visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE BOMBA32 OBJEKTİFLERİNE YANISIYAN TÜM KARELER !

İŞTE BOMBA32 OBJEKTİFLERİNE YANISIYAN TÜM KARELER !
19 Nisan 2015 Pazar 19:25

AK Parti Milletvekili adayları Süreyya Sadi Bilgiç, Recep Özel, İsmail Özdemir ve Ayşe Usta bugün Isparta'ya gelerek seçim startını verdi. Saat 15:15 sularında Havayolu ile Ankaradan, Isparta Süleyman Demirel havaalanına iniş yapan AK Parti adaylarını AK Parti İl Başkanı Osman Zabun,bazı aday adayları, İş adamaları, Bürokratlar ve çok sayıda vatandaş karşıladı.

İŞTE BOMBA32 OBEJEKTİFLERİNE YANSIYAN KARELER 

























yazık

gerçek zihniyet
21 Nisan 2015 Salı 16:12

akp lehine yorum yapan arkadaşların çoğunun bir yerlerde menfaati olduğuna %100 eminim bir Allahın kulu bana vatan millet sakarya edebiyatı yapmasın herkes rant peşinde olan hep amcası dayısı olmayan parası olmayan vatandaşa oluyor.bekleyin Isparta siyaset sahnesine 10 yıl içinde yeni bir yüz gelecek ozaman halk adamını göreceksiniz.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

akıllı ol

hakkı duvar
21 Nisan 2015 Salı 10:59

ne yaptılar spartaya bir söyleyin şurda ,domuz dorusuna siyaset fanatik olunmaz biraz düşünün

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AAAAA

AAAAA
20 Nisan 2015 Pazartesi 15:56

İNADINA AK AK AK OYUMUZ SANA FEDA OLSUN

4 Beğendim
71 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak hedef

ibrahim uluışık
20 Nisan 2015 Pazartesi 14:10

4 O DEDİKYA

5 Beğendim
65 Beğenmedim
 
Yanıtla

SUS !

IIII
20 Nisan 2015 Pazartesi 13:51

Birisi Ak Parti vekillerine Ispartaya gelmiyorlar demiş..Birincisi, Recep Özel neredeyse Ispartadan çıkmaz.İkincisi, Ak Parti vekilleri Isparta'da en çok duran vekillerdir.Üçüncüsü, acaba nevzat korkmaz ve ali haydar öner kaç defa Isparta'ya geldi? Kaçınız gördünüz? Kaç defa selam verdiler?Çenenizi kapatın ve 7 Hazirandaki yenilgiye hazırlanın !!!

7 Beğendim
70 Beğenmedim
 
Yanıtla

alkışlıyorum

denizci
20 Nisan 2015 Pazartesi 12:42

ülkeyi yaşanmaz hale getiren malum zihniyeti alkışlıyorum.

49 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kirli siyaset

Analizci
20 Nisan 2015 Pazartesi 12:20

Güzel kardeşim ne AK parti ne dava, insanoğlunun menfaati olmasın, babasını kardeşini bile satar. Bir anneler istisna. Siyaset dünyanın en kirli en iki yüzlü, en menfaatçi işidir. Buradaki insanların çoğunun, oğluna kızına kendisine iş makam mevki para mal mülk menfaat dışında bir amaçları yok.

37 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

açıköğretim sınavımı

niyazi
20 Nisan 2015 Pazartesi 11:40

bu konvoy sınav çıkışı konvoyumu?

42 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU

AK PARTİLİ
20 Nisan 2015 Pazartesi 11:05

Şu tabloyu görünce yemin ederim gurur duyuyorum. Allah onların yardımcısı olsun. Dava için bir araya gelenleri yüzleri ak olsun. Mekanları cennet olsun. Ama amaçları dava değil de günü kurtarmak, sırf iktidar partisi olduğu için gelenleri,dünya menfaatleri için gelenleri,makam mevki için orada olanları da Yüce Mevlam iki dünya da belalarını versin. Fetullah gülen gibi bedduacı oldum ama yalakaları görünce sinirlerim depreşiyor. Tövbe tövbe ya.

20 Beğendim
111 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEÇİM

denge32
20 Nisan 2015 Pazartesi 10:36

Seçimden seçime geliyorlar diyen arkadaş kesin Isparta'da oturmuyor. Laf olsun diye konuşuyor. Recep Bey Isparta'dan hiç çıkmıyor. Bilmeden konuşmayınız.

5 Beğendim
75 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakan duruşlu bayan aday

bayan ak aday
20 Nisan 2015 Pazartesi 09:15

ayşe hanım, sırf senin için bu seçim oyum ilk defa AKP ye. Allah yar ve yardımcın olsun

6 Beğendim
59 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zfere doğru

Kağan
20 Nisan 2015 Pazartesi 08:53

Zafer inananlarındır. Dünya müslümanlığının gürleyen ve dik duruş sergileyen Ak Parti dir ve kurucusu RTE dir. Her zaman arkanızdayız

3 Beğendim
63 Beğenmedim
 
Yanıtla

aras

Araslı
20 Nisan 2015 Pazartesi 02:05

Yüzümüz AK gönlümüz AK hep birlikte 7 haziran akşamı AK lambaları yakmaya hazırız Tüm ISPARTA hazırTüm TÜRKİYE hazır DURMAK YOK YOLA DEVAM

6 Beğendim
72 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOMBA32´ye

vatandas
20 Nisan 2015 Pazartesi 01:56

LÜTFEN YORUMLARIMIZI TARAFSIZ YAYIMLAYINIZ! O ARACLARIN HEPSI KONVOY DEGIL YOLCULAR BEKLEMEK ZORUNDA KALDIKLARINI IFADE EDIP HAKLARINI HARAM EDIYORLAR! GAZETELER BASIN VE YAYIN ORGANLARI TARAFSIZ VE SESSIZ COGUNLUGUN SESINI DUYURMAK VE ÜLKEDE ADALETIN VE DEMOKRASININ IDAMESI ICIN VARDIR! BUNLAR CÜNKÜ BIR GÜN HERKEZE LAZIMDIR!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok gerekliydi

haktan
19 Nisan 2015 Pazar 22:42

seçimden seçime gelip el sıkan insanlar oldukları için karşılama çok gerekliydi ... seçilsinler bir daha selem bile vermez bunlar o yüzden boşuna kendinizi yormayın..

62 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

eli boş

eli boş
19 Nisan 2015 Pazar 21:51

ne kadar eli boş varmış. Sanki bir matah yaptığınız. Dünyayı kurtardınız artık.

78 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

gören de

gören
19 Nisan 2015 Pazar 21:48

gören de Ispartaya trilyonluk yatırım yapmış başbakan zanneder.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla