visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE AK PARTİ'NİN TÜM ADAY ADAYLARI

İşte Ak Parti'nin Tüm Aday Adayları
21 Şubat 2015 Cumartesi 12:55

İşte Ak Parti'nin Tüm Aday Adayları

Adalet ve Kalkınma Partisi'nde 10 Şubat'ta başlayan milletvekilliği aday adaylığı başvuru süresi dün saat 17.00'da sona erdi.Isparta milletvekilliği aday listesine girebilmek için başvurular hem Ankara'yaparti genel merkezinde hem de Isparta İl Başkanlığı'nda kabul edildi. Erkekadaylardan başvuru için 5000+5000 TL bağış talep idilirken, bayan adaylardan2500+2500 TL alındı. AK Parti'de engellilerden ise adaylık başvurusu içinherhangi bir ücret talep edilmedi. Bu nedenle AK Parti'ye milletvekilliğiadaylığı için 4 engelli başvuruda bulundu.

 

AK Parti'de milletvekili aday adaylarının sınavı 28 Şubat tarihinden itibaren başlayacak. AK Parti Genel Merkezi, 4 kişilik adaylistesini oluşturmak için 28 Şubat-1 Mart arasında teşkilat temayülü yapacak.Bu süreçte parti teşkilatlarının görüşleri talep edilecek. Mart ayı içerisindede yoğun bir şekilde kamuoyu anketleri düzenlenecek. AK Parti'de adayadaylarının mülakatı ise 6 Mart'da Parti genel merkezinde gerçekleştirilecek.Tüm bu çalışmalardan sonra aday belirleme çalışmaları 23 Mart-7 Nisan tarihleriarasında Başbakan ve AK Parti Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu başkanlığındakiheyet tarafından gerçekleştirilecek. Aday listesi 7 Nisan'da belli olacak.

 

İşte AK Parti'nin aday adayları

 

Mevcut Milletvekilleri

-Süreyya Sadi Bilgiç

-Recep Özel

 

Eski Milletvekilleri

-Mehmet Emin Murat Bilgiç

-Haydar Kemal Kurt

-Mehmet Said Dilek

 

Bayan adaylar

-Radyoloji Uzmanı Dr. Elif Adanır

-Psikolog Şule Tola

-Eski Kadın Kolları Başkanı Gülsüm Tunçbilek

-Dr. Pınar Taner Topsakal

- Müjgan Cingöz

-Yrd. Doç. Dr.Rezan Demiralay

-Hacer Boyacı

-Zeynep Şibara

- AYŞE USTA

 

Engelli adaylar

-Hatice Doğutaş

-Gürkan Akgün

-Çağlar Özyiğit

-İbrahim Arısı

Bay adaylar

-Tekin Bayram

-Mehmet Aybatılı

-Tahir Alan

-İsmail Özdemir

-Emin Korkmaz

-Suat Kolukırık

-Hidayet Şenol

-Celalettin Gültekin

-Uğur Büyükçulcu

-İsmail Uz

-Mustafa Serkan Demirekin

-Adem Öcal

-Mehmet Akın

-Murat Çağrı Yıldız

(Merhum Milletvekili Halil Yıldız'ın oğlu)

-Serkan Çakallıoğlu

-Ahmet Kaya Bağ

-İshak Akın

- Mahmut Bilgç

-Nuri Koç

Tek dil bilen ve vizyonu aday Müjgan CİNGÖZ 'dür!

ANM.32
29 Mart 2015 Pazar 22:44

Mecliste kadın aday olarak ilk 2 sırada olması gereken Müjgan Cingöz dür.Kendisi uluslar arası tecrübeye sahip tek aday olup dil bilir ve akademisyendir.Ticaret odası yönetim kurulunda ve Türkiye Çevirmenler Federasyonunuda asbaşkandır.Onun bunun önünde dil bilmediği için eğilip bükülen insanların Ispartayı temsil etmesi ve Ispartanın dünyüyü açılması ancak dil bilen Müjgan hanım gibiler ile olur.Gerisi gün gün dolaşan berşey üretmeyen ev hanımlarıdır!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olmaz Bu İş

Hakan Vardar
11 Mart 2015 Çarşamba 00:20

Hepsi de sarayı korumakla mükellef kurşun asker olacağı için kalifiye olmalarının bir önemi yok.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak parti adayları

Demirtaş Vekil
02 Mart 2015 Pazartesi 14:21

Bürokrasi siyaset ve ticaret üç ayaklı bir sacak gibidir.Biri olmazsa diğerinin başarısı az olur.Üçünün de uzerinde bulunduğu aday bence Tekin Bayram Tahir Alan ve Celalettin Gültekin .Sıralamayı nasıl yaparlar bilemem ama üçü de listede olsun Ipartada seçim 3.1 Ak partinin olur.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSMAİL ÖZDEMİR

PROFESYONEL ÇALIŞIMIŞ
02 Mart 2015 Pazartesi 10:09

İÇLERİNDE PROFEYONEL OLARAK İSMAİL ÖZDEMİR İN ÇALIŞMALARINI GÖRÜYORUM. İÇ İŞLERİ BAKANLIĞI MÜFETTİŞİ OLDUĞU İÇİN SANIRIM BELEDİYE BAŞKANLARI İLE TANIŞIKLIĞI VAR. ÖNCEKİ SEÇİMDE YANILMIYORSAM 2. SIRADA TEMAYÜL YOKLAMASINDA BAŞARILI OLMUŞTU. KOLTUĞU DOLDURAN BROKRAT KİMLİĞİ VAR. GELECEKTE ÜMİTLİYİM Kİ SEÇİM SONRASI DAHA DA ETKİN BİR GÖREVE GELECEKTİR.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zalım olmasın

Korkmaz ŞIMŞEK
01 Mart 2015 Pazar 21:33

SEVGILI BAŞKANIM OSMAN ZEBUN; TEKIN BAYRAM SON BELEDIYE BAŞKANLIĞI SEÇIMLERINE KADAR AKP DÜŞMANLIĞI YAPIYOR AKP LI VATANDAŞLARIN IŞLERINI AYLARCA BEKLETIYOR, SEKTI OĞLU DAHIL PEKÇOK ÖĞRETMENI VE MEMURU SURGUN ETTIRIYOR.AKP BELEDIYE BAŞKAN ODAYI YAPIYOR. SEÇMENIN NEFRETIVE TEPKI OYLARIYLA AKP KAYBETTI. YALVAÇ KAYBTTI.BU DEFA DA AKP MILLETVEKILI ADAY ADAYI.HAKKIN HASSASIYETINI GÖRMEZDEN GELMEYIN.HALK YAKANIZA YAPIŞIR. SIZDEN HESAP SORAR.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dr. Pınar taner Topsakal

ak parti seçmeni
27 Şubat 2015 Cuma 11:09

Tanıdığım en dürüst ve alçak gönüllü insanlardan birisidir. Kibir ve üstütnlük duygusu olmayan insandır.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vefakar ve düzgün kişilikli

ak parti seçmeni
27 Şubat 2015 Cuma 10:57

gerek kişiliği gerek mesleki donanımıyla tam anlamıyla milletvekili olmaya değer birisidir. Halkın sorunlarıyla ilgilenip halka sırtını dönen ve unutan bir vekil olmayacağına eminim. Allah nasip etsin inşallah

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak parti adayları

ıspartalı
26 Şubat 2015 Perşembe 21:05

ben ak parti kurulduğu günden bu yana ak parti sevdalısı olarak recep özel ve sadi bilgiç olmasında isterse saygı duyduğum bir çoban hemşerim aday olsun desteklerim.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Murat Sipahioğlu
26 Şubat 2015 Perşembe 13:37

Isparta Barlalı, bizim evladımız kardeşimiz, her hemşehrimizin derdine yıllarca kendi derdi gibi koşturmuş ve koşturan Abimiz, hepimizin çoluğuna çocuğuna faydası dokunmuş; MEHMET AKIN inşallah kendisini meclis çatısı altında da görürüz...kesinlikle MEHMET AKIN diyorum...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ismail özdemir

rize
24 Şubat 2015 Salı 10:31

İsmail ÖZDEMİR'in Isparta için çok yararlı olacağını düşünüyorum.Kişiliğiyle ve siyasi kimliğiyle hemşehrilerine güzel bir konum kazandıracaktır.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Uz

Salim
24 Şubat 2015 Salı 01:01

Ismail uz doğru seçim olacaktır

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARALEL YAPIYA MEYDAN MI OKUYACAK

XXX
24 Şubat 2015 Salı 00:49

SİZİN PARALEL YAPIYA MEYDAN OKUYACAK DEDİĞİNİZ ELİF ADANIRIN KOCASI BİR NUMARALI PARALELCİDİR...

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

UNUTMAYINIZ...

VATANDAŞ
24 Şubat 2015 Salı 00:47

ADAY ADAYLARI İÇİNDEKİ PARALELCİLERİ VE YEREL SEÇİMLERDE AK PARTİDEN ADAY GÖSTERİLMEYİNCE BAŞKA PARTİLERE ÇALIŞANLARI UNUTMAYINIZ...

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bence;

Hasan
24 Şubat 2015 Salı 00:21

1-Süreyya Sadi Bilgiç2-ismail uz3-pınar topsalar4-ismail özdemir

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Süleyman KAYAN

Mustafa
23 Şubat 2015 Pazartesi 18:32

Süleyman KAYAN müdürüm de aday olmuş, hayırlı olsun, genç, başarılı ve idealist bir aday olarak Isparta'ya unutulmaz hizmetler yapacağından eminim Allah'ın izni ile.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

halkın adamı

ıspartalı
23 Şubat 2015 Pazartesi 14:31

suat kolukırık halkın içinden hiç çıkmadı.artık meclise gitmeli.

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZORLU SEÇİM

AHMET KAYNAK
22 Şubat 2015 Pazar 22:20

Isparta milletvekili adayayımız tabi'ki sayın avukat TAHİR ALAN başkanımızdır... bu zorlu görevde saygın ve dürüstlüğünle bu zorlu görevi başaracagına bütün kalbimle inanıyor ve bütün yüregimle ve desteklerimizle sizin'le bu zorlu görevde sizinleyiz başarılar.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyaset

siyaset
22 Şubat 2015 Pazar 22:07

Ankarayı bilen, bürokrasiyi bilen ismail özdemir geçen sene seçmen istedi Ankara seçmesi Ankara seçmene kulak ver İSMAİL ÖZDEMİR

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HDF 400

KYBLI
22 Şubat 2015 Pazar 14:48

BU PARALEL YAPIYA MEYDAN OKUYACAK ÜÇ TANE YİĞİT ISPARTAYI ŞAHA KALDIRIR1- SAİD DİLEK2- DR ELİF ADANIR3- SUAT KOLUKIRIKALLAH ÜÇÜNÜN DE YAR VE YARDIMCISI OLSUN BUGÜNE KADAR PARALEL ÖRGÜT MİLİTANLARINA KOL KANAT GEREN SİYASİLEREDE BU SÖZ KULAKLARINA KÜPE OLSUN YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE YA ALLAH BİSMİLLAH GELECEĞİMİZ VE ÜLKEMİZİN BEKASI İÇİN

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

hdf 400

kyblı
22 Şubat 2015 Pazar 14:42

YA ARKADAŞLAR PARALEL ADAY ADAYLARINI TEK TEK AÇIKLATMAYIN ADAMA BU ŞULE TOLA GECE BEDDUA SEANSLARININ VAZGEÇİLMEZ ELAMANI DEĞİLMİY Dİ YOKSA BİZİM GÖZLERİMİZ Mİ YANLIŞ GÖRDÜ YOKSA ALLAH AŞKINA CUMHURBAŞKANIMIN HABERİMİ OLMALI İLLAKİ YEREL YÖNETİM BU DURUMU BİLMİYOR MU DA AK PARTİNİN BÖĞRÜNE YENİDEN ZEHİRLİ BİR HANÇER DAHA VURDURUYORSUNUZ

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam destek

32 genclik
22 Şubat 2015 Pazar 10:26

Taabiki tahir alan, yanindayiz sengetli

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

recep özellll

Berrin
22 Şubat 2015 Pazar 02:12

recep özel der tek gecerım onun kadar ısp ya faydası dokunanve ısp ya en cok gelen köy kent adım adım gezen adam gıbı adam kesinlikle 1 ci sıra olmalı ..burnun olarak byn adayların Hiçbirini de onaylamıyorum belki sayın adanır olabılır

2 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSMAİL ÖZDEMİR

Ali Gök
22 Şubat 2015 Pazar 01:34

ANKARA DA YAŞAMIŞ BUROKRASİNİN İÇİNDEN GELEN ADAY İSMAİL ÖZDEMİR İN ISPARTA İÇİN YAPACAKLARININ ÇOK FAZLA OLACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ısparta için

yalvaçlı
22 Şubat 2015 Pazar 00:07

Tekin BAYRAM Isparta'ya hizmet için geleceğine inanıyorum inşallah birinci sırada olur.

1 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla