visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA’YA 2400 KİŞİLİK EK İSTİHDAM MÜJDESİ

ISPARTA’YA 2400 KİŞİLİK EK İSTİHDAM MÜJDESİ
07 Ekim 2015 Çarşamba 14:41

ISPARTA’YA 2400 KİŞİLİK EK İSTİHDAM MÜJDESİ

 

Isparta Çalışma ve İş Kurumu İl müdürlüğüne yapılan talebin yoğun olması nedeniyle, Ak Parti Isparta Milletvekili ve TBMM Plan Bütçe Komisyonu Başkan Vekili Süreyya Sadi Bilgiç’in Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ahmet Erdem ile yaptığı görüşmesi neticesinde Isparta’da kamu kurum ve  kuruluşlarında (TYP) Toplum Yararına Proje kapsamında 1000 kişilik ek istidam Isparta’ya sağlandığı müjdesi geldi.

 

Hükümetin gelir ve istihdam artırıcı projeleri kapsamında satın alma gücü düşük olan vatandaşlarımız için (TYP) Toplum Yararına Proje kapsamında Isparta’da ekim ayı içerisinde 1400 kişi il merkezi ve ilçelerde kamu kurumlarında istidam edilmeye başladı.

Bunun yanında yine (TYP) Toplum Yararına Proje kapsamında Isparta Orman Bölge Müdürlüğü bünyesinde çalıştırılan 1400 kişinin 30 Eylül’de sona eren  çalışma süresi ise, yaklaşan ağaç dikme sezonu dolayısı ile, Ak Parti Isparta Milletvekili ve TBMM Plan Bütçe Komisyonu Başkan Vekili Süreyya Sadi Bilgiç’in Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Ahmet Erdem ile yaptığı görüşme neticesinde  bu projenin de  uzatılması sağlandı.

işsizlik

zeynep ceylan
03 Ocak 2016 Pazar 21:13

ben ıspatada yaşıyorum ben iş kur tarafından açılan toplum yararına projsinde çalıştım ama ben yine aynı yerde çalışmak istiyorum ama ben baş vurdugumda bana siz vekilimde referas yada sizin öncü olmanızı istiyolar rica ederim bana yardım edermisinizbana yardıcı olusanız size teşekür ederim telefon numarası 05385573999 iyi akşamlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dinamit

normaal
10 Ekim 2015 Cumartesi 22:08

evet okullara alınacak kişiler bu sefer tam torpil yaptırdı.olup olacağı 9 ay çalışacaklar.okullarda tuvalet temizleyecek pas pas yapacak.ama mülakatta bu insanlara sorulan soruya bak sen."dinamiti kim icat etti."söylenecek söz çook ceremeye verecek para yok demişler.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akpartiyi teskilatlar bitirecek

Abdullah Kızılay
08 Ekim 2015 Perşembe 19:40

İşkur adı altinda parti teskilatlarinin yoneticilerinin belirledigi kisiler giriyor işe asıl Akpartiyi ayakta tutan sessiz kendi halinde yasayan oy zamaninda oyunu akp ye verenler dahi yonetimlerde adam bulamadiklari icin ihtiyacı oldugu halde faydalanamiyor. D

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

işkur iş istihdamı

gönenden
08 Ekim 2015 Perşembe 16:57

işkur sadece akpli olanlaramı iş olanağı sağlıyor bu soruyu hem vekile hemde gönen belediye başkanına soruyorum

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

4senedir çıkmadı iş işkurdan torpilsiz

Özyalvaçlı
08 Ekim 2015 Perşembe 14:28

Akp kadın kollarına üyyeyim çıkarmı diye oda yok sayın vekil torpil için kimin elini eteğini öpmek lazım hayatta yalakalığı sevmem karakterim değil iş gözümle şahit oldum ziraat bankasındaki çalışan kişinin karısını torpille okula verdiler o okulu beğenöedi yan okula verdiler ordan ev uzak diye aldılar evinin yanıdakine bu dünyada hakkımı yiyenler iki cihanda elim yakanızda torpille her kimse işkuru vekili müdürü öğretmeni hakkım haram olsun kim yaptıysa sebeb olduysa Allah sizden fazlasıyla çık

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

iki kuşak siyaset esnafı adam

Eski Akpartili / Keçiborlu
08 Ekim 2015 Perşembe 13:07

Seçim arefesinde ya beyefendi nehir olmayan yere, köprü yapmaya söz verir artık !!!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler

vatandaş@
08 Ekim 2015 Perşembe 10:30

yahu iş tamamda torpil için kime gitmemiz lazım onuda söleyin bizde sebeblenelim

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

işçi

karaosman
08 Ekim 2015 Perşembe 08:28

sayın vekilim mülakatla değilde noter huzurunda çekilişleri yapılsın.malüm tanıdığı olanların şansı daha yüksek.zaten müracaat edenlerin yüzde 70 gariban.hem sizin kafanız rahat olur hemde adaletli ve haklı elemeler olur.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Derler

Armut dibine düşer
07 Ekim 2015 Çarşamba 18:16

Hani bir deyim var ya; Armut dibine düşer. Rahmetli koca reis Sadettin Beyin oglu Süreyya bey, onun için bu hizmetler normal. Asıl hizmetler İnşallah BAKAN olunca göreceğiz.Bağırdaktan siyasetçi. Allah vergisi herkes yapamaz. Yolun açık olsun Koca Reisin oğlu.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

yyyyyyyyy
07 Ekim 2015 Çarşamba 16:06

biz 3-6-69 aylık iş istemiyoruz. Dimi iş istiyoruz. Bizleri çocuk görmeyin artık.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

TAMAM DA BU ASGARİ ÜCRET NE OLACAK?

MAHMUT AKSU
07 Ekim 2015 Çarşamba 15:12

Kim yalan söylüyor çıksın ortaya. Sadi bey seçim beyannamenizde asgari ücreti 1300.-tl ve emekliye de maaş artışı sözü veriyorsunuz. hodri meydan. bu iki iş için seçimi beklemeye gerek yok. senin cesur bir hareketinle meclise sunacağın önerge ile bu artışlar seçim olmadan da yapılabilir. bakalım akp liler bu asgari ücret konusunda ne kadar gerçekçiler. hadi sadi bey verin şu öner****i mecliste hangi parti kabul etmiyor görelim yok biz seçimden sonra söz veriyoruz diyorsanız onum adına ne denir?

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla