinize....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİLİRKİŞİ DİYE YORUM YAPAN KARDEŞİM

Seydi
02 Temmuz 2016 Cumartesi 19:50

iyide bunu hangi eylemde kullanmışlar. Somut örnek verebilirmisiniz. Herkes anlasın ne olduklarını. Bizde insanlara bu örneklwrle anlatalım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NERDEYMİŞ BU SİLAHLAR YAW

Semih
02 Temmuz 2016 Cumartesi 19:43

GÜLDÜRMEYİN İNSANI BE SİLAH MESELESİNE KADAR İDDALARA OLABİLİR DEMİŞTİM. SİLAHLI TERÖR ÖRGÜTÜ DEYİNCE OHA DEDİM. O KADAR DEĞİL.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eden bulur

gülay
02 Temmuz 2016 Cumartesi 19:37

Her tarafı kıskaca alan bu çeteler yaptıklarını çeksinler. Üniversite hastanesinden çaldıkları 14 trilyon para nereye gitti? Ona zemin hazırlayan ve çalanların mal varlıklarına bir bakmak lazım. Sonra o şahısların çocukları üniversitelerde nereleri kazanmış bir araştırmak lazım. Büyük miktar para karşılğı çocuklarına üniversite soruları verilmiş, diğer çok hizmet edenlere de profluķ, doçentlik ve kadro veriilmiş.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ışık ve mum ****si

ne farkeder
02 Temmuz 2016 Cumartesi 19:15

ışık aslında mumdan alır gücünü mum sönerse ışık kaybolur öyle de oldu aynı zamanda güc zehirlenmesi yaşadılar şımardılar böyle olacak dediler astılar kestiler zorla para istediler ve sonuç devletimiz her zaman büyüktür

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

....

...
02 Temmuz 2016 Cumartesi 10:59

Örgutu besleyen zengin tip fakultesi hocalari disarda kol geziyor !! Hemde biz halkin yuzune bakmadan verdigimiz vergilerle o koltuklarda yasiyolar

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Silah

Bilir kişi
02 Temmuz 2016 Cumartesi 08:54

Cemaatçi Tülay: Yorumun şöyle bir okundugunda emniyette Paralelci polisler yok mu var iddianamede adları geçenler yok mu tabiki var bunlar güçlerini devletten ve kanunla verilen silahtan alirlar. Silahını ve gücünü. Devletten yana değil cemaatten yana kullanırlarsa silahlı örgüt kurma suçunu işlemis olurlar nitekim de anlaşılan odur.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sucu olan girsin

Mekan 32 Bilinsin
02 Temmuz 2016 Cumartesi 00:25

Bizim sucumuz yok disardayiz ALLAH sucu olmyanlari cikarsun kimsenin gunahina giremem sucu olan ceksin

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne zaman

Ali
01 Temmuz 2016 Cuma 17:08

İçerdekiler ihbar etsin yada bilinen finans sağlayan okullara yardım edenler de toplansın eksik çok diğerleri dışarda geziyor adil değil bu yargılama .bence içerdekiler bol bol isim vereceklerdir

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allahtan korkun!

tülay
01 Temmuz 2016 Cuma 16:53

Nerde bu silahlar.......

7 Beğendim
2 Beğenmedim