visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA’DA DOKTORA DARP

Isparta’da doktora darp
27 Haziran 2014 Cuma 12:38

Isparta’da doktora darp

Isparta Devlet Hastanesinde görevli Doktor Ali İhsan Baş,  psikolojik sorunlar yaşadığı iddia edilen bir hasta tarafından Acil Serviste darp edildi.

Doktor Baş, kendisine saldıran şahıstan şikayetçi oldu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

memur

ali
05 Temmuz 2014 Cumartesi 21:18

yahu bu dr. o kadar sıkıntılı ise,Sekreterlik soruşturma açabilir.Sonuçta devlet memurluğunun itibari söz konusu. Ama ii bir insansa iftira atmış olursunuz. arkadaşlar.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gecmiş olsun!!!

Cok şey bilen adam
30 Haziran 2014 Pazartesi 01:25

Neyse yücel kardeşim!!! Seni ıspartada seven yokmuş . Bınu da yorumlardan farketmişsindir:))

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

PERSONEL

SAĞLIK
28 Haziran 2014 Cumartesi 21:34

SAYIN YORUM YAPAN ARKADAŞLAR ARANIZDA GEÇEN OLAYI BURAYA YANSITMANIZA GEREK YOK. SORUNUN VARSA GİT YÜZÜNE KONUŞ. SONUÇTA BURDA SENİN SAĞLIĞIN İÇİN UĞRAŞAN BİR PERSONEL DARP EDİLİYOR. ARTIK ŞU AT GÖZLÜKLERİNİ ÇIKARTALIM YA LÜTFEN GENİŞ BAKALIM BİRAZ. PERSONEL CAN SAĞLIĞINI DÜŞÜNMEKTEN HASTA MUAYENE EDEMİCİK DURUMA GELDİ. YAZIK YA ..

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

DR.

ASM DOKTORU
28 Haziran 2014 Cumartesi 13:42

HEYYY DOKTOR BOK BOKU KENEFTE BULUR DİYE BİR DEĞİM VARDIR!!! PEKİ BİZDE NÖMET TUTUYORUZ NEDEN BİRŞEY GELMİYOR BAŞIMIZA? NEDEN Mİ ÇÜNKÜ BİZ ISPARTALIYA VE ISPARTA ESNAFINA MADİK ATMIYORUZ KIPRISA GİTMEK İÇİN :))) ANLADIN SEN ONU DOKTOR. CEVREYE VERDİĞİN RAHATSIZLIK İÇİN VE ATTIGIN KAZIKLAR İÇİN DĞŞMAN EDİNMİŞ OLMAYASIN???

8 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

güvenlik

hasta
27 Haziran 2014 Cuma 23:30

acil serviste güvenlik zafiyeti var bir sürü güvenlik eli boş dışarılarda çay kahve içiyor doktor dayak yiyor adamlar ortada yok

17 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

!!

ismi lazım değil
27 Haziran 2014 Cuma 13:47

ali ihsan baş isimli şahıs ısparta esnafına çok nanik attı , onu bilmeyen yok. boşuna dememiş atalarımız laftan anlamayanın hakkı kötektir diye. geçmiş olsun :=)

15 Beğendim
25 Beğenmedim
 
Yanıtla