visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:10

ISPARTA’DA DEMOKRASİ VE ŞEHİTLER MİTİNGİNE 10 BİNİ AŞKIN VATANDAŞ KATILDI

ISPARTA’DA DEMOKRASİ VE ŞEHİTLER MİTİNGİNE 10 BİNİ AŞKIN VATANDAŞ KATILDI
07 Ağustos 2016 Pazar 19:58

15 Temmuz darbe girişiminin ardından devam eden demokrasi nöbeti bugün İstanbul Yenikapı başta olmak üzere tüm illerde düzenlenen “Demokrasi ve Şehitler Mitingi” ile sona eriyor. Isparta’da da binlerce vatandaş saat 17:00’dan itibaren hükümet meydanına doldurdu.

ISPARTA’da 26 gündür devam eden demokrasi nöbeti bugün tüm Türkiye’de olduğu gibi “Demokrasi ve Şehitler Mitingi” ile sona eriyor. Hükümet Meydanı’nda tüm illerde aynı saatte başlayan miting için Ispartalılar alana akın etti. Emniyet ekiplerinin geniş güvenlik önlemi aldığı miting alanın da vatandaşlar tek tek arama noktalarından geçirildi. Mitinge katılanlara türk bayraklı balon ve bayrak dağıtıldı. Alana kurulan dev ekranda Yenikapı’da düzenlenen miting canlı aktarıldı.

Mitinge Isparta Valisi Şehmus Günaydın, AK Parti Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç, Sadi Yüce, CHP Milletvekili İrfan Bakır,Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Kemal Çokdinç, Emniyet Müdürü Halil Altan, İl Jandarma Komutanı Albay İsmail Cömert, SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, siyasi parti il başkanları katıldı.

Platformda konuşan Isparta Valisi Şehmus Günaydın, 15 Temmuz’da nasıl bir zulme karşı koyduğunuzu tüm dünyaya gösterdiniz dedi. Vali Günaydın; “Tarih boyunca bu milleti esaret altına almaya çalışan güçler yine sahneye çıktılar. Bu güçler tarihten ders almamış olacaklar ki bu milletin tüm zorluklar karşısında nasıl bir fedakarlık gösterdiğini anlamamışlar ki yine hani bir kalkışma içinde oldular. Bundan sonra da kalkışma içinde olacaklar yine aynı cevabı alacaklardır. Çünkü bu millete Çanakkale ruhu var, Bu ruh sayesinde yenilmeyeceğimizi, üstesinden gelemeyeceğimiz zorluk yoktur. Yeter ki, biz bu birlikteliğimizi bu beraberliğimizi bozmayalım” dedi.







beyinsiz fetocular.

ahmak fetocular.
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:38

feto , 77 yaşına girmiş ancak hiç evlenmemiş ve imkanı olduğu halde hacca veya umreye hiç gitmemiş,bu nasıl müslümanlık?buna rağmen peşinden giden pek çok kişi bunun müridi olmuş,pek çoğuda bu fetonun militanı olmuş.Terorıst Fetonun peşinden gidenler demek ki beyinsiz insanlar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahmak fetoşlar.

beyinsiz fetoşlar.
08 Ağustos 2016 Pazartesi 16:37

feto , 77 yaşına girmiş ancak hiç evlenmemiş ve imkanı olduğu halde hacca veya umreye hiç gitmemiş,bu nasıl müslümanlık?buna rağmen peşinden giden pek çok kişi bunun müridi olmuş,pek çoğuda bu fetonun militanı olmuş.Terorıst Fetonun peşinden gidenler demek ki beyinsiz insanlar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocu hainlere karşı ve teröristlere karşı birlik ve beraberliğimiz sonsuza kadar sürsün !!!

pis fetocular !!!!
08 Ağustos 2016 Pazartesi 09:09

yurdumuzun her şehrinde,ilçesinde,kasabasında ve köylerinde her akşam yapılan demokrasi mitingleri devam etsin.Bu mitingler;birlik ve beraberliğimizi güçlendiriyor.Ayrıca fetocular-haşhaşinler bu mitingleri gördükçe ****uyorlardır.Demokrasi mitingleri 1yıl daha tüm şehirlerde her akşam devam etsin.Milletimizin birl,k ve beraberliği sonsuza kadar sürsün !!!!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetocular temizlensin.

fetocular memurluktan atılsın....
08 Ağustos 2016 Pazartesi 00:27

Sav kasabasında bulunan fetullah okullarını 500 tane öğretmen 5 sene boyunca himmet-zekat-fitre-bağış yaparak yaptırdı.bu fetocu öğtretmenler ve himmet toplayan kişiler neden açığa alınmıyor???Bu fetocuları koruyanlar mı var???himmet veren 500 fetöcü öğretmenin ve himmet toplayan fetöcülerin isimlerini-makbuzları yaktılar-yok ettiler mi??

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla