visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA’DA YÜRÜTÜLEN FETÖ SORUŞTURMASINDA, ŞOK BELGELER ORTAYA ÇIKMAYA DEVAM EDİYOR

Isparta’da yürütülen FETÖ soruşturmasında, şok belgeler ortaya çıkmaya devam ediyor
19 Mart 2016 Cumartesi 02:18

FETÖ'ye yönelik Isparta'da sürdürülen soruşturma kapsamında paralel yapının siyaseti dizayn etmenin dışında spor ve sanat dünyasınıda da dizayn etmeye çalıştığı ortaya çıktı.

17-25 Aralık darbe soruşturmasının ardından Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi rektörlüğü seçiminde Prof. Dr. Hasan İbici'nin rektör seçilememesinin ardından, üniversite eski Bilgi İşlem Daire Başkanı Halil Karakoç'un kaçırmaya çalıştığı kumpas hard disklerine el konuldu.

HARD DİSKLER İNCELENDİ

Belgelerde Gülen’in, Ergenekon ile ilgili olarak ‘Bizimle ilgili olumsuz bilgileri paylaşıyorlar. Allah onların cezasını versin bizi Hifsi İlahi muhafaza ediyor. Allah bunların eline fırsat vermesin. Bunlar her fırsatta bize kötülük yaptı” şeklindeki ifadeleri yer alıyor. Gülen’in himmet itirafı da çıkan notlar arasında. Gülen, “Mütevelli ağabeyler hep evlere bir şey istemek için gidiyorlar. Biraz da ziyaretlerine gitsinler” diyor. Notlarda ayrıca, uğradığı silahlı saldırı sonucunda kısmi felç geçiren ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses’e ‘hasta risaliyesi’ gönderildiği belirtiliyor.   

Doğru yanlış

Ali kemal
20 Mart 2016 Pazar 21:49

Bekir haklısın ama her ödev için herkese sorulmaz ki,herkes beynini aklını kullanamaz ki,kimisi seni azarlamaya kalkar,kimi peşin hükümlü,kimileri de aptal.zaman,savcı ve hakimlerimiz bu sorunu çözecek

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalvaç

Ali Bilir
20 Mart 2016 Pazar 18:22

Yalvaç ta biri vardı bunun peşinden gidenler el öpenler...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bediüzzaman Said Nursi ve Isparta

İsmail Bey
20 Mart 2016 Pazar 16:06

Hastalar Risalesi Bediüzzaman Said Nursi hazretlerinin bir eseridir ve hastalara manevi bir reçete olarak yazılmıştır. Said Nursi hazretleri eserlerinin önemli bir kısmını Isparta'da yazmış ve aslının da Isparta'ya dayandığını ifade etmektedir.Kendisi Isparta'yı mübarek bir belde olarak görmüş ve yaşayanına-vefat edenine herzaman dua ettiğini belirtmiştir.Birçok ihlaslı,Allah dostu,kahraman talebesi de bu topraklardan çıkmıştır.Böyle bir haber içerisinde eserlerinin isminin geçmesi çok üzücüdür.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Feto Uşaklarına

Tosun Paşa
20 Mart 2016 Pazar 11:58

Feto uşaklarına sesleniyorum adamın tüm k****ları kapandı hala youtubeden seslenmeye çalışıyor.Bire akıl yoksunları adam terörist ilan edildi siz hala adamı hoca görüyonuz,bırakın şu fetonun peşinden gitmeyi.Allah akıl fikir versin

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hanım

cevriye
20 Mart 2016 Pazar 00:59

sevgili bekir, nasıl okudun,o okuduğum dediğin haberleri?? doğru okumaya calış önce! yoksa okumayı mı bilmiyorsun.sana verilen ödevleri yapman için önce okumayı iyice kavraman şart! yoksa ödev yapamazsın ve sınıfta kalırsın. artık FETÖ bile kurtaramaz seni malüm torpil hile hurda yapmamaz artık KOLAY KOLAY EN AZINDAN SENİN İÇİN.. neyse önce okumayı öğrenmelisin seevgiler

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

ibrahim
20 Mart 2016 Pazar 00:32

İnanılır gibi değil hayret Tatlıses'e hasta risalesi bile göndermiş.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜLEN'İN BU AKŞAM CANLI YAYINLANAN SOHBETİ

Tarık
20 Mart 2016 Pazar 00:06

Gülen'in bu akşam (19.03.2016) Youtube'den canlı yayınlanan sohbetini mutlaka seyrediniz.Bunca zulüm ve zulme sessiz kalınması karşısında Allah'tan gelebilecek musibetlerden bahsetti.artı bu dua"Zırvasından zirvesine kadar bu millete ve dine ihanet edenleri kahr-u perişan eyle ya Rabbim."Zulüm çok arttığına göre Diktatörün devrilmeside sanki çok yakın gibi ama bizede zulümlere sessiz kaldığımız hatta salakça alkışladığımız için musibetler gelebilir (deprem gibi)

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşun uşağı dursun

aklıda durmuş
19 Mart 2016 Cumartesi 23:42

durmuş isimli fetoşçu dünya tersine dönse çeteniz çökertildi. istediğiniz kadar yırtının yalanlarınız ortaya çıktı. pilav paraları bulamayasınız inş

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞOK OLACAĞINIZ DAHA VAHİM BELGELER VAR

Dursun
19 Mart 2016 Cumartesi 22:58

Bilgisayarlarda neler çıkmamışki, göreseniz dudaklarınız uçuklar. Mesela bi elmalı kek tarifi varki dünyada eşi yok. Hemde Gelendost elmasından. Bizim gülü almışlar kafalarına göre reçel yapıp tarifini el yazısıyla bilgisayara yazmışlar. Yine el yazısıyla bilgisayara Antalya'da bile 150.000 TL'ye hala daire alınabilirken Isparta'da 300.000 TL'den başlıyor yazmışlar. Yine bilgisayara el yazısıyla hızlı ütü yapmanın püf noktalarını yazmışlar. Bunlar varya hakkaten idamlık adamlar.

3 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetoş

Deniz GÜLLÜ
19 Mart 2016 Cumartesi 22:05

Fetoşun resmini göstermeyin iyice nefret etmeye başladım.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARELELİN ÜSSÜ

KemalSÜNTÜR
19 Mart 2016 Cumartesi 21:45

Kıymetli Ispartalılar parelelin üssü Isparta değil Pensilvanyadır. Ali Bulaç Amerikadan anavatan diye bahsetti hemde parelelin televizyonunda,Ispartalı olarak kabul etmiyoruz.Isparta Bediüzzaman hazretlerinin başkenti olabilir amma bu zatın ismini kulanıp pislik yapan veya kirli işlere bulaşan parelelin başkenti olamaz.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZORUNLU AÇIKLAMA

Zafer
19 Mart 2016 Cumartesi 19:25

Bilip bilmeden, sormadan, öğrenmeden herşeye sallayıp duran arkedeşler bunların hepsi paralelci falan değil. İsim isim söylemeyeyimde başka cemaattende var, hiçbir yerden olmayanda. Bu galiba perinçek'in dediği gibi bütün cemaatlerin kökünü kazımak için yapılan bişey. Bunun içinde suç işlemeleri gerekmiyor, Önce Perinçek'i tanımak lazım demekki.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

AVANAKLAR KİM BİLİYORMUSUNUZ? TAM SİZSİNZİ

Turan
19 Mart 2016 Cumartesi 18:43

Neden avanaksınız? Siz paralel masalıyla uyurken AKP heryere KPSS'den ne alırsan al mülakatla kendi yoldaşlarını dolduruyor.Paralelcilerin soru çaldığına dair ortada ispat edilmiş bişey yok ama AKPli karıkoca KPSS'de birinci olmuştu. Hazinenizi soyanları, ülkenizi kan gölüne döndürenleri, PKK'yi salan büyüten hainleri, Osloyu hepsini unuttururup sizi bide ayakta soyuyorlar. Dünyada yalnızlaşmış madara olmuş bir Türkiye var, avanaklığa devam edin

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Böylede ahlaksız bir millet

Ali kılıç
19 Mart 2016 Cumartesi 17:58

Düne kadar hepsi Pensilvanya'ya hocanın elini ayağını öpeceğiz diye kuyruğa giriyorlardı, her fırsatta medhiyeler düzüyorlardı. Buna göre şimdiki AKP'lilerin, milletvekillerinin %90'ından fazlası zaten paralel. İbicioğlu cemaatçiden ziyade RTE'nin uçağında seyahat eden prenslerindendi. O dönemdeki klasik akpliler gibi güç dengesine göre AKP tarafına geçip cemaatçi bilinenleri görevden aldı. Ama belli ki yetmemiş ve mendil gibi atılmış. Şimdi bakıyorsun dün salya sümük övenler bugün küfrediyor.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

AVANAK PARELEL

KEMALSÜNTÜR
19 Mart 2016 Cumartesi 16:23

Parelelciler ne yüzsüz varlıklarsınız.İnsanda biraz yüz olur. Hala pislik yapmaya devam ediyorsunuz.Battıkça batıyor bittikçe bitiyorsunuz. Kendi kendinizi avutmaya çalışıyorsunuz. Fetoş kafayı üşütmüş,ne dediğini bilmiyor.

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baby

Okan
19 Mart 2016 Cumartesi 16:18

Bekirmisin nesin korkak olma çık delıkanlı ol! Tavukların arkadına saklanma! Baban mı yazdırdı bunları ha çocuğum ?

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kul hakı

Hakan
19 Mart 2016 Cumartesi 15:05

Bekir diye yazan zavallı? Sendemi hoca bozuntusunun rüyasında gördüğü soruları almak suretiyle öğretmen,polis savcı vs oldun. Yazıklar olsun kul hakkının ne olduğunu bilemeyen sizlere. Bunun hesabını vereceksiniz o zaman sizleri kim kurtaracak hiç düşündünüzmü. Adam çevresiyle Amerikada kırallar gibi yaşıyor kandırılmış sizler kavgasını veriyorsunuz.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dinle

bekirrrrrr
19 Mart 2016 Cumartesi 15:00

Bekircim ABD .......... EŞEĞİN ÖNÜNE OT ATMAZ...

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunların işi bu

Bekirin dersleri
19 Mart 2016 Cumartesi 14:17

Ögrenciye yorum filan yazdıran yok kendisi yazıyor işleri güçleri hile hurda...

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zevzekler

Gerzekler
19 Mart 2016 Cumartesi 13:18

Isparta fetö üssü imişşş.Isparta sözde din bezirganları kıçını yalamaya devam edicek kadar beyinsizse bu onların kabahati. Gerzek saitin aykırı sülümanında üssü. Bu insanı mahlukatın zavallılıkları.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yatcak yeriniz yokkkkkkkk

Kurum imamları panikte
19 Mart 2016 Cumartesi 12:49

ya arkadaş bu kurum imamları Alper demirbaş, Mehmet ali topçu. izzet Özcanoğlu, Hüseyin aydın(İHL)Eyüp emir,aliyül murtaza ne durumdalar acabaaaaaaaaaa

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bekire ögretmeni ödev vermiş

Bekirin velisi
19 Mart 2016 Cumartesi 12:07

Bekir bu olaylar sana bir iki beden büyük geiir aklın ermez çocuğum hadi sen oyuncaklarınla oyna...

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenciye yorum yazdıracak kadar düşmeyin efendiler

hasIsparta
19 Mart 2016 Cumartesi 11:46

Bekir isimli çocuğumuza yorum diye yorum yazdıran acitasyon yaptıran, çocukların arkasına sığınan zavallılar. Her yerde adamlarınızı koymuşsunuz, bana Orta Asya muhabbeti yapıyorsunuz, o Pensilvanya Türkiye'ye gelmedikçe bu olaylar bitmez. Amerika kullanmayacağı adamı Amerika'da durdurmaz. Ülkemizde halen patlamalar oluyor. Ülkeme diyor ki, benim elimde F.G., PKK, Suriye, Güneydoğu illeri gibi kartlar var. Canım sıkıldığında istediğimi kullanırım. Allah ülkeme bu hainlere dayanma gücü versin.

18 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla