visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 17:38

İŞTE ALİ GALİP BİLGİLİ'NİN SAVUNMASI

İŞTE ALİ GALİP BİLGİLİ'NİN SAVUNMASI
02 Ocak 2017 Pazartesi 14:35

İŞTE ALİ GALİP BİLGİLİ'NİN SAVUNMASI

FETÖ/PDY’nin 15 Temmuz darbe girişiminin ardından yürütülen soruşturma kapsamında tutuklanan BAKA Genel Sekreteri Mehmet Sırrı Özen’inde aralarında bulunduğu 6 tutuklu ve 3 tutuksuz sanık iddianamenin kabul edilmesinin ardından bugün ilk kez hakim karşısına çıktı.

BAKA Isparta Yatırım Destek Ofisi Koordinatörü tutuklu sanık Ali Galip Bilgili ise, Örgütün sohbetlerine katıldığını ve 17/25 Aralık sürecinden sonra sohbetlere katılmayı bıraktığını söyledi. Bilgili, FETÖ/PDY üyeliğinden tutuklu bulunan iş adamlarıyla ilgili ise iş görüştüğünü kaydetti.

Bilgili, daha önce FETÖ/PDY örgütünün okullarında matematik öğretmeni olarak görev yapıp yapmadığına ilişkin soruya ise "Evet, yaptım" cevabı verdi.

 

Defalarca Söyledim.

Tugrul Cinar
11 Ocak 2017 Çarşamba 10:14

Daha önce de defalarca söylemiştim tekrar söyleyeceğim. Kalkınma Ajansı denilen kurumlara dershanelerdeki matematik öğretmenlerini aldılar, Yatırım Uzmanı diye yerleştirdiler. Zamanında havasından geçilmiyordu bu öğretmenden bozma yatırım uzmanlarının. Cezanız neyse çekersiniz inşallah.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla