visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA’NIN MHP'YE İHTİYACI VARDIR

ISPARTA’NIN MHP'YE İHTİYACI VARDIR
13 Mart 2015 Cuma 17:57

ISPARTA’NIN MHP'YE İHTİYACI VARDIR

Milliyetçi Hareket Partisi Milletvekili aday adayı Mehmet Ali Tombul, önceki gün adaylık başvurusunu Genel Merkeze yaptı. MHP'den aday adayı olan Tombul, 7 Haziran seçimlerine ilişkin olarak açıklama yapan Tombul," MHP bu gün sarsılmaz idealleri ve ülküsü olan, hem milletin değer ve tecrübeleri ile barışık hem de çağdaş demokrasiyi üstün kılan yönü ile ülkemizdeki her kesimin kendinden bir şeyler bulabileceği milletin ortak paydasıdır. İçinde yaşadığımız süreç göstermiştir ki milletimizin bekası noktasında MHP kadrolarına hiç olmadığı kadar ihtiyaç vardır." şeklinde konuştu.


Tebrikler

Ispartalı
16 Mart 2015 Pazartesi 10:01

Allah yar ve yardımcın olsun. Her türlü yanındayız.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Isparta
15 Mart 2015 Pazar 04:08

Hayırlı olsun.Allah yardımcın olsun inşallah.Artık güzel hatayımızda yeni yüzler görmek istiyoruz kendi mevfaatleri yerine Ülkesi için çalışan hakkıyla hizmet edecek bir vekil istiyoruz.Ülkemizin sorunlarını bilen ve çözüm için çaba göstereceğine inandığımız değerli kişilere yani MEHMET ALİ TOMBULLARA ihtiyaçımız var.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla