visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA’DA 56 BİN KİŞİ SANDIĞA GİTMEDİ

Isparta’da 56 Bin Kişi Sandığa Gitmedi
13 Ağustos 2014 Çarşamba 14:29

Isparta’da 56 Bin Kişi Sandığa Gitmedi

Cumhurbaşkanı seçiminde Isparta’dan seçime katılma oranı yüzde 81.4 olarak açıklandı. Bu zamana kadar büyük oranda sandığa giden ve seçime katılım oranı % 90’ların altına düşmeyen Isparta’da oranın bu kadar düşmesi, ülke genelindeki katılım oranının da aynı şekilde düşük olmasına bağlandı.


yok oy moy

dafiş
14 Ağustos 2014 Perşembe 14:23

ne vercez adam mı var verecek hey allahım ya bn vermedim çünkü adam yok verecek

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NIYEYSE!

SELIM
14 Ağustos 2014 Perşembe 14:18

ISIN GARIBI MILLETIN SANDIGA GITMEMESI AKP´YE YARAMASINA NAZARAN ; SANDIGA GITMEYENLERIN HABERINDEN VEYA BAHSINDEN ACAYIP RAHATSIZ OLUYORLAR !

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

EY SECMEN

bojuware 201
13 Ağustos 2014 Çarşamba 16:57

TARİH VE CUM. İLKLERİ YAŞIYOR EKONOMİK KRİZLE İKTİDAR OLUP KRİZ SAYESİNDE HIRSIZLIK VE ARSIZLIKLA GELEN 3 İKTİDARDIR AKP KALICI OLANIDIR 1. İPE 1 DİBE VURMUŞTUR SÖYLENDİKLERİ GİBİ ASİL FALAN DEGİLDİLER. SADECE BU KADAR HIRSIZ ULU HIRSIZ DEĞİLLERDİ. SECMEN KRİZ ETKİSİNDE SECMEN KAYDI YAPTIRAMIYOR YAPTIRANDA SANDIĞA GİDEMİYOR SONUÇ HIRSIZ VE KEMİKÇİLER BAYRAM EDİYOR. BUMU BAŞARI ONUR HAYSİYET İNANÇ İTİKAT HADİN YA DAMLARINIZA GİRİN.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAYLARI COK FARKLI GÖRMEDIK !

SECMEN
13 Ağustos 2014 Çarşamba 15:53

BU TABLOYA SEVINEN VEKILE VE OSMAN ZABUNA ACIYORUM ! CÜNKÜ ERDOGANI SECMEK ISTEMESE BILE EKMELEDDINIDE ONLARDAN GÖREN KESIM OY KULLANMADI ! VE TATILDE OLAN ONCA INSAN ÜLKEDEKI TRAFIK YOGUNLUGUNU ARTIRMAYADA GEREK GÖRMEDI HEM KENDI CANINI HEMDE BASKALARININ CANINI TEHLIKEYE ATACAK KADAR DEGERLI GÖRMEDI SECIMI! GENEL SECIMDE DURUM HIC BIR SEKILDE TABIKI BÖYLE OLMIYACAK ! HERKES OYUNU TABIKI EN CALISACAK ADAYA VERMIYE CALISACAK ! BURDUR VEYA AFYON VEKILLERI GIBI !!

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla