visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:43

ISPARTAYA GELMİYOR

ISPARTAYA GELMİYOR
06 Temmuz 2014 Pazar 00:22

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı seçimleri için 5 Temmuz’da Samsun ve 6 Temmuz’da da Erzurum’da miting düzenleyecek. Başbakan Erdoğan burada ve daha sonraki yapacağı konuşmalarda 30 Mart'ta yapılan yerel seçim havasından farklı bir üslup takınacak. Başbakan Erdoğan’ın asıl seçim kampanyasını ise 11 Temmuz’da İstanbul’da “Cumhurbaşkanlığı Vizyon Belgesi”ni açıkladıktan sonra başlatacak. Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik, AK Parti Genel Başkan yardımcıları Mustafa Şentop ve AK Parti sözcüsü Hüseyin Çelik vizyon belgesi için yoğun bir çalışma yürütüyor.


 

İstanbul'daki görkemli programda hem seçim kampanyasında kullanılacak görsel materyaller, hem yeni sloganlar hemde seçim şarkıları tanıtılacak. Zira Başbakan Erdoğan seçimlerde görsel, slogan, şarkı ve reklamlara büyük önem veriyor.

 

İHSANOĞLU'NUN MEMLEKETİNE DEGİDECEK

 

11 Temmuz’a kadar 5 şehre gidecek olan Başbakan Erdoğan; 8 Temmuz Salı günü Denizli’de, 9 Temmuz Çarşamba günü Tokat’ta, 10 Temmuz Perşembe günü ise CHP ve MHP'nin ortak adayı Ekmeleddin İhsanoğlu’nun memleketi Yozgat’ta, 12 Temmuz Cumartesi günü Antalya, 13 Temmuz Pazar günü Şanlıurfa'da, 19 Temmuz Cuma günü ise Ordu'da olacak.

 

BAŞBAKAN FİNALİ KONYA İLE YAPACAK

 

Seçim Koordinasyon Merkezi Başkanı ve İstanbul Milletvekili Mustafa Ataş'tan edindiğimiz bilgiye göre, 18Temmuz Bursa; 2 Ağustos'ta İzmir; 3 Ağustos'ta İstanbul; 8 Ağustos'ta Ankara'ya gidecek olan Başbakan Erdoğan son olarak 9 Ağustos'ta Konya'ya gidecek.Başbakan, yakın bir zamanda Trabzon ve Rize'ye gittiği için bu iki şehirde miting düzenlemeyecek.

 

RAMAZAN'DAN SONRA MİTİNG SAYISI İKİYE ÇIKARTILACAK

 

Ramazan ayı boyunca yoğun sürecek olan miting programları, Ramazan Bayramı’yla birlikte daha da yoğunlaşacak.Ramazan’da bir günde bir miting; bayramla beraber ise miting sayılarının ikiye çıkartılacağı belirtildi.

 

Başbakan Erdoğan’ın Balıkesir,Ordu, Adana, Mersin, Van, Diyarbakır, Manisa, Sakarya, Kocaeli, Aydın, Mardin,Gaziantep vs. gibi şehirlerde düzenleyeceği miting programı ise daha sonra açıklanacak.

vatandaş

evet neden gelsinki
06 Temmuz 2014 Pazar 19:24

neden gelsin ki. Adam hak eden yerlere gider. Ordu'ya gider. %65-70 oy aldığı urfa'ya gider. değeri anlayan değere gider. yolun bahtın açık olsun, bu yolda ayağına bir mıcır parçası dahi değmesin.

7 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden gelsinki?

vatandas
06 Temmuz 2014 Pazar 18:21

burda cok basarili bir teskilat ve sevilip sayilan vekillerimiz varken gelmesine gerek yokki Sn.Basbakanin

10 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gitmedim gitmem

Mustafa KEMAL
06 Temmuz 2014 Pazar 17:07

Tv de bile dinlemiyorum. Birde ayağına mı gideceğim.

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

hanımköy

siirt muhtarı
06 Temmuz 2014 Pazar 14:45

doğu ve güneydoğuyu tam gezecek, çünkü %5-6 oy ikinci turda lazım. politika, açılım, taviz, teröre müsamaha bunu gösteriyor. birisi direğe çıkıp bayrak indiriyor sonra görüyorsunuz olanları. bir oy için memleket satılıyor. başına çuval geçirilen komutanlarımızı sevindirecek hiç bir gelişme olmuyor. ıraktaki Türkmenler de satıldı.

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu köy türkmen köyü

görünen köy muhtarı
06 Temmuz 2014 Pazar 14:40

milliyetçiliği ayaklar altına aldığını söylediği günden beri oy vermiyorum.

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla