visitor analyticsvisitor analytics

İŞTE AK PARTİ'NİN MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYLARI

İŞTE AK PARTİ'NİN MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYLARI
05 Eylül 2015 Cumartesi 12:51

Seçime Doğru. İşte AK Parti’ye başvuran Milletvekili aday adayları. AK Parti’de, 1 Kasım’da yapılacak olan erken seçim için Milletvekili Aday Adaylığı süreci dün resmen sona erdi.

Bu doğrultuda hem AK Parti İl Başkanlığına hem de Genel Merkeze toplam 19 kişi Milletvekili aday adaylığı için müracaatta bulundu.

İşte o tam liste...

Süreyya Sadi Bilgiç

Recep Özel

İsmail Özdemir

Ayşe Usta

Haydar Kemal Kurt

Türker Aygündüz

Ahmet Çakır

Emin Korkmaz

Gülsüm Tunçbilek

Hacer Boyacı

Hatice Doğutaş

Müjgan Cingöz

Rezan Demiralay

Zübeyde Şıbara

Ali Osman Altunbaşak

Yunus Balcı 

Mehmet AKdeniz

Mustafa Akın

Mustafa Serkan Demirekin

Naci İnanıcı

Orhan İnce

HALKINI AZARLAMAYAN ADAM

ISPARTALILAR
07 Eylül 2015 Pazartesi 09:45

Mahmut BİLGİÇ

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bitik

ismi noname
06 Eylül 2015 Pazar 17:53

Bir numara olmazzzzzz

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adaylar

akpli
06 Eylül 2015 Pazar 17:41

Taze kan lazim. Bunlardan bazilari makam icin aday olanlat. Din kul ah bil ogretmeni ozellikle. Rabbim hayirlisini versin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

1. SIRA AHMET ÇAKIR

Istiyoruz artık
06 Eylül 2015 Pazar 14:33

Artık sıralamalarda hep 1. Ve 2. Sırada Süreyya bilgiç ve recep özeli görmek istemiyoruz. Yeni isimlere yer verilsin artık İLAHİYATÇI ARKADASİMİZ İŞ ADAMI HALKIN İÇİNDEN OLAN AHMET ÇAKIRI GÖRMEK ISTIYORUZ İLK SIRALARDA.ARKANDAYIZ AHMET ÇAKIR.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahmet Çakır

Karamurat
06 Eylül 2015 Pazar 11:09

aday Ada'yı Ahmet Çakır her yönüyle Isparta'nın vekilliğini , hak edebilecek bir hemşerimiz. Ayrıca ilahiyatçı bir aday. Eski vekiller ve il yönetimi Isparta'nın geleceği için yeni adaylara yer versin. Inşallah Ahmet kardeşimiz aday olur.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHMET ÇAKIR

İmamhatipliler
06 Eylül 2015 Pazar 11:08

Isparta İMAMHATİPLİLER AHMET ÇAKIRI DESTEKLEYİN. Saygılar.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet ÇAKIR

EĞİRDİR ARKANDA
06 Eylül 2015 Pazar 10:55

DOGANHİSAR İMAMHATİP LİSESİNDEN MİLLET VEKİLİ ADAYIMIZ İŞ ADAMI AHMET ÇAKIRA SEVGİLER, SAYGILAR VE BAŞARILAR DİLERİZ EĞİRDİR ARKANIZDA...

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet ÇAKIR

İSTİYORUZ
06 Eylül 2015 Pazar 00:34

Milletvekili adayları ıcınde tek İLAHİYATÇI ADAY ADAYI AHMET ÇAKIRDIR ONUN LİSTEYE GİRMESİNİ CANI GÖNÜLDEN İSTİYORUZ.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ismailbey ayse hanim aliosmanbey

olmaz olmaz
05 Eylül 2015 Cumartesi 20:08

Sayinn akparti kimi korsaniz koyun ispartada 2 garanti 3 ve 4 olmasi icin diger ismi size biraktim lutfen memurla mesgul olan kisir hesaplarla uyanan vekiller gitsin gök yuzu mevcut vekiller kadar gurlemiyo 2aydir gurleye gurleye ispartanin tum sorunlari cozuldu bizde guluyoz ey vekiller 13 sene dilekolay su3 aykadar gurleseniz isparta ihya okurdu be ama ne rde ovadan olmaasin nerden olirsa olsun

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kazma-kürek

ıspartalı
05 Eylül 2015 Cumartesi 18:22

Recep Özel birinci sırada olsun bizler kazma kürekle SAV'da bekliyoruz.O arkadan gelmesin diye

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk caresoz

Isımsız
05 Eylül 2015 Cumartesi 16:32

Eski vekiller iş görmüyor. Isparta TÜRKİYE nin en geri illeri arasına girmeye aday. Hep kendilerine calısıyorlar halkı ıcıne girmiyorlar.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eski vekıllere duyrulur

İsimsiz
05 Eylül 2015 Cumartesi 16:24

Eski vekiller ve teşkilatı halkin ıcıne ınmıyor halktan kopuk hep kendilerine ve cevre lerine calısıyor. 1 kasım secımlerınde oy vermicez.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mert

mert
05 Eylül 2015 Cumartesi 15:28

çok zayıf bir liste.yazık.....

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim aday olursa olsun

Ali
05 Eylül 2015 Cumartesi 13:55

Ispartadan kim aday olursa olsun iki vekil garanti.7 Haziran daki sıralamanın tersi olursa 3 vekili zorlayabilir.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSİMLERE DİKKATLİ BAKIN.

MÜBAREK İNSAN
05 Eylül 2015 Cumartesi 13:28

Abilerim, ablalarım. İsimleri tek tek bi bakın. Yalnız dikkatli bakın. Baktınız mı? Baktıysanız 3 sorum olacak.BİRRRRRR: Velevki Ak Parti iktidarda değil bu isimlerden kaç tanesi aday olurdu. İKİİİİİİ: Bir duyuru olsa. Filanca kişiyi sevenler kaymakkapıya gelsin dense en fazla kimlerin yanına gelen olur. (Yalakalar hariç)ÜÇÇÇÇÇÇÇ: Bu arkadaşların kaç tanesi Ak Parti kuruluşunda vardı. Diyeceğim şu arkadaşlar. Partimiz rotasından çıkmak üzere. Bu davayı sevenler sessiz kalmasın. Küsmesi

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ak parti kimlere kaldı:)

sercan t
05 Eylül 2015 Cumartesi 13:12

mevcut vekiller dışında bu aday adaylarından hiçbir cacık olmaz...ne için aday olduklarını bile çoğu bilmiyor...

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
05 Eylül 2015 Cumartesi 13:05

İnşallah vatanın her noktasında milletin iradesinin 3 ün 1 ini alırsınız. Bu abdesle iyi yezit namazı kılarsınız.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla