visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 17:38

İŞTE BAKA'DA GÖZALTINA ALINANLARIN İSİMLERİ

İŞTE BAKA'DA GÖZALTINA ALINANLARIN İSİMLERİ
25 Temmuz 2016 Pazartesi 19:26

İŞTE BAKA'DA GÖZALTINA ALINANLARIN İSİMLERİ

15 Temmuz darbe girişiminin ardından başlatılan soruşturma kapsamında açığa alınan Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı (BAKA) Genel Sekreteri Mehmet Sırrı Özen de gözaltına alındı. Isparta Emniyet Müdürlüğü'nde ifadesi alınan Özen'in işlemlerinin sürdüğü belirtildi.

Ayrıca Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı’nda 6 personelin daha gözaltına alındığı öğrenildi.

İŞTE O 6 PERSONELİN İSİMLERİ

- ALİ GALİP BİLGİLİ

- ÖZER METİN

- LOKMAN PEHLİVAN

- BAYRAM ALTINTAŞ

- KAMİL DENİZ DEMİRBAŞ

- MUHAMMED MUHSİN VURAL

Defalarca Söyledim.

Tuğrul Çınar
26 Temmuz 2016 Salı 15:41

Daha önce defalarca söylemiştim. Şimdi milletin aklı başına geliyor. Ali Galip Bilgili isimli kişi daha önce FETÖ dershanelerinde öğretmenlik yapmış "büyük abi"lerden. bu kişiyi daha önceki FETÖ cü genel sekreter alıp yatırım uzmanı diye işe sokmuştu.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acaba

Muhtar
26 Temmuz 2016 Salı 13:42

Üstüste iki parelelci atanıyorsa, atayanlarıda sorgulamak lazım değilmi ?

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kurunun yanında

Vatandaş
25 Temmuz 2016 Pazartesi 21:58

Muhsinin bu işle alakası yoktur diğerlerini tanımam

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lütfen dikkatli olun

Kazım Kartal
25 Temmuz 2016 Pazartesi 21:00

Milli Eğitimde fetöcü olup elini kolunu sallayarak gezenler yanında olayla alakası olmadan görevden alınanlar var. Süreç sulandırmaya çalışılıyor. Lütfen kurunun yanında yaşı da yakıp vebale girmeyin.

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla