visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA’DA KAPATILMIŞTI YENİDEN AÇILDI

ISPARTA’DA KAPATILMIŞTI  YENİDEN AÇILDI
22 Kasım 2016 Salı 09:24

ISPARTA’DA KAPATILMIŞTI YENİDEN AÇILDI

Daha önce KHK ile kapatılan Isparta Hayırlar Eğitim, Sağlıkve Kültür Vakfı yeni KHK ile yeniden açıldı

paylaşmaktır

kardeşlik
23 Kasım 2016 Çarşamba 12:13

Bilirseniz, ekmeği paylaşmak, ekmekten daha lezzetlidir.Paylaşmayan ne bu dünya da ne de ahirette mutlu olamaz. Neyse isteyen kendi araştırır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yaşat

İnsanı
23 Kasım 2016 Çarşamba 12:11

İnsanı yaşat ki devlet yaşasın diyen bi babanın neslinden (Şeyh Edebalinin kızı Osman Gazinin Eşi Muhterem validemiz) 600 yıl huzurla dolu bi dünya imparatorluğu kurulmuştur. Osmanlıyı ayakta tutan ve toplumda huzuru sağlayan baş aktörlerden biri de zamanın vakıflarıdır. Dalboyunoğluna gidin, hem beyin damarlarınız açılsın hem temizlenin hem de bi daha vakıf geleneğini düşünün.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suresi

Ma'un
23 Kasım 2016 Çarşamba 12:06

Rahmân ve Rahîm olan Allah'ın ismiyle.1- Gördün mü o dine yalan diyeni?2- İşte yetimi itip kakan odur!3- Yoksulu doyurmaya teşvik etmez.4- Fakat veyl o namaz kılanlara ki, 5- Namazlarında yanılmaktadırlar.6- Onlar ki, gösteriş yaparlar. 7- Ve yardımlığı sakınır (zekatı vermezler).vb birçok ayet vardır. Kimse, gel vakfa yardım et ihtiyaç sahiplerinin ihtiyaçını gider diye, kimseyi zorlamıyor. Sizlerden yardım isteyen yok. Sadece verginizi adam gibi verin ve çalmayın yeter.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

geleneği

vakıf
23 Kasım 2016 Çarşamba 12:03

vakıflar özellikle Osmanlı da çokca yardım ve sosyal faaliyetlerde bulunmuş ve özellikle ihtiyaç sahipleri olmak üzere bir çok kişiye yardım etmişlerdir. Öncelikle yardım kuruluşunun (vakıfların) kapatılmasını isteyen şahıslar muhtemelen ne zekat ne de sadaka vermeyen ve kimsenin de vermesini istemeyenlerdir. Kur'an-ı Kerimde yardım etmeyen ve infaka engel olanlar hakkında ayeti kerimeler mevcut olup uyarılmış ve yardım sahipleri övülmüştür. Müslüman hayra engel olmaz, olan dinini sorgulasın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vicdan

memiş
22 Kasım 2016 Salı 16:47

adamlar milletin sırtından inmiyorlar halk vicdanını kullanarak yardımlar ediliyor bu yardımlar nereeye gittiğide meçhul. edilse bile o yardım kuruluşları kendi ceplerinden almış vermiş gibi haraeketle siyasi propaganda yapıyor...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Taarkan
22 Kasım 2016 Salı 11:12

Kapatin toplumu boluyorlar. Dini ayristiriyorlat

14 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

başköy

MUSTAFA
22 Kasım 2016 Salı 09:38

kapatın gitsin hepisini kime ne hayrı var bu derneklerin milleti yolmaktan başka. kendi dernek dışındakilere öcü gibi bakıyor bu dernekler zaten bi ayrışrıcı kutuplaştırıcı bi görüşleri var.

28 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla