visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA’YA VEFA BORCUMU ÖDEMEK İSTİYORUM

Isparta’ya vefa borcumu ödemek istiyorum
26 Şubat 2015 Perşembe 17:51

AK Parti’den 23. dönem Isparta milletvekili olan Sait Dilek, 7 Haziran’da yapılacak seçimler için tekrar milletvekili aday adayı oldu.

Milletvekilliği döneminde Isparta halkının kendisine çok destek olduğu için tekrardan AK Parti’den Aday Adayı olan, 23. Dönem milletvekili Sait Dilek “Ispartalıya vefa borcumu aday adayı olarak çıkınca yerine getirmiş gibi görüyorum. Isparta bana çok destek verdi ve çok sahip çıktı. Bende tekrar milletvekili aday adayı olarak bakın hizmetinizdeyim demek için buradaydım” dedi.

2007-2011 yılları arasında çok güzel bir dönem geçirdiğini belirten, AK Parti 23. dönem Isparta Milletvekili Sait Dilek, “Isparta’ya hizmet etme şerefine nail oldum. Isparta gibi bir şehre hizmet ettiğim için sürekli şükür ediyorum. Çok güzel bir hizmet dönemi geçirdik. Bizden sonraki arkadaşlar bayrağı alıp devam ettiler” dedi.

AK Parti, Türkiye’nin ileriye gitmesini sağlayan bir lokomotif görevi gördüğünü ifade eden Dilek “Bu lokomotif hiçbir zaman durmayacak. 2015 yılı ile Türkiye yeni bir döneme giriyor. Yeni Türkiye’de var olduğumuzu göstermek için buradayız. Isparta’ya hizmet etmek için aday adayı oldum. Isparta’ya layık olacak bir hizmet getirmek için buradayım. Eğer partimiz tekrar bu konuda hizmet verirse, bizler 24 saat emrinde olacağız. Milletvekili olamazsam bir nefer olarak Isparta’nın hizmetinde olacağım. Bu dönemde biz de partimizin bir üyesi olarak varız demek için yola çıktık. Genel merkezimiz bu konuda çok titiz davranacaktır. Aday Adaylarının hepsine başarılar diliyorum. Kim daha çok hak ediyorsa o aday adayının milletvekili olmasını dilerim. Genel merkezimizin en doğru kararı alacağından eminim. Alınacak kararda hep birlikte partimizin hizmetinde olacağız” dedi. 

BLA BLA. BLA

Umut
27 Şubat 2015 Cuma 23:19

Sayın vekilim bunlara sadece:YAV HE HE deyip geçin !Ne bilir bunlar sizin Ankara'daki değerinizi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

En çok hizmet eden vekil

Bolat
27 Şubat 2015 Cuma 17:46

Tuttuğunu koparır. Şu ana kadar ilimize en çok hizmet eden vekil. Hemşerileri gördük işte. Boş laftan kavga döğüşten başka icraat yok. Isparta ya bir Bakan lazım artık

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dolar $

MAHMUT AKSU
27 Şubat 2015 Cuma 13:52

Merkez Bankası başkanı sayın Başcı bugün saat 18.00 gibi istifa eder, dolar pazartesi 2,70 leri görür biz hala bit pazarında arayalım. şu gençlerin, yenilerin önü ne zaman açılacak. koltuğa yapışan bir türlü kalkmıyor. olan emek çekip yıllarca koşturan hanımefendilere oluyor. bir gün onlarda oyalandıklarını anlayacaklar.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

s.boyacı

meyvalı agaç
27 Şubat 2015 Cuma 11:40

biz nezaman adam olacagız arkadaşlar sayın vekilıin yaptıklarını sayarsam yaaaa diye bir ses cıkar sayın vewkil gercekten ıspatra mız icin yaptıgı o kadar hizmet vardır ki burada anlatmaya gerek yok bilen bilir. sayın vekilim hayırlı ve ugurlu olsun.ısparta lıdan daha fazla siz ıspartalısınız

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

helallll

adam gibi adam
27 Şubat 2015 Cuma 10:13

tum adaylarımızın maddi acıdan gucu yerınde. ıspartalıya kım ıs ımkanı saglıyorsa aday o olsun.yatırım kım yapıyorsa ankara onu gostersın. ıspartada ıssızlık var. yatırım kımsa yapmıyor. ısparta sadece cıfcılerden olusmuyor. parası olan apart acıyor. sanayı lazım.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

muhtar

ıspartalı
27 Şubat 2015 Cuma 10:07

Hayırlı olsun sayın vekilim. ben eski muhtar olarak nezaman sizleri arasam ulasılır olmussunuzdur.cok yardımlarınız oldu. Allah razı olsun.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHA

AL
27 Şubat 2015 Cuma 00:26

Vekil olduğun dönem de çok şeyler yaptınya yarım kalan hizmetlerini tamamlarsın artık.AKP Ispartadan bir tek millet vekili oda M.Emin BİLGİÇ tir.Hiç olmaz ise çiftçinin sorunları ile ilgileniyordu.Geriye kalanınız bence boş.Yaptıysanız bir şey basınla paylaşında bilelim.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

???

kıl adam
26 Şubat 2015 Perşembe 23:26

sait dilek ve saz arkadaşı serkan ç olsun

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vefalı dost

Zeki çevik
26 Şubat 2015 Perşembe 21:51

Sen çekemeyenlere bakma vekilim Köylere Yaptığın yardımları bilen biri olarak seni tebrik ediyorum...Ispartalı olan vekiller ne yaptı da biz seni eleştirelim ..

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müsadenizle...

Sedat
26 Şubat 2015 Perşembe 21:42

Sn. DİLEK Ispartalıya olan vefa borcunuzu , birazda Ispartalı genç arkadaşlarımıza ve yeni simalara şans ve destek vererek de ödeyebilirsiniz. Heralde bu bayrak sürekli üç beş isim içerisinde dönüp dolaşmayacaktır. Bu bayrağı sizlerden devralıp daha da ileriye ****ürebilecek arkadaşlarımız mevcut.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla