visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA’NIN EN İŞLEK 3 CADDESİNDE OTOPARK YASAĞI BAŞLIYOR

Isparta’nın en işlek 3 caddesinde otopark yasağı başlıyor
08 Ekim 2016 Cumartesi 21:12

Isparta’nın en işlek 3 caddesinde otopark yasağı başlıyor

Isparta Belediyesi’nin otopark hamlesinin ardından Mimar Sinan, Cumhuriyet ve eski özel idare binasının bulunduğu 119’uncu caddenin trafiğe kapatılmasıyla ilgili ilk somut adım atıldı. Bu doğrultuda belediye otopark yasağının başlatılması için İl Trafik Komisyonuna başvurusunu yaptı.



ALT GEÇİT

ISPARTALI
10 Ekim 2016 Pazartesi 09:37

Sayın belediye başkanı Ispartaya bir alt geçit yapta görelim bakalım öyle asfalt dökmeyle bu işler çözülmüyor,önceki belediye başkanı bir defa geldi bir alt geçit yaptı sen üç dönem geldin birer tane yapsaydın üç tane alt geçit yapmış olurdun yapılanı eleştireceğine yapamadığın için üzülmen gerek lafla gemi yürümüyor kaptan

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

lpg

hakan
09 Ekim 2016 Pazar 21:55

lpg ye çozum yok.. cmts gunu otoparklar beni almadi, arasokaklarda yer aradim.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

araba kullanma

park
09 Ekim 2016 Pazar 21:02

daha kapalı otoparka araba park etmesini bilmeyen insanlar var iki arabanın gireceği yere çizgiyi ortalayarak ve araçların geçiş yoluna park edenler var bu insanlar nasıl ehliyet almışlar plakaları ve fotoları mevcut resim ekleme olsaydı da görseniz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asfaltci belediye

Mk
09 Ekim 2016 Pazar 14:14

Ya Allah rızası için şu çünür mah nin yollarına bir bakın bu insanlar bu toz yaşamak zorunda mı bu nasıl belediyecilik içimden artık Allahım bu baskainada biz gibi böyle tozlu bozuk yollarda yasat Duaları geçiyor.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Furkan lpg yazan yorumcu

Lpg
09 Ekim 2016 Pazar 13:33

Öncelikle ITKM'nin açık otoparkı yok.çevresinde otopark yasaklı.4 katlı otopark bitsin o zaman park yasağı başlasın.belediyenin otoparkında ayrıca 250 araç ancak sığıyor.kalıcı trafik çözümleri olmalı mesaja belediye binası geniş caddelere taşınmalı bankalar bu caddelerde çıkarılmalı.belediye otobüsleri bu caddelerden geçmemeli aşağı raraflarda

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Furkan lpg

LPG
09 Ekim 2016 Pazar 11:04

Furkan kardeşim ve diger LPG li araç sahipleri.LPG li araçlarınızı belediye otoparkı açık bölümüne bırakın .Üstü açık hemde DÖRT katlı açık otoparkında temeli atıldı .Ayrıca ITKM açık otopark bölümleride LPG li araç sahipleinin hizmetinde .Oldu mu cnm haydi otoparklara.Bld Bşn nım Günaydın hizmete devam saygılar....

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lpg

Baki yeşil
09 Ekim 2016 Pazar 10:45

Lpg liler için açık otoparklar var. Bu otopark mafyasına yaradı. Boş tarlalar otopark yapıldı. Ankarada gökçek tam bir ayda müthiş altüst geçitler kavşaklar bitiriyor ısp.500 metrelik caddeler üçüde alt üst trafik akışı olabilecek caddeler hiçbir faaliyet yok. Yada merkezdeki köhneleşmiş yapılanma temizlenip açılması caddeler genişlemesi lazım,kentsel dönüşüm diye birşey var,

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biktik artik senden

Ispartali
09 Ekim 2016 Pazar 10:08

Sen önce çünürü tozdan kurtar. Utanmadan sunu yaptik bunu yaptik diyorsun.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başkan bey

Ali Bilir
09 Ekim 2016 Pazar 09:25

Başkan bey tamam otopark yapıyorsunuz güzel, Isparta da lpg kullanan kaç araç var bunu hesaba kattiniz mı?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Esra sabahtan akşama kadar Arabayı park etmesin

esnaf
09 Ekim 2016 Pazar 08:39

Sabahtan akşama kadar esnaf koymazsa yeter vatandaş 10 dakikalığına park etsin Yeter ki esnafı alın caddeden

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

atma

boş laf
09 Ekim 2016 Pazar 07:25

başkan sen önce kaldırım terörü yapan esnafa bak adam yola sandelye kasa v.b malzeme koyuyor.sonra araba gelecek mal inecek diye işgal ediyor.otobüs durakları park yeri olmuş.esnaf kabadayı olmuş.eski metro dersanesi karşısına adam dükkanının önüne duba çakmış.zabıta dayı olmuş.pazar yerlerine seyyar satıcıdan dolayı ordatan geçilmiyor.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lpg

Sim
09 Ekim 2016 Pazar 03:20

Otoparklar hepsi kapalı lpg li araçlar nereye park edecek bence benzinli araçla lpg li araç arasında fark yok ikiside patlar acil çözüm araçların yüzde yetmişi lpgli olduğunu unutmayalım

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Lpg

Lpg
09 Ekim 2016 Pazar 00:38

Lpg li araclar ne olacak

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cümle yanlışlığı..

Vatandaş Rıza..
08 Ekim 2016 Cumartesi 22:18

Belirtilen 3 caddeyi trafiğe kapatma yok....Sadece park yasağı getirilecek. Akan trafik de durmak ve duraklamak olmayacak...Cümle yanlışlığı var.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

LPG li Araç

Furkan
08 Ekim 2016 Cumartesi 22:17

Sayın Yüksek Mimar Başkanım,LPG liaraçlar için getirdiğiniz çözümü paylaşırmısınız. LPG li aracı olanlar bu ülkenin evladı değil mi? Biz Gariban vatandaşın alabildiği LPG li doğan-şahin biz insan değilmiyiz. Kazandığımız üç kuruşuda park cezalarına mı? verelim.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla