visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE BU SUÇLARDAN YARGILANACAKLAR!

İŞTE BU SUÇLARDAN YARGILANACAKLAR!
10 Haziran 2016 Cuma 13:19

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığının talimatıyla İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince farklı tarihlerde düzenlenen operasyonlarda aralarında eski SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, rektör yardımcıları, akademisyen ve iş adamlarının da olduğu 51 şüpheli tutuklanmıştı.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığının talimatıyla İl Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince farklı tarihlerde düzenlenen operasyonlarda aralarında eski SDÜ Rektörü Prof. Dr.Hasan İbicioğlu, rektör yardımcıları, akademisyen ve iş adamlarının da olduğu 51 şüpheli tutuklanmıştı.

ISPARTA Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından haklarında kamu davası açılan 130 şüpheliden 51'i tutuklu, 18'i hakkında adli kontrol, 7'si hakkında da yakalama kararı bulunuyor. Tutuklu bulunanların ise mahkeme sürecinin başlaması için iddianame hazırladı. Dosya bugün Isparta 2. Ağır Ceza Mahkemesi’ne verildi.

TUTUKLU BULUNANLAR İŞTEBU SUÇLARDAN YARGILANACAKLAR

- Silahlı terör örgütü kurma ve yönetme;

- Silahlı terör örgütüne üye olmak;

- Hukuka aykırı kişisel verileri kayıt etme;

- Şantaj;

- Özel hayatın gizliliğini ihlal etme;

- Resme belgede sahtecilik;

- Zimmet;

- İcbar sureti ile irtikap;

- Görevi kötüye kullanma;

- 6415 sayılı terörizmin Finansmanının Önlenmesi HakkındakiKanuna Muhalefet etmek;

- İcbar sureti ile irtikap;

- Kişisel Verileri Hukuka Aykırı olarak ele geçirmek veyaymak;

 

ISPARTADA ERZURUMLULAR SİTESİ

Naci TATOĞLU
12 Haziran 2016 Pazar 12:47

ERZURUMLU OLARAK YILLARDIR BU SİTEDE BENİ KENDİLERİ ÜYE YAPTILAR. İKİ ÜÇ GÜN ÖNCE YÖNETİCİ İLE İRTİBAT KURMAM TAFSİYE EDİLEREK SİTEDEN KAYDIM KALDIRILMIŞ. HİÇ UMURUMDA DA DEĞİL.YÖNETİCİLERİ İLE İRTİBAT KURARSAM ADİYİM. NE İÇİN İCAP ETTİĞİNİ BİLİYORUM. BEN BİRKAÇ SEFER FETO ALEYHİNE YAZI YAZMIŞTIM ONDAN OLSA GEREK.BUNU YAPANLAR FETO YU BENİM KADAR TANIMAZLAR ÇÜNKÜ ONUN KÖYÜ BENİM DOĞUM YERİM PASİNLERE BAĞLI.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hırsızlık ve çamur atma

Dadaş
12 Haziran 2016 Pazar 09:51

kendi hırsızlıklarını perdelemek için vicdanszca insanlar karalamıyor. fetullahı ve avenelerini sevmem ama bu suçlama saçma sapan iftiradan ibarettir. sümsük adamlardan silahlı terör örgütü mü olur. kurumları akp bunlara teslim etti. ta özaldaan beri kurumlar ellerinde ama silahlı terör örgütü vebaldir.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

Suat
12 Haziran 2016 Pazar 01:48

Eğirdir sağlık myo dan görevlendirmelerde var, bunlar ne zaman gidecek? ameliyathane bu yrd Doç larla dolu. yeni dekanlık yönetiminde bile kriptolar var diyorlar

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdu ayni kafada devam ediyor

Suatavni
12 Haziran 2016 Pazar 01:14

İsparta saglik hiz.myo dan tip doktotloru cakma paralelci yardoclara gorevlendirme ile hastanede calistirdilar.gorevlendirmeler iptal edildi simdiki yonetimde ayni paralelcilere hastane bunyesinde kadro acmaya karar verdi cumhurbaskanligina sikayetimizi yaptik bakalim ne olcak.sdu adam olmaz...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

akademisyen

ercan
12 Haziran 2016 Pazar 00:40

AÖF mezunu akademisyen alındımı.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Silahlar

Yavuz yiğit
11 Haziran 2016 Cumartesi 18:40

Silahlı terör örgütüymüş bir kişi veya kurum silah gösteremedi iftira atmak bu kadar basit olmamalı…

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fakültesi

Ziraat
11 Haziran 2016 Cumartesi 15:36

Ziraat fakültesinde hala fetönün elebaşları birtanesi bayan olmak üzere ortalıkta dolaşıyorlar nezaman içeri girecekler

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerde akademik ahlak

Fuatavni
11 Haziran 2016 Cumartesi 10:41

0niversitedeki haksız kadrolaşmanın,adamına göre tez,adamına göre jüri,cemaat dhkpc işbirliği ve son zamanlarında kadroya alınan CAMİ-CEMEVİ yanyana hatta kucak kucağa projesi ile amel acele kadro verilen CHP li DHKP ci ve GEZİCİLER özellikle kansızlık olmaması gereken din fakültesinde dönen cillop gibi Dr.tezleri ve incelemeden çay partisi şeklinde geçen savunmalar sonrası verilen o ünvanların kadroların hesabı nerde ve kim soracak o dönem tezleri tekrar tarafsız jüriler incelesin bakalım nolur

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Verilince

Karar
11 Haziran 2016 Cumartesi 08:49

Söylenenlere göre tutukluların işadamları kısmı kendilerinden de para katarak fetönün yurtdışındaki yerlerine para ****ürmüş. Kamuda çalışan kısmı da gerek ihalelerde gerek personel alımlarında usulsüzlük yaparak bu paraları temin etmiş. Üstelik 17-25 Aralıktan sonra da devam etmiş diyorlar. İş gezisi ya da resmi gezi adı altında yapılan ve daha pek çok önemli isimin stk yöneticilerinin üyeleri bile gözaltına alınabilir deniliyordu

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vaaahh

vah
11 Haziran 2016 Cumartesi 05:00

ya bu meşhur kurum müdürü ile onun kankisi meşhur sübyancı niye tutuklanmıyor ki

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Bir kul
11 Haziran 2016 Cumartesi 02:19

Allah ın adaleti mutlaka vuku bulacaktır.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gidicioğlu

şirketçi
11 Haziran 2016 Cumartesi 01:09

İbicioğlu bana zamanında yapmadığın mobbing kalmadı gece gündüz çalıştık azar yedik neden çünkü bizden değilsin diye biz garibanız işimize bakarız ey ibicioğlu bak ben hala işimdeyim ama sen nerdesin küçüçük bi delikte ahımı aldın çok geceleri çok uyumadım senin yüzünden ee gölün taşıyla gölün kuşunu vurdum diyordun al sana taş al sana kuş..

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bekliyoruz

Adalet
10 Haziran 2016 Cuma 18:55

Suçsuz yere ceza evinde olanların Hakkı'nı kim verecek bu boş yorum yapanlar girdikleri hakları Nasıl ödeyecekler bunları okuyan çocuklar babama bu sözleri söyleyenlerin çocuklarıda bizim yaşadıklarımızı yaşasınlar diye dua ediyorlar ahirette siz düşünün

8 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilgi

Bilgi
10 Haziran 2016 Cuma 15:31

Yorumlarda gerçek fetö cüler dışarda deniliyor haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır bildiğinizi anlatın gerçek mağdurlar adına

23 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasıl le

+32
10 Haziran 2016 Cuma 14:22

yelleh bunların hepsini bunlar mı yapmış ammada iş başarmışlar baksana bi

11 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

çolaryum

solaryum
10 Haziran 2016 Cuma 14:15

öbür fetöcü esnaflara nezaman sıra gelecek acaba..bunlar vallahi mantar gibi. hepsi cezasını çeksinler.acıyan insan değildir.

38 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak kaş

kaşlarıma ak düştü.
10 Haziran 2016 Cuma 14:13

ses soluk karakaşımdan akkaşımdan.dükkanın da insanı küçük düşürmeyi biliyordun noldu.sesin nereye kaç...t

51 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

..
10 Haziran 2016 Cuma 14:09

saçmalamaya gerek yok kardeşim.eğer bu işlerde parmağı varsa suçunu çekecek eş.. gibi varıpta benmi çekecem.lüx içinde yaşarken iyiydi dimi.

30 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

Egsnnf
10 Haziran 2016 Cuma 14:09

Bu ülkede zamanında Ergenekon dan yatırdılar koca paşaları şimdi de hocalar işadamları içerde. İyiler içerde fetöşler karılarıyla teravih teravih dolaşıyor. Şerefsizler.

16 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlısı

Esnaf
10 Haziran 2016 Cuma 14:05

Şu ramazan gününde suçlular ceza alır suçsuzlar ailesine kavuşur inşallah.

20 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ter..

sa..
10 Haziran 2016 Cuma 13:56

ben 39 yaşında iki tane ünüversite bitirmiş biri olarak ve kpss den ortalama ****en puan almış biri olarak eğer bugün halen devlet memuru olamadıysam bu fetö ve paralelin kpss de torpiller ve oynanan oyunlar yüzün den olamadım.bu yüzden acımayacaksın bunlara..

101 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

tek kelime ile

tek kelime ile
10 Haziran 2016 Cuma 13:45

tek kelime ile allahın dan bulsunlar.

29 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetö

fetöşşş
10 Haziran 2016 Cuma 13:44

eğerki hizmet için bunu yaptılarsa kötülük için ne yaparlardı bunu hiç kimse tahmin bile edemez.

20 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah görüyor yiğitler

Ispartanın vicdanı
10 Haziran 2016 Cuma 13:44

Ispartanın en güzide esnaflarını alıyorsunuz, suç atıyorsunuz ama suç nerede silahlı terör örgütü diyorsunuz silah nerede arkadaş o kadar arama yapıldı 1 tane silah çıktı mı HAYIR. Teröre finansman diyorsunuz bu insanların ögrencilere burs vermekten okul yaptırmaktan hayır işi yapmaktan başka ne yapmışlarda teröre finansman diyorsunuz. 3 aydır içeride tutuyorsunuz bu insanların aileleri ne halde haberin var mı savcı bey , hakim bey. Esnaflara darbe vurmak demek ıspartamıza darbe yapmaktır bilniz

21 Beğendim
124 Beğenmedim
 
Yanıtla

MÜEBBET

MÜEBBET
10 Haziran 2016 Cuma 13:41

şu suçlara baksana tam bir müebbetlik suçlar.

57 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla